[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:36

Jaaaa skippy <3

En nog bedankt dames voor de lieve berichtjes op Willems natuurlijk <3 Ik ben ook nog steeds verliefd op de nugget.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:45

Zo is het Susanne, lekker de 3 jarige de tijd geven. Merk vanzelf wel wanneer die er aan toe is om een stap verder te gaan. Kent ook lange lijnen gewoon maar nee inspannen doe ik zeker nog niet.

@Claudia, wat fijn!

@Frummels, lekker bezig ook top.

Hier vandaag de portie dan gesplitst in s'morgens en s'avonds. In de ochtend op enkele hapjes na op en s'avonds was er wat meer over maar ah laat hem gewoon doen als die niet meer wil dan is dat maar zo. Bakje voor morgen is al terug aan het weken, heb al zitten denken of die rijstzemelen niet beter zou eten omdat het droog is maar zou even een zak moeten bestellen dan.

Met Rio het ook gehad, mijn konijnen aten beter dan hem en na enkele weken geduld gingen de bakken er steeds vlotter in dus ik heb geduld.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:03

Ik had een vraagje over de vaardigheid. Dacht hier te hebben gelezen over nieuwe regels? Hoe zit dat nou?
L had zondag +30 cm
M +25 CM
Z +20 CM

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:09

Frummels; die foto is gewoon onvoordelig gemaakt. Hij heeft geen buikje :D

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:10

Patricia_86 schreef:
Ik had een vraagje over de vaardigheid. Dacht hier te hebben gelezen over nieuwe regels? Hoe zit dat nou?
L had zondag +30 cm
M +25 CM
Z +20 CM


Volgens mij heeft L geen 30cm meer maar 25cm..

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:13

Susanne schreef:
Patricia_86 schreef:
Ik had een vraagje over de vaardigheid. Dacht hier te hebben gelezen over nieuwe regels? Hoe zit dat nou?
L had zondag +30 cm
M +25 CM
Z +20 CM


Volgens mij heeft L geen 30cm meer maar 25cm..


Klopt inderdaad. Maar is het hele outdoor seizoen al zo.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:21

Buikje? Dit is pas een buik.. _O- Foto van vandaag, meneer Finn heeft al van juni niet meer voor de wagen gestaan of ook maar iets moeten doen.. je ziet het maar een klein beetje.

Afbeelding


Afbeelding

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:30

Haha, toen op die show in Ramskapelle een paar jaar geleden was Finn nog zo’n dunne puppy. Maar hij geniet gewoon van het goede leven ;) .

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:47

Lori schreef:
Buikje? Dit is pas een buik.. _O- Foto van vandaag, meneer Finn heeft al van juni niet meer voor de wagen gestaan of ook maar iets moeten doen.. je ziet het maar een klein beetje.

[ [url=m/884UtI.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/OmZVpb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah wat een schatje

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:48

Susanne schreef:
Patricia_86 schreef:
Ik had een vraagje over de vaardigheid. Dacht hier te hebben gelezen over nieuwe regels? Hoe zit dat nou?
L had zondag +30 cm
M +25 CM
Z +20 CM


Volgens mij heeft L geen 30cm meer maar 25cm..

Ja dat zei ik dus zondag. Maar was volgens wedstrijd organisatie +30 de L en ik kreeg dan +25 in de M

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:51

Vind het wel meevallen hoor Lori :-)

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:59

@Sharani, Is echt gek als ik die foto's terugkijk hoe slank die toen was en nu heeft die precies een skippy bal ingeslikt. Ga echt eens moeten de sulky in evenwicht zetten en terug aan de slag met hem.

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:03

Pepper is niet dik! Als hij kaal is valt het je waarschijnlijk erg mee. :) hij heeft nog zo’n puppy koppie <3

Finn is ook heel erg knap! Valt ook wel mee hoe dik die is hoor, denk dat Jill hem tegenwoordig inhaalt! :P

Oh Suus ik had nog niet eens gereageerd op Willem.. maar wow <3 <3 hij heeft toch echt het super knappe uiterlijk! Fokt zijn fokker nog? Daar zouden meer cloontjes van moeten zijn!

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:11

Misty is pas dik := daar moet echt heeel wat af!

