[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 13:23

Hier ook bloedheet. Ik vind het vreselijk. Ben hier niet voor gemaakt zeg maar haha.

Eerste autootje leuk!!
Mijn eerste auto was een suzuki alto. Echt dat kleintje nog. Veel plezier van gehad :j

Zo dan Mandy 2,5 uur! Wat moest er allemaal wel niet ingevet worden!

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 13:55

Ik zit binnen :D hier is het lekker koel.
Mijn eerste auto is mijn polo uit 2003. Heb hem nu iets meer dan eer jaar en heb er al bijna 25.000 km mee gereden :=
En nu is ie echt bijna aan zn einde. Wil heel graag een nieuwere Suzuki swift <3

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 13:59

Mn tuig, 2 halsters en 2 hoofdstellen.
Wel netjes eerst schoongemaakt voor het invetten, dat kost toch het meest tijd.

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 14:40

Ja, meteen goed doen he, anders is het half werk.
Wel behoud van je spullen :)

StalNollie

Berichten: 9106
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 15:02

Indi er is geen rede om het oog na te laten kijken pony heeft rake klappen gehad van de witte. Voor nu strak voerschema en tandarts komt maandag ipv woensdag.

Weet niet of de zwarte het gaat halen staat erg wankelend maar kunnen nu gewoon niet meer doen ( teveel van alles is niet oke maar te weinig ook weer niet )

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 15:08

Jeetje jullie gaan hard.

Ik wil wel even reageren op de ponys, wat zijn ze mager zeg! Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dat ze op gaan knappen. Zonde dat je niet in de buurt woont, de weide waar onze morgen heen verhuizen zou perfect voor ze zijn geweest! Ik ben wel benieuwd of dat je nu voor zulke sneue gevallen ook wat betaald hebt, mag natuurlijk via pb :)

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 15:43

StalNollie schreef:
Indi er is geen rede om het oog na te laten kijken pony heeft rake klappen gehad van de witte. Voor nu strak voerschema en tandarts komt maandag ipv woensdag.

Weet niet of de zwarte het gaat halen staat erg wankelend maar kunnen nu gewoon niet meer doen ( teveel van alles is niet oke maar te weinig ook weer niet )



ohh ahh oke, arme dieren waarom toch, als je ze neemt zorg er dan voor en als je dat niet meer kan verkoop ze dan gewoon :( snap dat nooit he

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:01

Nou heb leren halster geleend van stalgenootje ;-)
En net heeft de trauma pony braaf met zijn eigenaar voor de wagen gestaan. Ik hem nog vastgehouden. Geen spanning meer bij de pony en heel braaf. Heb goede hoop dat pony echt weer fijne menpony kan worden. :-)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:03

StalNollie schreef:
Indi er is geen rede om het oog na te laten kijken pony heeft rake klappen gehad van de witte. Voor nu strak voerschema en tandarts komt maandag ipv woensdag.

Weet niet of de zwarte het gaat halen staat erg wankelend maar kunnen nu gewoon niet meer doen ( teveel van alles is niet oke maar te weinig ook weer niet )

Echt sneu zulke pony's. Teveel is indd ook niet goed. Rustig aan opbouwen. Het weer zit ook niet mee nu...

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:28

Mijn eerste autootje is dus iets anders verlopen dan leuk...
hij leek erg goed te zijn en voor mijn gevoel ook. Heeft ook een apk tot volgend jaar juni. Dus fijn, meegenomen. Liet ik hem aan mijn broer zien (die is automonteur) en die concludeerde dat hij nooit goed gekeud had mogen worden en dat die levensgevaarlijk is. Ik moet maandag de rdw bellen voor een herkeuring.
Had dit heel anders verwacht -O- maar goed, kan niet anders...

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:30

Oh jeetje, ik zou daar rechtstreeks mee terug gaan! Heb je die particulier gekocht of bij een garage?

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:32

mirriejj schreef:
Oh jeetje, ik zou daar rechtstreeks mee terug gaan! Heb je die particulier gekocht of bij een garage?


