[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 08:30

Werkse, Ingrid :)

Ayla ahh wat zonde hè #) Nu weet je in elk geval wel dat daar een flitspaal staat hihi.

Eline, ga je tweespan rijden met ze? Leuk! Welke heb je op het oog?

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:14

IngridM schreef:
Ayla dat is zo balen als je een boete krijgt.....

Kiekeboefje schattig veulen zeg! Wanneer ga je weer naar de knappe zwarte?

Lilian; super leuk!

Willem met z'n mooie deken :-)

Nou moet bed uit: duty calls.....

06:15 is uitslapen joh!! :=

Zonde geld Ayla!!

Mandyy

Berichten: 30480
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:51

Bedankt voor de felicitatie Ayla!

Die foto's van Willem! <3 Te lief!!

Boetes zijn niet leuk! Ik heb er één gehad van € 125 euro.
Valt nog mee voor al die jaren..

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:44

Willem <3 dat deken ziet er fijn uit!

Boetes... die zijn heel hard gegaan deze maand bij mij :o mijn vriend en ik hebben een nieuwe auto gehaald, en zijn met 2 autos terug gereden. Met beide auto’s geflitst... dat werd een dure auto _/-\o_

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:46

Boetes zijn zo zonde...

Willem kijkt altijd zo leuk, en zo’n mooie deken.

Ingrid: hopelijk lekker gewerkt. Vind het op zulke frisse ochtenden ook niet altijd makkelijk om mijn bed uit te komen.

Leuke volle bak met de marathon, heb er zin in!

Vraagje: mijn dochter heeft volgende week een Santa Run voor Serious Request op school. Nu hadden ze bedacht dat het leuk was als Rebel ook mee liep. Alleen moet hij ook wel een beetje in kerst stijl. Iemand hier leuke ideeën, ik ben zo niet creatief met dat soort dingen.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:44

Kerstmuts oornetje? En belletjes ofzo?

Ik reed vandaag zo met ze door het dorp :)

Afbeelding

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:54

En ook jij beboet voor te hard rijden met je twee race monsters Sun?

De enige boete die ik ooit heb gekregen was voor fietsen zonder licht die ik uiteindelijk niet heb hoeven betalen. - ik liep namelijk naast mijn fiets van de bushalte naar huis in het donker met een lekke band. was rond deze tijd, waarschijnlijk was oom agent op zijn vingers getikt dat hij dit jaar nog niet genoeg beboet had.

He gatsie floor heeft sinds een paar dagen dunne mest, de 29e naar de tandarts geweest en ingeent, afgelopen maandag ontwormt met Pramox en nu loopt het letterlijk langs zijn benen naar beneden. -O-
Laatst bijgewerkt door Lillian__ op 12-12-18 23:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Mowgli4

Berichten: 1378
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:59

ah lieve kerstmutsjes!

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:01

Haha alleen Fleur maakt kans op een boete :+
Cooks gaat niet zo hard :=

Ik heb nu 2 jaar weinig boetes.
Daarvoor dacht ik dat ik kwartet speelde, echt te erg :list:
Steeds nét 2-3 km te hard. Maar ook een keer rood licht (Hij sprong nét een halve seconde op rood!), fout parkeren (bleek voor vergunningshouders, had ik dat bordje niet gezien...) En zelfs APK 2 weken te laat -O-

Edit: ik zag het bericht over Floor te laat. Balen van de dunne mest! Hopen dat het vanzelf gauw overgaat...
Laatst bijgewerkt door Sunshinedaan op 12-12-18 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:18

Ik heb al jaren m'n rijbewijs en nog nooit een boete of iets gehad *even afkloppen* :D

Super leuk die kerstmutsjes voor Fleur en Cook.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:55

Die kerstmutsjes <3 , waar heb je die vandaan?

