[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StalNollie

Berichten: 9106
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:19

Linsey jeetje wat een klap, ik heb zo n 9 jaar geleden precies hetzelfde mee gemaakt. Met me eerste eigen auto wat was ik boos. Een ouder echtpaar stuurde ook de kruising op en ging stilstaan op een weg van 60 waar ik al aan kwam rijden... Hoppa er vol tegen.

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:28

Jeetje Linsey, wat heftig!
Ik hoop dat je goed hersteld. Neem de tijd en doe rustig aan...

Hier beetje fotospam van Amy.
Zij doet het erg goed. Fleur is overbezorgd. Als die kleine nieuwsgierig wil komen kijken, wordt ze meteen teruggeroepen door Fleur :+
Die houdt de touwtjes(nog) echt heel strak.
Maar dat komt vast wel goed na een paar dagen :)

Afbeelding

Geen idee wat ik doe, maar mama doet het ook :))
Afbeelding

Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:30

Ohhhhh wat is die leuk!! Gaat ze nu ook blijven?

Patricia, wat een pech heb je dit jaar al gehad met de pony's. Ik duim heel hard mee dat het met een sisser afloopt.

En Linsey het klinkt echt niet goed, zorg maar dat je ook echt wel die rust pakt! Moet je nog naar het ziekenhuis of huisarts hiervoor?
Laatst bijgewerkt door mirriejj op 06-07-18 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:07

Jeetje heftig linsey!! Geef je lichaam voldoende tijd om te herstellen !!

Bedankt dames gigant liep eergister bagger aan de longe dus hopelijk maakt hij t zo met proefjes rijden weer iets beter haha

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 16:21

Ohjee Gigant ook al bagger... luisterde hij niet?

Ik weet nog niet of ze blijft hoor haha.
Ze is wel heel schattig en een knap dametje! De tijd zal het leren. Voorlopig mag ze lekker hier blijven :)

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:05

Mandy wat super, ging het goed met hem? Mac foto's mogen altijd :D

Linsey blegh wat onnodig en eng zoiets :\ Hopelijk hou je er uiteindelijk niets van over (lichamelijk maar ook mentaal, ik spreek helaas uit ervaring).

Amy is een knap poppetje!

Gigant liep bagger??

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 17:11

Eng zeg! Linsey. Hopelijk voel je je snel beter.

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:42

Afbeelding
Afbeelding

Suus, heb jij ooit een auto ongeluk gehad? :(
Ik ben ooit op de fiets aangereden door een auto.

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:03

Afbeelding

Met Max vandaag gewandeld. Merk dat ik daar echt van geniet. Muziek in, flink stuk wandelen.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 20:22

Mandyy schreef:
[ [url=m/tfZchJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GUkoq4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Suus, heb jij ooit een auto ongeluk gehad? :(
Ik ben ooit op de fiets aangereden door een auto.


Wat een knapperd is het ook! En mooi plekje! Lekker dat je weer even bij hem geweest bent. Voelt hij zich al helemaal thuis?

Ja, helaas wel, op de Duitse snelweg. Wonder boven wonder lichamelijk geen hele ernstige dingen, maar mentaal flink last van gehad en nog steeds wel af en toe. Vooral bij iemand anders in de auto op de snelweg. Of als ik plotseling remlichten voor me zie op de snelweg. Een trauma wil ik het niet noemen maar het zit wel heel diep.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 00:18

Mandyy schreef:
[ [url=m/tfZchJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GUkoq4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Suus, heb jij ooit een auto ongeluk gehad? :(
Ik ben ooit op de fiets aangereden door een auto.

Wat ziet hij er goed uit!

En mandy lekker wandelen heerlijk.

Hier met Beauty L dressuur meegedaan 182.5 en 192 punten en nu M dressuur startgeregtigd
Jury vond haar alleen te diep lopen en adviseerde om haar meer opgericht te gaan trainen. Maar wel weer 2 punten erbij :-)
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 00:46

Suus, hij lijkt zich helemaal thuis te voelen! :j
Wat een nachtmerrie! Reed je toen zelf?
Kan me voorstellen dat het heel diep zit. Hele heftige gebeurtenis! :(:)

Patricia: Netjes! Gefeliciteerd!

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:33

Wat erg Linsey :\ hopelijk voel je je snel beter!

@sunshinedaan wat is ze toch knap die amy <3

Patricia super netjes, knap hoor!

Ik heb gisteren avond een fotoshoot gehad met Ruthje! Tijdens het wassen heeft ze zich best goed gedragen, maar tijdens het lange lijnen bij de shoot was ze zooo eigenwijs. Ik kijk op geen een van die fotos vrolijk :') . Het was wel super leuk en ik hoop dat er mooie fotos bij zitten!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:23

Mandyy schreef:
Suus, hij lijkt zich helemaal thuis te voelen! :j
Wat een nachtmerrie! Reed je toen zelf?
Kan me voorstellen dat het heel diep zit. Hele heftige gebeurtenis! :(:)

Nee, ik zat er naast (maar bestuurder kon er verder ook niks aan doen), maar daarom ben ik gelukkig nooit zelf bang geworden om te rijden, echt allee als bijrijder.

Super dat hij het goed doet daar!! Lijkt me toch wel een geruststelling. Dan laat je hem weer iets makkelijker 'achter' als je gaat.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:32

Patricia gefeliciteerd!
Op de foto's die je laatst plaatste leek ze inderdaad een beetje te duiken/hangerig. Kan natuurlijk ook een moment zijn hoor. Mooi puntje om te trainen toch? Als ze sterker wordt van achter gaat het vanzelf al wat makkelijker.

