[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: RianneH, Lous, Neonlight, balance

Kiekeboefje

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 13:35

He bah beterschap Knolselder!

Wat ziet Sjors er goed uit Ayla :) knappe pony

Stom Mandy :( sterkte

Regen is hier opgehouden! :D Net een heerlijke wandeling met Boris gemaakt. We komen altijd de zelfde hondjes tegen en hij vind dat zo leuk spelen <3 hij word zwaar... al 1,5 kg gegroeid en zijn vacht word lang.

Met Hidde alles goed, liefje is de stal goed zat. Morgen weer naar buiten. Zo weer naar hem toe lekker in de bak spelen.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:28

Ik zal vanavond na werk even nieuwe foto laten zien :) Hij ontploft een beetje door zijn lange haar :P

Bah Mandy en Knolselder.. ik hoop dat jullie er snel uit komen. Lijkt me heel naar.. :(

Hihi Susanne ik zag het filmpje op instagram, hij keek inderdaad erg beledigd :P Wel heel fanatiek trouwens. & idd heel erg lekker wandelen met de hond <3 Misschien kunnen we dat eens met een aantal van hier doen die dat leuk vinden? :) Romy en ik hadden het er al over, als de pups iets ouder zijn misschien wel leuk!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 22:04

Wat een leuke pony Dafne :) Ben dol op welshjes, dat word ook echt mijn volgende pony in de toekomst. Even iets meer pit er in.

Hier Boris <3 Nu 11 en een halve week oud.
Afbeelding
Afbeelding

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:18

Haha ja jullie hebben wel allemaal grote honden :P moet even wachten tot mijn hond een paar kilootjes er bij heeft. Is nu krap 2,5 kilo :')

Fijn , lekker tijd voor jezelf! :)

Susanne, ja het was heeeel mooi, maar de zon was hier niet veel te zien helaas. Mooie foto <3

Knolselder, dat vinden wij ook lelijk hoor! Komt er hier niet in. Zoals hij nu is vinden we prima.

Hihi leuk Patricia!! Wat een zwarte pieten zeg :=

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 20:31

Haha das toevallig allebei dubbel longeren :) Leuke foto's, ik doe dat maar weinig. Vind het erg moeilijk maar wel goed om te doen.

Leuk Mandy! Max is lekker veelzijdig ja.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 00:20

15 december is er een hele speciale rit in Zorgvlied georganiseerd van 18 km, is er iemand hier die met mij wil rijden? :) je kan eventueel met overnachting doen voor in totaal €75

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 18:13

Ik hoop erg graag mee te doen maar in mijn eentje vind ik het niks aan :P

Ja stom he dat plakken! Die buitenbanden zijn zo stijf

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:54

Jaa leuke foto Patricia <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 11:31

Heb Hidde net geschoren en een ‘kaaklijntje’ gemaakt zodat zijn hoofd niet hoefde. Jeetje kwam weer een heel paard af :') en dat terwijl ik hem 1-1,5 maand geleden nog heb geschoren _O-

Hij zweette zo tijdens les... gewoon zielig. Nu lekker buiten spelen.

Hoe gaat het bij jullie dames? :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 09:38

Leuk Suus <3 gaaf in tweespan! Heel benieuwd. Er staat ook een heel lief bekend paardje in uitgelicht!!

Linsey, wat goed! Snap waarom je even aanziet :)

Hidde gisteren naar de hoefsmid geweest. Hij heeft erg slechte hoeven dus de hoefsmid is nooit een pretje, aan 4 voeten rotstraal en ik teer elke week en spray ze bijna iedere dag... beetje met de handen in het haar. Omdat hij nu van de ijzers is gehaald is het des te erger. Dus moet misschien altijd ijzers... Er komt zo een masseuse, even iets leuks voor ponylief.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 12:16

Hoef problemen zijn poedersuiker! Hij heeft het al sinds ik hem heb. Ik ga jullie tips gebruiken dankjewel :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 17:12

Dankjewel voor jullie tips :) ik ga er per direct mee aan de slag! Geeft hoop, hij loopt momenteel helaas niet zuiver... arm kind

Lillian, fijn dat je er weer bent ik miste je al. Wat leuk, de plannen om te gaan samenwonen! Vind het knap van je dat je zo open bent over je persoonlijke status, ik hoop dat de medicatie je helpt. Wat sneu voor Floris... hopelijk snel wat soepeler. Heb je al wat rond gekeken voor eventuele stalling? Wat zoek je? :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 18:44

Susanne, ja leuk :) gaan we doen! Even wachten op iets warmer weer :))
Lekker is dat he, weer helemaal glad en glanzend <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:10

Dat is wel een reden voor mij om geen hoefschoenen te gebruiken. Daarin kunnen ze te veel grip hebben en dus hou je ze dan tegen in de beweging. Tijdens het lopen draaien ze altijd iets het been mee. Kan me heel goed voorstellen dat ze er dan goed last van kunnen hebben als ze ze vaak aan hebben tijdens ritten. :)

Maar gelukkig weet je nu wat het is Lillian! Kan er iets aan gedaan worden.