Lillian: arme pony, waarschijnlijk heeft zijn weerstand teveel te voortduren gekregen waardoor hij nu zo’n diarree heeft. Heb er ook 1 die met diarree reageert na zowel ontwormen als vaccineren maar ook na sedatie. Misschien een kuurtje probiotica geven?

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:55

Hoe oud is cooks nu? Kan hem nog wel herrineren bij zn vorige baasje, toen was het zo'n klein opdondertje.
Heb hem toen mee genomen in de trailer met 2 van mijn heren, die hebben onderweg samen de hele trailer afgebroken om cooks, oeps..

Ik heb de 1e week dat ik mijn rijbewijs had 3 bekeuringen gehad voor te hard rijden, oeps..
Daarna een jaar of 8 geen boete meer en dan laasts ook zo'n dure helaas..

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 00:52

Sharani schreef:
Die kerstmutsjes <3 , waar heb je die vandaan?

Lillian: arme pony, waarschijnlijk heeft zijn weerstand teveel te voortduren gekregen waardoor hij nu zo’n diarree heeft. Heb er ook 1 die met diarree reageert na zowel ontwormen als vaccineren maar ook na sedatie. Misschien een kuurtje probiotica geven?


Ik heb mn bericht iets te snel getypt, ben voor ik naar huis ging nog even een rondje door de paddock gelopen. daar lag een droge mini hoop van floor . Het is ook echt water wat op zn achterbenen zit geen mest.
Heb je een linkje voor me?

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 07:12

Sascho schreef:
Hoe oud is cooks nu? Kan hem nog wel herrineren bij zn vorige baasje, toen was het zo'n klein opdondertje.
Heb hem toen mee genomen in de trailer met 2 van mijn heren, die hebben onderweg samen de hele trailer afgebroken om cooks, oeps..

Ik heb de 1e week dat ik mijn rijbewijs had 3 bekeuringen gehad voor te hard rijden, oeps..
Daarna een jaar of 8 geen boete meer en dan laasts ook zo'n dure helaas..


De trailer afgebroken? :oo
Hij is nu 3,5 jaar.
Ik vind hem erg makkelijk in gedrag. Pikt alle nieuwe dingen snel op, schrikt nergens van, zelfs geen mega landbouwmachines..

Maar inderdaad in de trailer moet ie maat met 10cm vaststaan, anders draait ie om :roll:
Ik heb hem nu ruim een jaar. Toen ik hem net had was ie heel ongeduldig ook. Nu kan hij veel beter wachten. Hij is ook afgelopen januari (uit mijn hoofd) geruind. Dat zal ook wel schelen.

__Suzanne__

Berichten: 4296
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 07:37

Goedemorgen! Die kerstmutsjes zijn leuk!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 08:03

Lillian__ schreef:
Sharani schreef:
Die kerstmutsjes <3 , waar heb je die vandaan?

Lillian: arme pony, waarschijnlijk heeft zijn weerstand teveel te voortduren gekregen waardoor hij nu zo’n diarree heeft. Heb er ook 1 die met diarree reageert na zowel ontwormen als vaccineren maar ook na sedatie. Misschien een kuurtje probiotica geven?


Ik heb mn bericht iets te snel getypt, ben voor ik naar huis ging nog even een rondje door de paddock gelopen. daar lag een droge mini hoop van floor . Het is ook echt water wat op zn achterbenen zit geen mest.
Heb je een linkje voor me?


https://www.paardendrogist.nl/product/n ... 116/41072/

Maar staan nog wel meer dingen op die site. Bietenpulp heeft ook een goede werking voor de darmflora.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 08:55

Ze kunnen ook waterige mest hebben wat er zachtjes uit loopt en dan okk normale mesthopen. Heeft Faya vorig jaar gehad na een nieuwe lading hooi. Zal straks eens kijken hoe het poeder heet wat ik ervoor heb gekregen.

