[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Kiekeboefje

[HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:56

We hadden de 500 pagina's alweer bereikt, daarom moest er weer een nieuw topic komen. *\o/*

Ik wil jullie voorstellen aan de liefste en kleinste combinaties van bokt, onze kleine vriendjes zijn van alle markten thuis en wat zijn wij trots op hen. Deze foto's spreken voor zich, de karakters en disciplines die zij bezitten en beoefenen.

Linkjes naar de vorige topics:
[SMP] [HK]SMP kletstopic 1
[SMP] [HK]SMP kletstopic 2

Ayla & Sjors <3
Afbeelding

Claudia & Misty <3
Afbeelding

Daniëlle, Cookie en Fleur(met aanhang :P ) <3
Afbeelding

Eline & Eddy <3
Afbeelding

Fenna, Alex & Jorie <3
Afbeelding

Ingrid & Alf <3
Afbeelding

Kymberly & Pepper <3
Afbeelding

Laura & Nick <3
Afbeelding

Lillian & Floris <3
Afbeelding

Linda & Gigant <3
Afbeelding

Linsey, Toliene & Bink <3
Afbeelding

Lori & Finn <3
Afbeelding

Mandy & Max <3
Afbeelding

Miranda, Jimmy, Lola & Sjors <3
Afbeelding

Miriam & Mowgli <3
Afbeelding

Odette & Djune <3
Afbeelding

Patricia, Caya, Faya & Beauty <3
Afbeelding

Patty, Switch & Chip <3
Afbeelding

Romy, Chayton & Sil <3
Afbeelding

Saskia & Daisy <3
Afbeelding

Dafne & Wilene <3
Afbeelding

Susanne & Willem <3
Afbeelding

Zanakuzies, Indy & Vito <3
Afbeelding

Mijn liefje, 24-04-2008 tot 19-06-2018, veels te jong. Rust zacht zwart goud <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 04-07-18 05:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek aangepast

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:20

Lori schreef:
Ik sta niet de OP zie ik hihi. Leuk gemaakt Jenny, bedankt dat je 'm nog even hebt gedaan ondanks al het verdriet. Donja heeft een mooi plekje gekregen :(:) .

Och Lori!!!! Ik heb wel een collage van jullie gemaakt. Dit ga ik nog even regelen. Mijn excuses!

Jullie zijn lief <3 Bedankt voor alle steun, het doet me goed.

Kiekeboefje

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:10

Hier gaat het weer wat beter :* is al bijna weer een week geleden nu.. mijn acceptatie gaat nog lang duren denk ik.

Ik heb denk ik van het najaar genoeg dekens maatje 125 liggen voor de liefhebber, gewassen en al. Kan er nu nog geen afstand van doen.

Later dit jaar wil ik wel graag weer op zoek naar een eigen pony. Eerst alles even een plekje geven. Wel merrie en groter dan Donja was dus al mijn spulletjes moeten straks toch vervangen worden.

Sjors is echt een knapperd! <3

Welkom nieuwe mensen! :D

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 18:48

Bedankt voor jullie lieve berichtjes <3 Een vervanger zal ik nooit vinden. Een merrie die zo meisje is en toch keihard werkt en nooit op zou geven, vind ze maar. Zij had zo een speciaal karakter, echt eigen. Vandaag nog staan janken met vorige stallingseigenaresse, zij snapte volledig wat ik bedoelde. Maar idd Susanne, een opvolger... ze heeft nog ergens een dochtertje lopen <<)

Was onwijs knap van Pepper! Het ziet er idd heel fijn uit! :)

Hihi Patricia, jij slaat alles :P Maar snap je redenatie, deed ik ook.
Ik heb nog:
-300 gram onderdeken
-300 gram waterdichte deken
-200 gram onderdeken
-250 gram waterdichte deken
-100 gram waterdichte deken
-2x regendekens
-vliegendeken
-2x zweetdeken

Welkom Ziva, leuke pony heb je :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:16

Wat een knappie Patty! <3

Wat vervelend dat het steeds weer terug komt Linsey.. hopen dat dit gaat werken.

Wat een onwijs gave foto Odette!!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:19

Mandyy schreef:
Je had gelijk Suus: gave film! :j

Ik ben twee week geleden ook geweest! Inderdaad erg gave film!!!!! :))

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:20

Hier geen vliegen *D

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 09:38

Iedereen vakantieplannen! Leuk hoor :)

Susanne, de eilanden zijn ook erg mooi! Ik ga er zelf te weinig naar toe vind ik zelf, maar nu ik er zo over nadenk... is wel tijd om dat eens te doen!

Romy wat een super lieve foto's van je hondjes <3

Kymberly, veel plezier alvast op je vakantie! Lekker genieten.

