Rijden op een mini shetlander!?!?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rongyos
Berichten: 605
Geregistreerd: 11-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 12:03

Matheno schreef:
Dus grofweg bekeken staat er een mini shetlander met maatje die geen morbide obesitas heeft in een land met voedsel en water.
Ik denk niet dat de dierenbescherming daar iets aan gaat doen.

Zie mijn eerdere opmerking dat ze daar inderdaad op dit moment niks aan gaan doen.

Rongyos
Berichten: 605
Geregistreerd: 11-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-22 12:10

Marigold schreef:
Misschien hebben ze de grote pony erbij gekocht omdat het meisje wilde rijden. En vaak komt de ervaring dan gaandeweg wel, een dierenarts die wat zegt over manier van houden bijvoorbeeld, of vriendinnetjes of andere mensen met paarden.
Het lijken me beginners.
Vaak zie je trouwens juist bij dat soort mensen dat alles goed blijft gaan op hun houtje touwtje manier van doen. Dan leren ze er nog niks van.
Het kan imo geen kwaad als je ze laat weten dat je misstanden ziet of vragen hebt. Wellicht vinden ze het fijn om kennis van paarden houden op te doen.
Op de mini rijden is hopelijk nu wel voorbij?


Beginners prima, iedereen moet het leren, maar daarnaast zijn ze ook ****eigenwijs én niet vatbaar of hoe je het wilt noemen voor tips/trucs. Een zweet/fleecedekentje ophouden op een pony met een uitstekende wintervacht op een dag met alleen maar zware regen is zo'n voorbeeld. In overleg de deken, zeiknat en zwaar, die dag eraf gehaald. (Want ze kwamen die dag niet). Pony ook blij.
Heb ze niet meer óp de mini gezien de afgelopen dagen (daarom is de andere pony erbij gekomen).
Ik hou het in de gaten.