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 09:34

Wat een leuke foto Daniëlle! :)

Ik ben gisteravond nog aangehouden. Heb een oude twingo met leuke velgjes en word wel vaker aangehouden maar dit sloeg echt nergens op...... moest zelfs blazen :') geen boete, want ja, had ook niks overtreden..

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:04

Wellicht heeft Floor zulke dunne mest door de ontworming Lillian, als ze wormen uit het lichaam werken wil dat wel eens met dunne mest gepaard gaan. Lief filmpje van jou en Floor!

Knappe Willem <3

Lieve baby Jenny! Vreemd dat je zomaar werd aangehouden, heb je er zulke vreemde velgen onder zitten? :')

Sascha: stoppen of uitwijken in vierspan is ook wel een beetje lastig haha. Ik kan me nog wel een spanddoek herinneren in Arnhem die hij maar niets vond :+

Manon: ik heb 'm ook ontvangen :)

Sascho

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:04

Sunshinedaan schreef:
Sascho schreef:
Hoe oud is cooks nu? Kan hem nog wel herrineren bij zn vorige baasje, toen was het zo'n klein opdondertje.
Heb hem toen mee genomen in de trailer met 2 van mijn heren, die hebben onderweg samen de hele trailer afgebroken om cooks, oeps..

Ik heb de 1e week dat ik mijn rijbewijs had 3 bekeuringen gehad voor te hard rijden, oeps..
Daarna een jaar of 8 geen boete meer en dan laasts ook zo'n dure helaas..


De trailer afgebroken? :oo
Hij is nu 3,5 jaar.
Ik vind hem erg makkelijk in gedrag. Pikt alle nieuwe dingen snel op, schrikt nergens van, zelfs geen mega landbouwmachines..

Maar inderdaad in de trailer moet ie maat met 10cm vaststaan, anders draait ie om :roll:
Ik heb hem nu ruim een jaar. Toen ik hem net had was ie heel ongeduldig ook. Nu kan hij veel beter wachten. Hij is ook afgelopen januari (uit mijn hoofd) geruind. Dat zal ook wel schelen.

Ja ze wouden zo graag naar hem toe, ik reed op de snelweg en moest gewoon stoppen want de hele trailer stuiterde de weg over..
Ze hadden de tussenschotten los gesloopt..
Cooks was wel heel braaf hoor haha.
Ach ja hij is ook nog jong! Hij leert het wel!

Mijn vaste hooi adres had het hooi op einde van de zomer, heb ergens anders ouder hooi gehaald, mooi hooi om te zien maar het hele spul aan de dunne, scheen te komen door teveel stof in het hooi, nu gelukkig weer hooi van m'n vaste adres en allemaal weer normale mest. Ben me nooit bewust geweest dat dat kon door teveel stof

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:26

Kiekeboefje schreef:
Wat een leuke foto Daniëlle! :)

Ik ben gisteravond nog aangehouden. Heb een oude twingo met leuke velgjes en word wel vaker aangehouden maar dit sloeg echt nergens op...... moest zelfs blazen :') geen boete, want ja, had ook niks overtreden..


Huh whyyy -O-
Nu ben ik stiekem wel benieuwd naar een foto van je auto :')

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 10:47

Ik ook, hoe moet dat er uit zien dat ze je er om aanhouden := .

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 11:29

Jaaa foto van je auto Jenny!

Ik heb de kerstmutsjes zelf gemaakt :o
Ik ben te gierig om er 16,95 p/st. voor te betalen (x2 natuurlijk) :')

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:27

Hahahaha _O- ach, het is een paarse twingo die mijn vriend 7 jaar geleden (hij was toen 18) een beetje gepimpt heeft, zoals stoere jongetjes dat doen maar dus nooit meer heeft veranderd := zal later vandaag een foto maken, is nu niet thuis

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:29

Dit is onze andere auto, een jongtimer Renaultje 5 <3 de Twingo lijkt er wel wat op maar paarser

Afbeelding