NMPRS Zomershow 7 juli

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:12

Romy wat jammer ;(

Jemig wat zijn jullie allemaal vroeg... ik zit nog even wakker te worden :=

Iedereen alvast heel veel plezier en succes gewenst :D

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:25

ik ben al een poosje op, lekker eerst douchen en ontbijtje met koffie :) meisjes komen zo dus willen tegen 7 uur vertrekken, allemaal alvast heel veel plezier en ook succes :D

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:42

Pandakaas schreef:
Wat jammer Romy! Niemand die je op het laatste moment kan vinden die je er toch nog heen kan brengen?

Iedereen heel veel plezier en succes! *\o/*


Melanie belde net en ze is super lief en komt er eentje halen!

__Suzanne__

Berichten: 4296
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:45

Ah wat lief! En fijn dat je toch kan meedoen

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 06:50

Oh wauw hoe tof!!! Pluimpje voor Mel!! :D leuk!

Pandakaas

Berichten: 1385
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:02

Super leuk en aardig!

P_Tries

Berichten: 5157
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Almere

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:42

Romy! Je zit in de buurt toch?? Balen dat ik het niet eerder geweten had, ik had ook wel willen rijden voor je met mijn auto mits het geen 2 paards trailer is.

Iedereen heel veel succes en plezier vandaag, ik ga toekijken hoe veel lol jullie hebben.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:57

Wij zullen helaas pas om 10 na 9 toekomen, ondanks we om 6u vertrokken zijn, we hadden wat pech met een vastzittend tussenschot.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:10

En Lobke komt ook nog langs gereden voor Sil! Ik ken alleen maar lieve mensen!!

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:16

succes iedereen

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:56

En wij zijn al op terug naar huis, ofja eerst achter sulky en dan pas naar huis. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik mij echt doodschaam over hoe mijn stippel zoch gedroeg..ik wist al dat shows z'n ding niet was, maar dot was de druppel. Ik overweeg om gewoon de dierenarts te bellen voor een castratie, maar ik wacht eerst af wat regelmatige training zal doen met hem, want hij stond al 1 maand stil omdat hij zoveel gewicht verloren was omwille het alleen staan (andere had een gastmerrie)...dit heeft hem zoveel stress gegeven. Pas nadien zal ik beslissen of ik hem zal laten castreren.

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 17:22

ik heb jullie helaas niet gezien, hadden zelf drie klassen en was er maar druk mee:) het was wel weer erg gezellig en goed georganiseerd, het was wel erg warm, we zijn dus na de theaterklasse weggegaan, onze kleine saphira was zichtbaar moe, nu staat ze lekker grasjes te eten met de andere dames, in de kwaliteitsklasse heeft ze nog een leuk halster gewonnen :D helaas niks in de verloting, 6 lootjes met allemaal een nummer erop maar helaas geen prijs

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:18

Wij zijn onderweg naar huis.. wat een dag!! Energie werd 1ste in de kwaliteitsklasse 3 jaar en oudere merries en Rakker werd 2de in de kwaliteitsklasse 3 jaar en oudere merries. Super trots op mn meisjes

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:00

ik zweef nog steeds op mijn roze wolkje
Kato is echt zo'n geweldig paardje... Thuis is ze stiekem toch mijn absolute nummer 1. Mijn schaduw is ik rond loop bij de paardjes.
En nu bewijst ze zich weeral op show dat ze ook echt gewoon een crème van een pony is.
Kwaliteitsklasse een 3de plaats, totaal niet verwacht, waren allemaal hele mooie paardjes in de reeks.
Liberty deed ze zo gaaf, heeft zo'n mooie draf laten zien, maar blijkbaar konden haar gekke sprongen de jury ook wel smaken haha. De clown :+ Maar haar catch vond ik zo gaaf. muziek stopt, en met geluk kwam ze net in volle galop op me af. "how" en ze stond stil. Ik stond te trillen toen ik der halster aan deed. Tijdens de uitreiking zag ik mijn kansen krimpen met de seconde. Echt hele gave bewegers werden af geroepen en toen die 2de plaats werd genoemd gaf ik het al op. Jeetje had nooit verwacht dat ze kampioen zou worden!!

Vegas die moet echt nog ontwikkelen, is nog zo'n puppypaardje. wel heel fijn dat hij zo ervaring op doet en opzich pakt hij dat allemaal heel erg fijn op. Tis ook zo'n lief manneke, vind eigenlijk alles wel goed. nu mag hij lekker genieten van zijn welverdiende vakantie en kan hij alles verwerken. Volgend jaar zal hij er wellicht veel beter op staan.

Ook in de loterij hele gave prijzen gewonnen. Mooie deken voor de paardjes. Halstertje, bontjes voor rond het halster/hoofdstel. Maar ook een jaar lang gratis adverteren op A4 twv 240 euro. Nu nog kijken of ik hem kan gebruiken of niet :+ Heb niet echt iets om op A4 te zetten haha!

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:09

Wel gave prijs Sara! Gefeliciteerd

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:44

wow, sara je bent goed in de prijzen gevallen, gefeliciteerd hoor, het is je gegund :)

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:02

Gefeliciteerd Sara! Volgens mij kun jij toffe ontwerpen maken dus is toch prachtige reclame voor je stal lijkt mij :j heel gaaf!

De rest natuurlijk ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!