Het is echt kakweer! :( Gelukkig nu aan het werk tot laat in de middag.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:27

Romy je moet het je niet aantrekken hoor! Dat slaat natuurlijk nergens op, waarom denkt diens dat hij het recht heeft zoiets te vragen. Voor jou zitten daar erg veel gevoelens aan vast. Jammer zulke mensen...

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 12:33

Ik behandel Hidde sinds vrijdag elke dag met de Egyptische zalf en Hipposol. Zie duidelijk dat het al minder gevoelig is! Echt heel fijn, ben heel blij met alle tips die ik heb gehad. :)
Heb hem vrijdag(?) of zaterdag :') ik weet het niet meer, maar heb hem even stap, draf laten lopen aan de longe. Vond hem stijf en nog gevoelig lopen dus weer paar dagen rust gehad. Vanmorgen weer aan de longe en nog steeds stijf maar wel veel beter! Na een aantal rondjes minder stijf dus ik ben weer blij :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 13:18

Ze is heel knap Knolselder! Wat een gaaf kleurtje heeft ze <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 18:45

Welkom Rianne! :) leukerd is Toos. Tis idd niet makkelijk om iets geschikts te vinden voor shetlanders.

Ik heb een Skoda Fabia DSG automaat uit 2016, super fijne auto voor met kleine trailer. Lekker rustig rijden.

Schema heb ik momenteel niet. Hidde heeft zichtbaar genoten van beetje vakantie. Sinds deze week weer 2 keer gelongeerd. Hoop tegen voorjaar weer wat actiever te worden en dan liefst 1x les, 2 keer thuis voor de wagen en dan trainen of buitenrit. En dan nog een of twee keer longeren of springen, dat vind ie zo leuk!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 22:37

Oh dat jammer ja! Ik wou graag een nieuwe.. maar zwart vind ik bij Hidde wel fancy, alles in het zwart :D

Ik woon heel dicht bij Tentenkamp Drachten, maar nog nooit geweest. Zoiets is vaak een beetje opgeblazen en kan dan toch nooit iets vinden voor de kleintjes dus vind het ook niet de moeite waard.

Vanavond weer groeps les gehad! Hidde liep eerst heel stijf maar na een paar rondjes draven toch weer fijn! Hij is zo lekker licht in de mond en liep erg lang laag. Hebben een soort mini marathon geoefend. Was heel erg leuk! Ga ik thuis ook eens doen.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 09:49

Susanne schreef:
Niet aan mij hoor O:)

Is dat nou sarcastisch? :')

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:19

Jolynne schreef:
Wat denk je zelf? :D

Bontonderlegger-aholic _O- _O-

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 13:05

Mandy: Hahaha! :P

Jolynne, Wat fijn dat je er zo veel goeds aan beleeft. Mooie dame is het, veel plezier met haar in de toekomst.

Kymberly, He wat vervelend dat je je daar niet goed op je plek voelt.. Hoop dat je in jou buurt een anders stal kunt vinden. Ik was altijd heel kritisch dus ik ben voor een doe-het-zelf stal gegaan, waar ik met een groep meiden alles een beetje samen doe en de stalhouder doet eigenlijk toch wel meer dan dat hij van tevoren verteld had dus wel makkelijk :P
Hidde staat in de winterperiode/natte periode snachts binnen en overdag buiten in paddock met huisje. In de zomer staat hij hier 24/7. Hele fijne stal <3 echt heel blij mee dat het zo kan. Voor mij ook nog geen 15 minuten fietsen.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 13:46

Kom gezellig in Drenthe wonen :) Veel meer keuze en goedkoper ook

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:58

Zeker Gonli! Dat vraagt natuurlijk wel om een foto :)

Haha niet verhuizen... tja, wij wonen hier pas 1,5 jaar maar overwegen het nu wel weer. Ons huis is in waarde gewoon 30 procent gestegen en de huizen hier zijn niet erg duur dus we zouden prima iets met wat ruimte/land kunnen kopen :) Zou zo leuk zijn Hidde aan huis te hebben <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:21

Ohja Miranda! Ik vind jullie heel erg knap samen!!! <3 wat een goede resultaten. We gaan vast meer van jullie wedstrijdresultaten zien aankomende tijd.

Ohhh wat in Gonnie leuk!! Waar ga je haar stallen? :) Wat zijn je plannen voor/met haar?

Susanne, jeetje emigreren... dan heb ik samen met mijn ouders 10 jaar geleden bijna gedaan naar Tsjechië. No thankssss! Nu zou ik niet weten waar heen. Ben dol op bos en vrijheid, dat vind ik in Drenthe ook wel. Je kan hier vrij betaalbaar wonen en de natuur is <3 <3 <3