Patty, hier hetzelfde, maar ook niet erg toch? Ons huis word 19 juli opgeleverd als alles volgens planning gaat. Volgende week de laatste schouw, echt heel veel zin in. Ze hebben alleen een smerig foutje gemaakt... Hier ga je toch niet mee akkoord? Ik ben een erg relaxt en kalm persoon, maar ze hebben nu echt een verkeerde aan mij. :P
Afbeelding

Edit: Ik zal het even weerleggen, dit huis is prefab gebouwd, maar met de hand gemetseld. De schoorsteen daar in tegen is wel prefab.... Oeps, foutje! :P Hun antwoord op mijn commentaar was niet wat ik wenste, ze wuiven het weg.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:07

Ja die schoorsteen gaan we ook echt niet mee akkoord! Zij krijgen die kaatste 20% niet als zij dit niet oplossen. Ik ben ook echt wel een beetje pissig hierom.... :(

Ingrid, jullie zijn zo leuk bezig! Ik geniet van je insta posts :) met mij gaat het wel weer een beetje. Al moet ik zeggen dat het me bij iedere herinnering zwaar valt. Gelukkig heb ik Whisper, zij helpt overal bij.

Hihi Mowgli, stangen je met veel zand en stof. Jammer dat het weer zo droog is. Van mij mag het wel even regenen. Wel snachts graag O:)

Whisper is een Welsh van 1.45, zij heeft veel gediend als lespony. Heeft altijd keihard gewerkt. Nu is ze kreupel, en het duurt al een half jaar. Haar eigenaresse gaat haar waarschijnlijk weg doen, en ik ga een beetje uit van slacht, maar ik wil dat ze bij mij haar oude dag slijt. Ik kan haar nu niet ook nog missen. Ook is ze pas 15 jaar.. keuzes keuzes.

Nu weer shet gerelateerd! Hier een foto van tessa die na 1,5 week al erg mooi bijgekomen is!!
Afbeelding

En zo trof ik ze net aan <3
Afbeelding

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 11:12

Leuk papa Jimmy! Staat hem goed <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:47

Patricia, ik zou gewone halsters doen. Als ik nu terug kijk naar Donjas fotoshoot foto’s dan had ik toch liever een mooi halster gedaan!

Gave schuilstal! :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:44

Wauw die deken past Toliene echt super! <3 Mooie deken ook!

Ingrid, wat leuk dat je een nieuw plekje hebt gevonden voor Alf! Misschien een goed idee om van tevoren vaker langs te gaan om er zelf ook wat te wennen(?). Dit heb ik wel gedaan bij mijn vorige stalling, ik was dus al een beetje gewend en 'thuis' toen ik Donja had verhuisd. Dit voelde meteen goed en je weet dan goed wat je kunt verwachten.

Claudia, ik blijf het een raar verhaal vinden. Wel stom dat dan ten koste gaat van jullie! Ik snap dat je het mennen mist.. gatver.. confrontatie met mezelf.

Susanne, ik zag het voorbij komen bij iemand anders, maar idd dat beengebruik van Willen kan je u tegen zeggen! Wat een lekker paard <3 Hele gave foto's. Ik snap wat je bedoeld met een uitdaging moeten hebben, dit had ik onder het zadel ook. Met Don had ik dat totaal niet, ja.. in km's maken.

Jimmy is zo knap! <3

Mandy, wat stom dat je je zo voelt.. :(:) Veel sterkte, ook al klinkt dat zwaar. Je mooie grote vriend moeten missen is niet niks.

Indi_Vito, gaaf hoor! Ik zie wel wat dingen in je tuig je je moet aanpassen, en je beenbescherming is veels te groot. Dit loopt voor Vito niet lekker. Bedoel het niet als commentaar hoor, ooit zelf ook zo aangepakt hier :P Geeft niet, leer je van. Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat je enorm snel bent gegaan met beleren, terwijl je geen ervaring had! Patricia had haar filmpjes gedeeld en deze zij echt perfect om te gebruiken, maar heb je niet gedaan(of dit zie ik verkeerd).

Vandaag 2 weken geleden.. dat hakt er in. Ik mis haar enorm maar kan het nu wel een plekje geven. Ik denk terug aan alle mooie momenten die we samen hebben beleeft.

Ik haal mijn voldoening uit de verzorging van de pony's. Ik heb een enorm handige slowfeeder gecreëerd die echt dag-in-dag-uit word gebruikt!
Afbeelding

19 juli word ons huis opgeleverd, en ik heb dubbel voorpret... want er zitten 2 kleine cavia's op mij te wachten na de verbouwing. <3 Eindelijk weer gepiep en leven in de brouwerij. Toch even een lichtpuntje voor mijzelf.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 19:50

IngridM schreef:
Kiekeboefje, 2 weken alweer. Wat vliegt de tijd. Zal nog wel een tijd heel veel pijn doen.....
Gave slowfeeder zo zeg!! Al vaker zo voorbij zien komen.
En 19 juli is al snel; leuk vooruitzicht!! En cavia 's; gezellig!

