[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 21:08

Ik heb de 3-in-1 beschermertjes van HH en harde peeskappen. En een paar springschoenen.
Moet eerlijk zeggen dat ik de harde alleen heb gekocht voor de kleur (knalgeel) past mooi bij mijn wagen :+
Daarna las ik inderdaad dat het eigenlijk niet zo goed is, dus nog nooit gebruikt :')

Ik gebruik de 3-in-1 bij de marathon. Springschoenen heb ik maar 1 paar en de andere zelfde kan ik niet vinden... Fleur heeft wel eens met haar achterhoef haar voorbal aangetikt, dus die gebruik ik voor haar met wedstrijden.

Mirriej wat gaaf dat filmpje! Prachtige roedel zeg <3

Hopen dat Pep weer gauw opknapt..

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram


Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 21:52

Wij gebruiken ook geen beschermers. Heb ze wel liggen en vind het altijd wel heel schattig staan.

Ik heb een baal dag vandaag. Pony’s zijn zo ontzettend heet de hele tijd ik kan er gewoon bijna niks mee. Het zal het weer wel zijn. Ze zijn zo opgefokt. Als ik ga rijden lopen ze maar te trekken in mijn hand, als ik longeer lopen ze te rennen en trekken ze zich los. Ik heb dit nog nooit gehad met ze. Ik loop maar door de modder te ploegen om ze blij te maken en ondertussen halen ze alleen maar het bloed onder mijn nagels vandaan. Heel frustrerend.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 21:58

Ymor schreef:
Wij gebruiken ook geen beschermers. Heb ze wel liggen en vind het altijd wel heel schattig staan.

Ik heb een baal dag vandaag. Pony’s zijn zo ontzettend heet de hele tijd ik kan er gewoon bijna niks mee. Het zal het weer wel zijn. Ze zijn zo opgefokt. Als ik ga rijden lopen ze maar te trekken in mijn hand, als ik longeer lopen ze te rennen en trekken ze zich los. Ik heb dit nog nooit gehad met ze. Ik loop maar door de modder te ploegen om ze blij te maken en ondertussen halen ze alleen maar het bloed onder mijn nagels vandaan. Heel frustrerend.


Heel herkenbaar!!

Ik rij nu alleen maar met Fleurtje, en die dat is ook amper te houden. De 'jonkies' heb ik in de wei geflikkerd :x
Alleen maar willen rennen, nep-schrikken van dingen die er niet zijn om zo weer een rede te hebben om keihard achteruit te stuiven....
Strontvervelend vind ik ze momenteel! (Heb het over Cooks en Sem nu).

Dus ergens be ik 'blij' dat ik niet de enige ben met pony's die liever achter het behang geplakt worden... :evaw: {:)-:(

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:07

Lotgenoten! Maar wel frustrerend

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:10

Hier ook al dat hete pony probleem, ik denk dat ze gewoon allemaal van slag zijn door het weer.

Ik wil de harryhorse beschermers nog graag aanschaffen voor het 4 span, ik vond de minishet er wel heel klein uit zien, welke maat gebruiken jullie op wat voor een pony's?

Benji & Zipper & Carlos & Chico
& Djinty❤️

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:17

Mijne zijn juist heel meewerkend op het moment. Super lief zijn ze.
Ik heb harry horse stout 3 in 1 en Br peesjes maat shet. Alleen met springen aan en met vaardigheid. Afbeelding

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:41

Ik ben blij dat ik het hier heb genoemd. Kon wel janken net in die bak. Maar nu voelt het toch al iets beter. Geen idee wat ik er aan kan doen nu maar toch fijn.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:48

Ymor schreef:
Ik ben blij dat ik het hier heb genoemd. Kon wel janken net in die bak. Maar nu voelt het toch al iets beter. Geen idee wat ik er aan kan doen nu maar toch fijn.

Ik ken wel het gevoel. Soms kunnen ze behoorlijk een eigen mening hebben over dingen .. Maar laatste dagen zijn de mijne erg meewerkend.
Als ik zelf niet lekker in mijn vel zit laten ze het mij even weten door dwars te doen.

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 22:51

Dat mijn aller braafste pony in z'n eentje over straat rent omdat mijn verzorgster, die hier al jaren loopt en de pony's echt goed kent, hem niet kon houden, zegt genoeg toch..
Morgen avond komt een ervaren menner proef rijden om te kijken of ze het leuk vind om te helpen met de pony's trainen, ik hoop dat ze zich dan iets beter gedragen :o

Benji & Zipper & Carlos & Chico
& Djinty❤️

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:11

Oh leuk Sascha! Dat klinkt serieus :)

Ik ga donderdag weer een clinic marathon doen van Piet de Ronde. Heb er zin in!

En ik ben ook blij dat ik niet de enige ben met hete pony's...
Nou ben ik laatste tijd ook best druk, daar zal het ook aan liggen.

Ben sinds 1 okt ZZP'er en moet nog erg wennen aan het andere ritme en mijn draai zien te vinden :o
En balans tussen werk/thuis/pony's haha.
Ik werkte eerst veel avonddiensten. Kon ik overdag met pony's rijden, maar begonnen ze thuis te klagen.
Nu werk ik voornamelijk overdag. Zijn ze thuis blij, maar minder tijd om te rijden.

