Keuringswaardig?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Keuringswaardig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 16:47

Gewoon doen. Ook als ze niet keuringswaardig blijkt te zijn. Op keuring gaan is gewoon hartstikke leuk namelijk :D

Stagediver

Berichten: 996
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Tholen

Re: Keuringswaardig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 18:47

Van de haflinger keuringen vroeger kan ik me nog herinneren dat het altijd super gezellig was en altijd goede ervaringen en altijd leuk om met mensen te babbelen :D

M'n kindje heeft er van de week opgezeten. Het voelde gewoon zo goed :-) en der karaktertje is super rustig! Ze heeft werkelijk geen stap verkeerd gezet!


Mijn dochtertje is pas 3,5 en vond het wel eng zelf (moeder feelings haha) Ik heb der erop gezet zonder beugels in, en had der zelf vast zodat als er wat gebeurde ik haar eraf kon trekken, en iemand anders had fiara vast, ze heeft geen stap verkeerd gezet ook erop gestapt.

Vandaag ben ik er ook zelf op gestapt, (ben net tegen de 50 kg) en heb der rondje opgestapt, om te kijken hoe ze zou reageren omdat ik gewoon 100 procent zeker wou zijn dat ze met iets meer gewicht ook braaf zou zijn, nou echt een voorbeeld diertje :D:D:D

Afbeelding

Annemarleens

Berichten: 59
Geregistreerd: 22-06-15
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 00:22

Doen! ze is super mooi, en ze loopt super. ook als je niks zou winnen is het altijd nog leuk om te doen, toch? dan willen we wel foto's zien he :P

Stagediver

Berichten: 996
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Tholen

Re: Keuringswaardig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 21:11

Helaas gaat het hem dit jaar niet worden.. der manen zijn opgevreten :(

olliexdiet
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:33

haha wat leuk! ik heb haar moeder :)