[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight

Linsey1998

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 21:23

Wauw wat enorm mooi gedaan! En Donja die absoluut een mooi plekje verdient! :)

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid Z+11

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 10:29

Ziet er goed uit Patricia! Gefeliciteerd met je punten.

Ik heb gister ook gestart in Middenbeemster, wij mochten naar huis met 2 winstpunten in de dressuur & een 2de plaats. Ook nog 1 winstpunt in de vaardigheid. Trots op Toliene! :j

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:18

Aaahhh Suus moest dat := maar vraagje welke regendeken van Amigo is fijner?

Afbeelding

Ik twijfel namelijk <<)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:13

Fijn Jenny, Gelukkig voel je, je iets beter! Neem je tijd :*

Ik heb vrijdag van vriendlief een nieuwe zweetdeken met hals gekregen, wilde die al een tijdje omdat Toliene vaak nat is bij haar hals en dan kom je met een zweetdekentje zonder hals niet ver :')

Ik heb ook zoveel dekens, maar moet echt een nieuwe regendeken voor Toliene. Ze heeft haar premiere regendekentje al sinds ik haar kocht. 5 jaar dus, arme pony :') Maar ga denk denk de Rhino pony WUG lite aanschaffen.
Laatst bijgewerkt door Linsey1998 op 25-06-18 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:40

Wat goed Patricia dat de pony weer ontspannen is, wat is er met die pony gebeurd?

Knappe Pepper!

Ik heb voor Toliene
0 grams rhino wug
200 grams onderdeken MHS
200 grams amigo pony hero
300 grams premiere deken
380 grams all in one rhino
Zweetdeken met hals Nika
Zweetdeken zonder hals EJ
Bucas recuptex

Opzich valt het nog best mee :o

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 15:34

Wauw mooie ogen zeg! <3

Toliene gaat morgen weer naar de osteopaat, ze zit enorm vast in haar hals tenminste dat lijkt, het komt vanuit haar billen schijnt. Ze is 3 maanden geleden al behandeld maar ze zit enorm snel weer vast. Mocht ze na zoveel behandelingen nog niet een stuk losser zijn, ga ik haar laten nakijken in de kliniek. Maar voor nu op aanraden van mijn osteo nog even afwachten wat de behandelingen gaan doen :) De laatste behandeling leverde ook wat op, maar niet voldoende naar mijn mening. Dat zit dan toch niet helemaal lekker, als er iets onverklaarbaars is... :n

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 07:12

Wat heerlijk meiden allemaal vakantie in t vooruitzicht. Ik heb helaas sinds september geen vrij meer gehad. Op een paar dagen met kerst na, of een enkel dagje vanwege tentamens. Dus in augustus mag ik gaan genieten van 4 weken vrij en een heerlijke vakantie <3 *\o/*

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:48

Wat heerlijk Ingrid, maar jammer dat je dan inderdaad aan de schoolvakanties vast zit.

Toliene is gister weer behandeld door de osteopaat, ze zat weer wat vast in de achterhand en een klein beetje in haar hals. Dus even kijken hoe ze de komende weken weer doorpakt. Ze moet over 6 maandjes pas weer, tenzij ze eerder terugvalt. Dus even afwachten hoe en wat :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:12

Toliene staat ook met blote voeten

Ik hou ook van dit weer! Zit alleen binnen op kantoor de hele dag :+

Ik zou zeggen Lori, als deze studie echt je droom is, en je hebt echt de ambitie om een leuke baan te vinden, ga je die met al je ambitie en enthousiastme echt wel vinden! Waar een wil is, is altijd een weg! Ik zou als je het zelf ziet zitten gewoon doorpakken :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 00:19

Wooow jeetje, wat heeft die bruine overigens met zijn oog? Bink heeft 2 jaar geleden zijn ooglid een keer half afgescheurd gehad... dus hoop dat, dit meevalt. Was geen pretje toen... Maar wat goed zeg dat je ze opvangt :(:)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 11:32

Aaah wat leuk je eerste autootje. Ik heb mijn eerste autootje 2 jaar geleden gekregen van mijn oom en tante. Maar de bedoeling is dat ik binnen nu en 2 jaar overstap op een kia sportage, zulke gave trekauto’s vind ik dat! :D

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 17:14

Wat een warmte he! Ik heb vandaag heerlijk op het strand in Wijk aan zee gelegen, totdat er paniek uit brak en iemand gereanimeerd moest worden op het strand. Mogelijk door verdrinking? Of onwel geworden, Helicopter kwam ter plaatste maar zoveel paniek... ;( zo ontzettend sneu voor de persoon en personen die erbij waren.

Ik wil vanavond rond half 8 graag nog mennen maar het is zo warm.. even kijken maar :o

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 13:42

Gave foto's Susanne! <3

Fijn zeg Ingrid! Klinkt helemaal perfect voor jullie, hopelijk een plekje waar je lang kan en mag gaan genieten :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 15:55

Vorige week mijn nieuwe rhino dekentje binnen gekregen. Ligt mega fijn. Al vind ik die hals wel wat lang, voor Toliene bijna een hele hals :')

Afbeelding

Afbeelding

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 18:22

Wat een knap veulentje, en wat een leuke naam! <3

Wat een naar gezicht zeg Suus! Snap wel dat Willem teleurgesteld was.