Wat ik me nog afvroeg laatst toen je zei dat ze niet van jou is en evt verkocht kan worden: vind je dat niet lastig? Ook omdat ze natuurlijk veel meer 'verkoopwaarde' krijgt omdat je haar traint en uitbrengt. Gewoon puur interesse hoor!! :)

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 08:37

Gelukkig dat je het rijden zelf niet eng vind!

Klopt. Vorige week was gewoon heel rot. Je verheugt je er op hem te zien en dan kan dat onverwacht niet, je hebt geen beeld van hoe hij staat. Nu we het gezien hebben vind ik het anders!
In de winter kan hij misschien naar het paddock paradise. Daar hoef je geen afspraak voor te maken. Kun je zelf een rondje omheen lopen, dus hopen dat hij met de nieuwe winter indeling daar komt.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 09:43

Murphylover jammer dat hij eigenwijs was met lange lijnen. Had je nog krullen gedaan?
Mandy het ziet er wel uit als een heel mooi plekje. Hopen dat hij van de winter naar het paddock paradijs kan. Dan kan je vaker kijken.

Auto ongelukken lijken mij echt heftig . Ik alleen op rotonde keer iemand in zijn achteruit met zijn range rover tegen mijn suzuki alto gehad... Hij miste dr afslag en zag mij niet. Maar dat was geen harde klap en was daar al ontzettend van geschrokken. ..

Susanne hangen doet ze niet maar kruipt snel achter het bit als je er druk op zet. Beauty kan ik alleen heel los rijden. Als ze moe wordt gaat ze wel zakken.ze is heel licht in haar mond. Caya daarentegen is heel erg sterk. En wil juist hoofd hoog en niet nagevelijk. Haha iedere gek zijn gebrek. Maar ze mist indd soms nog kracht.
Ze staat nu niet te koop hoor. Maar met elk paard of pony die je verzorgt heb je risico dat hij verkocht wordt. Dat weet je van te voren. Ook in verleden bijrijder geweest en paard zou nooit weggaan en hup opeens op marktplaats. En weet wel zeker nu dat ze nooit opeens weg zou zijn. Dat zou altijd in goed overleg gaan en heb ik altijd nog een keus of ik wel of geen 3 ponys wil. Je hebt nooit zekerheid met verzorgen maar moet zeggen dat ik met mijn eigen ponys ook nooit zekerheid had. Dan niet verkoop maar Romy bijvoorbeeld binnen 6 weken dood Door Hb terwijl we Z dressuur gingen starten, Duvel koliek en binnen 36 uur dood.Faya haar blessure Door stomme hond. Nu Caya haar si gewricht. Dus ik geniet lekker van Beauty die wel helemaal gezond is.ik vind het zelf ook echt leuk om ze op te leiden en alles te leren. Alles wat Beauty voor de wagen kan heeft ze van mij geleerd en ben ik stiekem toch trots op haha.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 12:04

@patricia nee geen krullen meer gedaan! Ik heb al een voorproefje:

(Het is van het schermpje gemaakt dus niet heel scherp)
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 13:56

Patricia, nee die zekerheid heb je inderdaad nooit. Maar wel fijn om te weten dat het eventueel allemaal in overleg zal gaan en jij een keuze hebt. Beauty is echt een leuk knap dier! Ik zou hem dan houden als ik jou was mocht hij ooit weg moeten hihi :D

Mandy, klinkt fijn, ik ben blij voor jullie :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 15:57

Susanne schreef:
Patricia, nee die zekerheid heb je inderdaad nooit. Maar wel fijn om te weten dat het eventueel allemaal in overleg zal gaan en jij een keuze hebt. Beauty is echt een leuk knap dier! Ik zou hem dan houden als ik jou was mocht hij ooit weg moeten hihi :D

Mandy, klinkt fijn, ik ben blij voor jullie :)

Haha wie weet indd
Maar dan heb ik er weer 3 ;-)

Leuk voorproefje

Afbeelding
Faya wordt steeds zekerder weer voor de wagen. Zelfs galop gaat weer fijn :-)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 17:08

@patricia fijn dat het beter gaat!

Ik heb afgelopen winter met een vriendin fotos gemaakt! Die heeft ze doorgestuurd, er zit één super gave bij:

Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:44

Zo hij kan hoog steigeren.

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:45

Ja dat kan ze zeker!

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:44

Linsey hoe gaat het nu met je?

En hoe gaat het nu met Caya ( of was het Faya? ), zie je al verbetering?


Ik heb met Lola een beginnetje gemaakt met lange lijnen. Maar dan besef ik me weer hoe enorm gemakkelijk Jimmy was, daar was nooit iets mee gedaan en hij liep toendertijd gewoon meteen weg met oogkleppen en lange lijnen.
Lola vind de kleppen spannend, als ik er voor loop is het goed maar zodra ik uit zicht ben vind ze het wat spannend :') Van de week maar even oppakken met iemand die voor haar mee kan lopen tot dat ze het niet meer zo spannend vind.
Ze vind het wel enorm leuk dat ze nu weer stukjes mee mag wandelen, het stelt qua afstand helemaal niets voor, maar dat is ook niet erg.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 12:48

Is zonder kleppen geen optie?