EJ mini veulen halster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

EJ mini veulen halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-13 12:21

Hallo,

Ik wil graag dit halster voor mijn 1,5 jarige Shetlandermerrie van 80 cm kopen. Echter heb ik al 3 halsters gekocht die te klein waren (maat jaarling mini shet) en die fout maak ik liever niet weer -O-.

Ik heb van de vorige eigenaren een halster gekregen en volgens hen was deze maat veulen, deze past goed. Ik heb zelf een tijdje een halster maat shetlander gehad en ik weet zeker dat deze niet zou passen bij mijn uk.

Nu ben ik benieuwd of hier iemand is met dat halster en die de riemen voor mij op zou willen meten, zodat ik het kan vergelijken met mijn eigen halster?

Naar de winkel zelf gaan is helaas geen optie omdat ik nog iets wil kopen waar alleen online korting op is.

Alvast bedankt!

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Re: EJ mini veulen halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:49

Is het niet handiger een standaard veulenhalster te kopen? Die zijn zeer ruim verstelbaar en moet ook wel passen. Die passen al voor shetlander veulens als ze wat ouder zijn, dus voor een mini jaarling moet dat ook prima passen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: EJ mini veulen halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:52

Je kan 'm altijd nog retour doen, als blijkt dat het halster echt echt niet past.

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Re: EJ mini veulen halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:57

Eerlijk gezegd denk ik dat Serena dat halster niet past hoor, dat is te klein :j
Dat is namelijk vooral voor pasgeboren veulens.
Ik zou voor een veulenhalster voor paardenveulens gaan, dat lijkt me wel te passen :j

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Re: EJ mini veulen halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:27

Ons kleintje heeft maat veulen, ze is ook 80 cm en heeft 3 veulen halsters. Dit zit erg fijn!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: EJ mini veulen halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:42

Ik zou een halster kopen voor gewone veulens, die pasten hier ook altijd op een pony van 80 cm. Die heel smal was. Maar ze zijn niet zo stevig, die zijn bij mij gewoon geknapt met wandelen. :n

Staat hier niet wat bij, dat is speciaal voor mini's! Die zijn net wat steviger.
http://www.minihorseshop.nl/halsters-lijnen.html

MHS
Berichten: 149
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:47

dank je wel MarlindeRooz :D

en hier een tabel waar alle maten in staan van de halsters die wij in de collectie hebben
http://www.minihorseshop.nl/maattabellen-halsters
dus dat word even met een meetlintje aan de slag bij je pony, dan weet je exact welke soorten wel of niet gaan passen.