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:31

Hij staat inderdaad van gewicht niet te dik, heeft enkel een heel aanwezige hangbuik momenteel. Beetje gebrek aan training gaat het allemaal zo heerlijk van gaan hangen _O- ,

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:37

Wees gerust, er is er nog altijd 1 de ergste. :+
Nee haha, Nick is nu lekker aan het sporten dus ik verwacht straks ook een strakke pony te hebben :o

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 23:23

Kcinarual schreef:
Wees gerust, er is er nog altijd 1 de ergste. :+
Nee haha, Nick is nu lekker aan het sporten dus ik verwacht straks ook een strakke pony te hebben :o


Komt helemaal goed met Nick! :)

Stout! heeft weer een nieuwe collectie.... die peesbeschermers hebben strepen, vind ze best gaaf! :P

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 06:56

Finn is zo'n poppetje met dat witte snoetje <3

Oh jongens ik doelde er niet op dat Pepper dik ofzo is :(:)

Jenny :* Ik heb geen idee of zijn fokker nog actief is helaas. Meerdere keren contact mee gezocht via mail, telefoon, Facebook maar totaal geen reactie :( Ik wilde namelijk ook eens informeren of ze toevallig niet nog een Willempje hebben lopen.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 06:59

Is die nieuwe Stout collectie met die blauwe en rode strepen enzo op die beschermers? Ik zag ze laatst liggen ergens maar vond ze niet super. Ik hoop dat Stout eens een keer iets gaat ontwerpen zonder sterren, hartjes of chaotische strepen :')

Denk trouwens wel dat ze gaaf kunnen staan op bv een zwarte pony ofzo. Dan knallen ze er echt uit.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:14

Susanne schreef:
Is die nieuwe Stout collectie met die blauwe en rode strepen enzo op die beschermers? Ik zag ze laatst liggen ergens maar vond ze niet super. Ik hoop dat Stout eens een keer iets gaat ontwerpen zonder sterren, hartjes of chaotische strepen :')

Denk trouwens wel dat ze gaaf kunnen staan op bv een zwarte pony ofzo. Dan knallen ze er echt uit.

En zonder overal “stout” op te drukken :D.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:21

@Patty, Dat dus! Ik vond het zo jammer de vorige collectie met die stout overal op. Mijn pony's zijn helemaal niet stout, dan moeten ze daar van mij ook niet in gaan rondlopen :') .

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:32

Blij te lezen dat meerdere het stom vinden dat er Stout staat op die beenbeschermers. Vind de kleurtjes soms best leuk.
Heb nu een setje Mr Stockings in bestelling staan, ben benieuwd hoe die bevallen.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:41

Die heb ik ook al zo vaak in mijn handen gehad, volgens mij zijn die heel fijn.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:55

Ik hou ook niet van die stout collectie. Al die overdreven kleurtjes en (teveel) sterretjes...
Hoewel ik laatst een hoofdstelletje van Patricia heb overgenomen.... van Stout :')
(Kwam ik later achter) ik vond het bruin onderlegde zo mooi <3
Afbeelding
Sem is 87cm trouwens...

Gisteravond marathontraining gehad van Piet de Ronde.
Ruim op tijd weg gegaan, maar er waren diverse ongelukken gebeurd, waardoor ik maar een half uur had om in te spannen en losrijden... dat was balen...

In de binnenbak was een parcours uitgezet met pionnetjes en 2 hinderniscombinaties. Rood rechts.. dat wist ik wel. En Piet zei ‘nou rij maar eens rond om te kijken hoe je die hindernissen gaat rijden :+

Paar x doorheen gereden, maar oef zo moeilijk om te onthouden! Ik had vantevorsn ook geen combinaties kunnen kijken, dus ik wist echt helemaal niks.
Voor mijn groom was het ook de eerste keer, dus dat was ook geen beste navigator :D

Wat geoefend op de hindernissen, hele parcoursje gedaan en toen op tijd. Natuurlijk een keer verkeerd gereden, maar ik had dezelfde tijd als iemand eerder op de avo d met een tweespan shets (en ik was nog verkeerd gereden en 2 balletje).

En echt supertrots op mijn paardjes. Die liepen zonder slag of stoot... Cook heeft nog nooit in een binnenbak gemend bedacht ik me halverwege... of pionnen gezien, mensen langs de kant enz...

het was nog 22 gradenbuiten, én warme binnenbak, dus 3 kwartier was lang genoeg voor ze... veel te warm met die dikke wintervacht -O-

Vanmiddag maar een rustig buitenritje om de spieren wat los te maken... :)

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:16

Sharani schreef:
Blij te lezen dat meerdere het stom vinden dat er Stout staat op die beenbeschermers. Vind de kleurtjes soms best leuk.
Heb nu een setje Mr Stockings in bestelling staan, ben benieuwd hoe die bevallen.

Die zijn heel fijn!