Romy, zo tof dat je alsnog mee kon doen enzo :D

Mathilda, ik vond kid heel stoer voor de wagen en je hele outfit plus wagen maakte het echt compleet. Mooi plaatje zo hoor!! Je moet meer shows voor de wagen gaan doen vind ik :j

Zelf mag ik ook niet klagen :o
Pip 1ste in haar rubriek twenter merries, en Ipsy 1ste in zijn rubriek jaarling hengsten. Allebei ook in het kampioenschap bij de laatste drie. En Ipsy 1ste in de bonte kleurenklasse... zooo veel deelnemers en dan zulke resultaten :oo echt super trots :D

stal_HD
Berichten: 3089
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: kerkenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:27

Zo te lezen allemaal een super geslaagde dag. Gefeliciteerd.
Sara jij bent ook echt een bofferd gisteren. Wat een mooie prijzen heb je gewonnen. Super gegund.

Linda dank je wel. Wat een super compliment. Zelf vond ik het niet echt daverend gaan. Ja hij deed redelijk braaf zijn rondje. Perfect was het nog lang niet. Ik had ook totaal geen idee wat de rest deed. Dus ik was tevreden toen ik de ring uitreed. Esther zei al dat het super ging, maar ik vond het wel gaan hihihi.
Met rondstappen zei elien ook al dat het super gegaan was. Ik denk nog zo: ze bedoelt dat hij braaf was en voor zo een eerste keer en totaal niet getraind. (tijd tijd tijd) Maar toen kwamen de nummers voor de plaatsingen. Ondanks mijn opmerkingen ik ben hekkesluiter, ben ik toch competatief ingesteld hihihi. Dus de eerste omroep, dacht ik nog: nou ik ben in elk geval niet laatste, hihi. Maar het bleef maar doorgaan. Elke keer verwacht je omgeroepen te worden, maar ik bleef gewoon als laatste over. Zo blij, zo vol ongeloof en zo niet verwacht.
Ik ga volgend jaar gewoon weer inschrijven, hopelijk heb ik dan wat meer tijd om te trainen en dat hij van zichzelf wat rustiger is en meer soepel in zijn lijf. (stelling goed, hihi) Kan ik nu een jaar gaan trainen. :D Ook de obstacle is erg leuk om te doen. Helaas direct verschrikkelijk fout, maar he' het was ideaal om te proeven en eens mee te maken.
Kortom ik heb genoten.

__Suzanne__

Berichten: 4296
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:49

gefeliciteerd met jullie resultaten allemaal, top! Ik heb ook genoten van jullie paardjes allemaal!

Marty heeft het ook goed gedaan :) Met hindernisparkoers aan het halster vond hij niet zo zinnig :') dus daar wilde hij niet alle hindernissen doen ;) Met springen aan de hand ging hij super, een balkje in de barrage, en een vijfde plaats :) En zijn eerste liberty ging ook top, ex equo vijfde :)

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-18 15:30

Fijn dat mensen zo leuke dag hebben gehad maar wat was het warm!

Vrijdag hebben we opgebouwd. Eenmaal thuis gauw de trailer klaar gezet en de pony's op stal.

Zaterdag ging de wekker vroeg en waren we allemaal om 7 uur in bunschoten. Edwin heeft elsa zelf in de kleurenklasse laten zien en Rowan deed de theaterklasse met haar mee. Elsa had dr pakje nooit aan gehad doordat rowan niet in de buurt woont maar ze vind alles best..

Joy 3e in kwaliteit en samen met dr volle zus en halfzus/broertjes bij beste vd hengst. Hoop dat elien daar nog een mooie foto van heeft!

stal_HD
Berichten: 3089
Geregistreerd: 25-08-08
Woonplaats: kerkenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 15:43

Ik heb Elsa een paar keer gespot. Wat een kleine uk. Hihi

sharon2013

Berichten: 806
Geregistreerd: 19-05-13

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 15:55

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Wij vonden het ook erg warm maar hebben ook genoten! Denk toch dat ik Bo wat meer ga showen ze heeft zich echt heel positief laten zien voor een eerste show. 3e in kwaliteit en beweging, nette 5e plaats Kleurklasse. Lyberty deed zo ook echt haar best maar merkte toch dat ze erg moe was van de hele dag.

Charly pfff wat een draak! Echt een puberende jonge hengst. Heb echt mijn handen vol aan hem gehad maar hij heeft toch zijn best wel gedaan. Enorme lol gehad in het obstakel parcour. Geen plaatsing bij de kleur klasse en met beweging en kwaliteit hadden we puur geluk met de afmeldingen want hij was aleen maar aan het galopperen dus daar een 3e plaatsing.

Lotterij was ook super leuk! Leuke dingen gewonnen waaronder de huisstijl van 500,-. Ga ik zeker gebruik van maken.

Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij :D

Happinez

Berichten: 8370
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Drenthe, Overijssel, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 17:59

Gefeliciteerd allemaal ! leuk jullie weer even gesproken/ gezien te hebben :D

Elsa herkende ik direct in de theaterklasse, wat een kleintje is ze weg !

ik heb 2 rubrieken mee gedaan , Kay aan de hand obstakel parcourtje waarmee we 2e werden en met Caan aangespannen vaardigheid waarmee ik 1 bal eraf reed helaas.
Liberty heb ik ons voor afgemeld, het wachten daarop duurde me te lang :o

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-18 18:31

Ja zelf zie ik dat thuis niet meer maar op zo dag denk je wel gut je bent maar een muis :+

Onderschat dr alleen niet want die haalt me een streken uit. Ging ook even liggen bij de prijsuitreiking kleurklasse, duurde gewoon te lang naar dr zin :')

Maar ze was zeker niet de kleinste, edwin had al gauw jou minimuis gespot annelies.

Luna2006

Berichten: 3160
Geregistreerd: 03-04-13

Re: NMPRS Zomershow 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 19:45

Kato met haar mooie gewonnen deken. Ga eens mooie fotos laten maken van der met de deken. Ze staat er zo mooi mee!
Afbeelding