Ik heb gisteravond best een heftig auto ongeluk gehad, niet mijn fout maar zit met behoorlijk lichamelijke narigheid en een auto die waarschijnlijk niet meer gemaakt kan worden. Mega balen, en kan nu dus voorlopig Toliene en Bink niet verzorgen en rijden ;(

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:06

Jeeetje wat schrikken Patricia! Hopelijk knapt ze snel wat op :(:)

Gaaf zeg Amerika Linda! Lekker gaan genieten.

Patty ik herken je probleem, ik heb hetzelfde gehad met Toliene. Dat kostte me ook veel moeite en energie. Dan hadden we weer een jury die compleet negatief was over ons. Heb wel eens punten gereden dat ik dacht zullen we gewoon lekker stoppen met dit, want voor wie is het nog leuk? Maar na mega veel wekelijkse menlessen heb ik haar toch fijner gekregen. Mijn tip, volg je eigen gevoel en doe wat voor jou goed voelt!

Voor wie het vroeg: Bij ons op stal is echt een shet die Toverbal heet _O-

Update over mn ongeluk. Ik reed woensdagavond richting Toliene en Bink rond 20:15. Wilde nog even gaan mennen want het was de hele dag best warm. Ik rij op een 50 voorrangsweg, had al iets snelheid geminderd want een stuk ervoor is een kruissing waar sommige fietsers niet zo goed kijken. Ik rij een meter of 20 na die kruissing met ongeveer 40 km per uur. Totdat ik voor me neus op 4/5 meter afstand een auto de weg op die sturen. Ik rem keihard, toeter nog, maar ze stuurt gewoon door. Probeer nog uit te wijken. Maar kon niet voorkomen dat ik haar raakte. Dus ramde haar met ongeveer 35 km per uur, dus dat gaf een ongelofelijke klap, met 35 km op een bijna stilstaande auto. Ik ben daarna 5 minuten in complete paniek geweest, door de klap, door de brandlucht en door het ongeloof hoe iemand zonder te kijken zomaar de weg op komt zetten.

Ik heb zelf gekneusde ribben en een gekneusd schouderblad waardoor mijn ademhaling wordt belemmerd veroorzaakt door de druk op mijn riem. Verder heel veel zwellingen in mijn nek en rug. Daarvan weten ze nog niet of ik er iets aan over ga houden. Ik voel me op t moment gewoon heel lamlendig, kan mijn hoofd amper bewegen, en krachtverlies in mn armen en handen komt er ook nog bij. Hopelijk hersteld het een beetje snel.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:07

Veel plezier Linda!

Ik geef supplementen op dezelfde manier als Susanne beschrijft, werkt prima bij ons.

Het gaat helaas nog niet echt beter. Alles is enorm pijnlijk en stijf. Logisch natuurlijk! Over 8 dagen moet ik geheel pijnvrij zijn, anders is het helaas een whiplash. Krijg nu bijna elke dag stabilisatie therapie, om alles wat te verbeteren.

Had 3 weken geleden een fotoshoot met de pony’s. Vindt de resultaten zo mooi, Toliene straalt zoveel rust uit <3 Ga later nog even een topic maken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:01

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 23:14

Ach jeetje Patricia, klinkt niet erg fijn, ze staat ook niet zo fijn. Ben benieuwd wat Raaphorst zegt. Beterschap voor haar :(:)

Wat sneu Mandy, hopelijk kan de dierenarts wat doen voor haar morgen, ook beterschap :(:)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 16:27

Wat fijn zeg!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 19:24

Jeetje wat een geld :wow:

Toliene is nu ook wat voller. Maar met 5 dagen per week aan t werk, gluco balance, geen hele dagen op t land, en minder muesli. Kan ik het nog enigsinds binnen de perken houden.

Bink daarin tegen, kan je de hele dag op t land zetten en nog een schep muesli geven. Wordt totaaaal niet dik :=

Woow 8 diensten is veel zeg!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:40

Fijn Patricia!

Dat zoveel van jullie zouden willen emigreren. Geen haar op mijn hoofd die ooit uit Nederland zou gaan. Vind verhuizen naar brabant of limburg al te ver :')

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 10:58

Ik laat Toliene nu ook veel behandelen door de osteopaat. Bink daarin tegen niet, die gaat alleen elke 2 jaar naar de tandarts (ging elk jaar maar hij heeft zo’n sterk en goed gebit dat, dat echt niet nodig is, en gezien er toch geen bitje in hangt)

Beterschap voor indi!

Ik sport alleen af en toe in de sportschool, maar verder doe ik eigenlijk niks. Heb in een verleden ook gezwommen, maar vind dat zo saai :+

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:54

Fijn dat het beter lijkt te gaan met Indi, ik hoop dat ze snel mest en zich ook snel beter voelt. :(:)

Aaahh Jenny, ik dacht er ook gelijk aan je :(:)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:48

Jeetje wat balen zeg, ik hoop echt dat ze snel opknapt!