Particulier.... -O-

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:33

Mowgli4 schreef:
Mijn eerste autootje is dus iets anders verlopen dan leuk...
hij leek erg goed te zijn en voor mijn gevoel ook. Heeft ook een apk tot volgend jaar juni. Dus fijn, meegenomen. Liet ik hem aan mijn broer zien (die is automonteur) en die concludeerde dat hij nooit goed gekeud had mogen worden en dat die levensgevaarlijk is. Ik moet maandag de rdw bellen voor een herkeuring.
Had dit heel anders verwacht -O- maar goed, kan niet anders...


Kan je vertellen dat polootjes best probleem auto's zijn. Mijne staat regelmatig bij de garage. Nu brand er bijv al 3 weken het motorstoring lampje :+

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:37

claudiadvx schreef:
Mowgli4 schreef:
Mijn eerste autootje is dus iets anders verlopen dan leuk...
hij leek erg goed te zijn en voor mijn gevoel ook. Heeft ook een apk tot volgend jaar juni. Dus fijn, meegenomen. Liet ik hem aan mijn broer zien (die is automonteur) en die concludeerde dat hij nooit goed gekeud had mogen worden en dat die levensgevaarlijk is. Ik moet maandag de rdw bellen voor een herkeuring.
Had dit heel anders verwacht -O- maar goed, kan niet anders...


Kan je vertellen dat polootjes best probleem auto's zijn. Mijne staat regelmatig bij de garage. Nu brand er bijv al 3 weken het motorstoring lampje :+


Mijn broer heeft al jaren een polo en is zelf ook Vw monteur. Hij heeft er nooit problemen mee :') en hij zei ook dat dit wel te maken is, maar dat dit gewoon niet goed gekeurd had mogen worden.

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:42

Wat is er mis mee dan? Ik rijd er dagelijks mee naar hoogeveen ( 40km ) enkele reis en dat eist hem zijn tol

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:02

Dat is balen Mowgli. Volgende keer maar je broer meenemen!

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:10

IngridM schreef:
Dat is balen Mowgli. Volgende keer maar je broer meenemen!


Dat zeker! Hij baalde nu ook wel dat hij niet mee was geweest, Maarja was niet anders dus neem het ook niet kwalijk.

De polo van mijn broer rijd van Peize naar Leeuwarden of Dokkum. Nooit problemen mee gehad. Die polo komt uit 1994 dus ook al redelijk oud :')

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:15

Wat vervelend! Volgende keer inderdaad je broer meenemen als die er verstand van heeft. Hopelijk kan het gefixt worden.

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:18

Susanne schreef:
Wat vervelend! Volgende keer inderdaad je broer meenemen als die er verstand van heeft. Hopelijk kan het gefixt worden.


Ja het kan gemaakt zei hij. We gaan eerst kijken wat de RDW kan betekenen. En anders maakt hij het zelf :)

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:21

Wel fijn dat hij het eventueel zelf kan maken, maar wel zonde dat het zo gelopen is.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:28

Vandaag even aan de lange lijnen gewerkt maar niet langer dan een kwartiertje want toen ging ik al kapot van de hitte!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Wel fijn dat je broer het kan maken Mowgli!

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:50

Jeetje wat balen Mowgli!!

Murphy ziet ee leuk uit.
Ik ga savonds laat of vroeg in de ochtend wat doen met ze, anders is het veel te warm inderdaad...

En het blijft nog 2 weken boven de 25 graden zag ik op de weer app 8)7

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:13

Sunshinedaan schreef:
En het blijft nog 2 weken boven de 25 graden zag ik op de weer app 8)7


Meen je! Word afzien in de winkel zonder airco |(

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:14

Wat een warmte he! Ik heb vandaag heerlijk op het strand in Wijk aan zee gelegen, totdat er paniek uit brak en iemand gereanimeerd moest worden op het strand. Mogelijk door verdrinking? Of onwel geworden, Helicopter kwam ter plaatste maar zoveel paniek... ;( zo ontzettend sneu voor de persoon en personen die erbij waren.

Ik wil vanavond rond half 8 graag nog mennen maar het is zo warm.. even kijken maar :o

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:14

Heerlijk! Van mij mag het. :):)