Het is inderdaad nog erg zwaar en herinneringen confronteren..
De slowfeeder zag ik ook vaker voorbij komen en is inderdaad een hele handige uitvinding. Ik heb er ook 1 van een container gemaakt, werkt ook erg goed :)
Ja pfff ik heb er zo'n zin in! Morgen op kraamvisite bij Onna de babycavia <3 <3

Susanne schreef:
Jenny wat fijn om weer een berichtje van je te lezen, goed om te horen dat je het al een beetje een plekje kan geven! En superleuk nieuws over je woning en nieuwe huisgenootjes <3

Dankje :) Lief!

Zooooo StalNollie, die pony ziet niks meer :')

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 21:32

Zo lief baby paard <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 08:17

Laura en Nick, Linda en Gigant en Lori en Finn staan nu ook in de OP! Mijn excuses dat ik jullie er in de eerste plek niet bij had gezet. Maar bij deze! :)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 06:42

Van harte gefeliciteerd!!!! Knap meisje <3

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 13:10

StalNollie schreef:
Ymor schreef:
Wij gebruiken een mestboy in combinatie met een kinderhark van de intratuin. Dat werkt echt top!

Ik ook voor de shet weide ideaal. Dat ding wat erbij zit is niet fijn.

Ohhh dat is inderdaad wel een goed idee... zit de hele tijd met die mestboy te knoeien...

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 13:13

Lillian__ schreef:
Patricia wat fijn dat caya iets beter gaat!

Ingrid wat fijn dat je gewoon nog lekker met Alf kan rommelen, moet je binnenkort nog een x terug naar de DA om te kijken hoe het nu gaat?

Even een vraagje, ik voer sinds kort magnesium bij aan floor. Maar omdat het poeder is doe ik er water bij zodat het niet zn bak word uitgeblazen. Alleen zodra het vochtig word plakt het helemaal aan elkaar. Weet iemand hoe je dit kunt voorkomen?

Deed ik olie met water mengen, dan de magnesium er door. Volgens mij hielp dit.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:08

Wat fijn Patricia :) snap het wel, denk dat het erg lastig is je pony’s mooi slank te houden. Zij hebben daar aanleg voor. Dat merk je vooral doordat zij voor de wagen en alle andere activiteiten die je met ze deed nog steeds stevig bleef. Had ik met Donja iets minder, maar ook wel. Op een gegeven moment liet ik dit iets meer varen.

Wat fijn Mandy! Hopelijk zet het door!

Ben aan het werk, maar na 8 diensten voel ik mijn rug wel zeg.. heb een scoliose dus forceert bij mij snel.

‘Hoi, ik werd vanmorgen betrapt van eten jatten’ :evaw:
Afbeelding
Ze word steeds knapper! <3 zijn haar de laatste 2 weken aan het laten wennen aan tuig en ze heeft leren longeren. Alleen nog een passend hoofdstelletje vinden!
Afbeelding

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 21:08

StalNollie schreef:
Lees braaf mee maar ben op vakantie maar moest toch even reageren

1000per maand voor 3/4 ponys? Kan echt nooit joh dat haal ik niet eens met 8 ponys op de weide.

Is Amerika toch? :P misschien is daar de verhouding heel anders. Ik ben hier denk ik 40 in de maand kwijt en dan krijgen ze wel 9 kilo samen, d pony en shetje

8 dagen werken mag idd niet, maarja.... praktijk werkt meestal anders he :')

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 09:45

Oh jah emigreren..... dan ga ik naar Frankrijk denk ik, niet zo ver weg maar echt eel een van mijn lievelingslanden!

Tessa houd dunne poep, al zonkant ze hier staat. Ze krijgt een schepje muesli en hooi, daar houd het mee op want ze doet verder weinig. Iemand een idee wat ik hier aan zou kunnen doen???

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:50

Mandy, ja dat heb ik gisteren gemaakt! We zullen het zien :) thanks

Susanne, daar heb ik idd wel goede verhalen over gehoord, dat is dan optie 2 als de eerste niet werkt.

Ook is er een mestonderzoek geweest, kwam weinig uit maar toch wormenspuit gehad.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 07:03

Leuk sporten! :) samen met mijn vriend doe ik aan stijldansen. Mijn schoonfamilie heeft een dansbedrijf dus doen echt alle hippe als klassieke dansen. Zumba, aerobics, paaldansen, strong, yoga, alle stijldansen en ga zo maar door. Maar ik doe alleen mee met stijldansen!

Ik heb idd deze week ook nagedacht over om te gaan zwemmen. Lijkt me echt lekker!

Oh ja Fenna, je kunt hem beter snel na laten kijken. Ze laten vaak te laat weten dat er iets mis is.

Lekker Linda! :) maar was geen straf daar denk ik.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 13:20

Oh getverdemme... doet me echt wat ;( sterkte voor Indi! Ik heb alleen maar slechte ervaring vrees ik ;(

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 18:13

Zo wat heftig! Hopelijk morgen weer de oude. Is een soort flashback voor me... na 24u poepen en eten.. wauw dat doet zeer