Sascha ik heb de tiny kleinste maat van die Harry's horse. Zijn nét niet te groot voor Fleur.
Ik wil de omtrek morgen wel even opmeten anders. En de hoogte :)

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:28

Ik heb toevallig de Harry’s Horse flextrainers getest. De tweede proefexemplaren die ik kreeg pastte om Nick zijn korte pootjes (beschermers waren 11cm hoog), maar ik heb geen idee welke hoogte/maat uiteindelijk in de winkel is gekomen.
Ik gebruik ze eigenlijk nooit, misschien bij de marathon voor de show :')

Gezellig dat je weer terug bent Linsey! Hoe gaat het nu met je? We moeten snel weer eens een rondje doen met de pony’s :)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:52

Sascho schreef:
Hier ook al dat hete pony probleem, ik denk dat ze gewoon allemaal van slag zijn door het weer.

Ik wil de harryhorse beschermers nog graag aanschaffen voor het 4 span, ik vond de minishet er wel heel klein uit zien, welke maat gebruiken jullie op wat voor een pony's?


Ik heb maat mini shet voor Pepper. Hij is ongeveer 97 cm. (Mini Appaloosa, geen shet)

Zal morgen even verder bijlezen. :)

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:21

Met mij gaat het goed hoor! Het is uiteindelijk beter zo :). Nee we woonden niet samen, gelukkig ook scheelt een hoop gedoe. Nu lekker aan het focussen op de pony’s en gezellige dingen doen met vriendinnen :)

Bink is hier ook zo mega heet, alleen maar als n idioot rondjes aan t rennen door de paddock. Toliene daar in tegen is mega rustig :=

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 01:53

Sunshinedaan schreef:
Oh leuk Sascha! Dat klinkt serieus :)

Ik ga donderdag weer een clinic marathon doen van Piet de Ronde. Heb er zin in!

En ik ben ook blij dat ik niet de enige ben met hete pony's...
Nou ben ik laatste tijd ook best druk, daar zal het ook aan liggen.

Ben sinds 1 okt ZZP'er en moet nog erg wennen aan het andere ritme en mijn draai zien te vinden :o
En balans tussen werk/thuis/pony's haha.
Ik werkte eerst veel avonddiensten. Kon ik overdag met pony's rijden, maar begonnen ze thuis te klagen.
Nu werk ik voornamelijk overdag. Zijn ze thuis blij, maar minder tijd om te rijden.

Sascha ik heb de tiny kleinste maat van die Harry's horse. Zijn nét niet te groot voor Fleur.
Ik wil de omtrek morgen wel even opmeten anders. En de hoogte :)


Dat is wel even wennen dan inderdaad.

Sascha ik wil ook zo iemand. Maar waar vind je dat?

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 06:09

Lindsey, ik weet niet precies hoe of wat maar in elk geval sterkte!

Romy, ze zijn niet te vinden haha.. Toevallig dat ik haar sprak op wedstrijd en degene waar ze mende ermee stopte.
Ik heb hier ook al 101 verzorgster enzo gehad, maar nu net pas 1 gevonden die ook echt serieus is en blijft

Benji & Zipper & Carlos & Chico
& Djinty❤️

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 09:43

Zowel de flextrainers als de 3 in 1's van HH heeft Willem beide in maat Shet.

Fijn dat het beter gaat Linsey, maar blijft moeilijk natuurlijk :(:)


Hete pony's allemaal! Willem is niet gekker als normaal :')

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:33

Gaya ook niet echt.. Scheelt misschien dat ze altijd buiten loopt. Ze geeft zichzelf wel beweging als ik t niet doe :')

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:43

Die van mij zijn ook de hele dag met elkaar aan het spelen. Ze hebben altijd zwarte knietjes haha

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:30

Voor de gelegenheid.. Mijn Kep en ik zijn deze maand 1 jaar samen <3
Super gelukkig mee en nooit meer hoofdpijn. Maar vanmorgen regende het een beetje
en het schijnt dat de python laag (geen echte slang hoor!) daar niet zo goed tegen kan. Dus ik de cap
van mijn vader ff gepakt en poeeeeh wat een drama dan meteen :wow:
Knetterhard en en totaal niet comfi. %)

Wat voor cap hebben jullie?

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:36

Charles Owen <3

Had hiervoor een BR cap die opzich wel goed zat maar ik kreeg er altijd een streep op mijn voorhoofd van als ik hem wat langer droeg. Dan was het niet comfortabel meer.

Ik heb een voor wedstrijd een andere Charles Owen cap trouwens. Dan blijft die gewoon echt netjes.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:59

Samshield, en daar net zo gek op als jij op je Kep, Manon. Heb hem deze zomer gekocht maar had dat veel eerder moeten doen, eindelijk een cap die past.

Verder sorry voor het niet reageren, veel migraine gehad de laatste paar dagen dus kon het even niet bij houden.

StalNollie

Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 14:12

Dacht harry horse? Eigenlijk heel tevreden over maar moet wel weer een nieuwe al paar keer mee gevallen

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 14:50

Hier eentje van kramer met sterren op achteraan, simpel ding maar geen klagen van. Zus heeft een uvex cap geloof, licht ding.

Hier staan ze niet heel fris heb ik de indruk, allemaal rustig aan.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 14:55

Susanne schreef:
Charles Owen <3

Had hiervoor een BR cap die opzich wel goed zat maar ik kreeg er altijd een streep op mijn voorhoofd van als ik hem wat langer droeg. Dan was het niet comfortabel meer.

Ik heb een voor wedstrijd een andere Charles Owen cap trouwens. Dan blijft die gewoon echt netjes.


En die past ook echt perfect bij jouw hoofd! Niet iedereen heeft dat met die caps net als met Kep, het moet je wel staan.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 14:57

@Bianca; hé shi.t beterschap :(:) Weet er alles van helaas.

Hier net Gaya gelongeerd met balkje en sprongetje.. Oké ik neem terug wat ik net gezegd heb over dat ze zo lekker rustig is :') Rácen Haha echt met 30 km per uur over die hindernis heen crossen elke keer _O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 25 bezoekers