[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 20:05

Mooi gemaakt! Prachtig eerbetoon naar donja.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart



Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 07:28

Wel fijn dat je nu punten gereden hebt. Anders ga je zo aan jezelf twijfelen.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:59

Haha ik had dat ook Patricia. Ik had een wat stoerdere zwaardere stem verwacht. Maar je praat heel rustig en lief en wat hoger.

Ben benieuwd naar je schot Ingrid!

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:44

Indi_Vito schreef:
Oh nee vind kritiek niet erg! Bedoelde met het ik zeg niks, dat komt heel banketstaaf over snap je.


Gewoon lekker de tips en filmpjes van Patricia volgen dan komt alles goed!

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:19

Lillian__ schreef:
Fennadev schreef:
Alex is dan ook geen enkele keer geschrokken. Dus dat zat wel goed, ging ook iedere keer netjes stilstaan als ze er desondanks alle hulp vanaf dreigden te glijden. En Jorie is nog jong en lerende en wie anders dan Alex kan hem dan in die eerste 20 minuten muziek zonder kindjes in de wei het beter aan leren dat die herrie hem niks doet. De andere 3 en een half uur van het evenement heeft Jorie relaxt staan grazen, in het begin liep ie wel de rondjes mee, maar later bleef hij gewoon staan grazen, want Alex kwam vanzelf wel weer bij hem. En ja, ze hebben zeker wel ervaring met kindjes, mijn moeder heeft eens per week oppaskinderen van 3 en bijna 5 jaar. Die gaan dan in de paddock zo los op Alex zijn rug, plukje manen beet en stappen maar. En ze knuffelen heel wat af met Jorie en dat vindt ie alleen maar reuzegezellig. Maar ik kan het toch nooit echt goed doen volgens jou. Ik had Jorie als ie echt in een klierhumeur was geweest overigens aan een spit gezet zodat ie beperkt was in beweging en mogelijkheid tot bij de kinderen te komen, maar dat was ie gelukkig niet. Hij was heel blij dat ie mee mocht.

Er waren ook genoeg die vonden dat hun kindjes wel samen konden rijden en dan eentje op Jorie. Dus ook vaak genoeg uitgelegd dat die daar nog te jong voor was en meer mee was zodat Alex niet alleen stond en voor de ervaring. Mooiste opmerking was een vader "Dit zijn zeker fjorden" en ook echt vol overtuiging.


Fenna no ofense maar ik wat je schrijft is echt niet netjes.
Je zet een pony in die er van door gaat vanwege muziek "omdat hij nog zo jong is" dan laat je hem toch van te voren al wennen aan harde muziek? Sorry hoor maar dan ook nog tegen een ander zeggen dat je nooit iets goed doet in hun ogen omdat JIJ het verkeerd heb ingeschat?! Dat is echt een beetje apart.


Je moet haar verhaaltje even goed lezen. Ze heeft hem laten wennen aan de muziek zonder dat er kinderen aanwezig waren in het afgezette stuk.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 14:52

Eerste bericht was inderdaad wat onduidelijk. Maar gelukkig is het nu weer helder. Allemaal even goede vrienden!

Jullie iets gedaan met de pony’s vandaag?

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 18:32

Indi_Vito schreef:
Wauw mensen ik ben zo flabbergasted mijn schoonouders zijn aangehouden op verdenking van zakkenrollen :') ze liepen met een hond en mijn schoonmoeder zit in een scootmobiel?? Serieusly we moeten nu de hond ophalen op het politie bureau...


Hahahhaa grap van de eeuw!!

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:18

Hier laat ik mijn honden ook altijd in de berm zitten als er paarden voorbij komen of als er fietsers komen.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:55

Goede tip suus!

Leuke pony hierboven! Kijk uit met mennen. Misschien voorlopig toch alleen maar als de eigenaar erbij is.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:42

Kiekeboefje schreef:
Hier gaat het weer wat beter :* is al bijna weer een week geleden nu.. mijn acceptatie gaat nog lang duren denk ik.

Ik heb denk ik van het najaar genoeg dekens maatje 125 liggen voor de liefhebber, gewassen en al. Kan er nu nog geen afstand van doen.

Later dit jaar wil ik wel graag weer op zoek naar een eigen pony. Eerst alles even een plekje geven. Wel merrie en groter dan Donja was dus al mijn spulletjes moeten straks toch vervangen worden.

Sjors is echt een knapperd! <3

Welkom nieuwe mensen! :D


Fijn om van je te horen! Neem er lekker de tijd voor. Toen jinte overleed heb ik nog maanden haar halster aan de stal laten hangen. Gewoon omdat ik dat een fijn gevoel vond. Uiteindelijk heb ik hem mee naar huis genomen. Niemand kan je zeggen hoe je er het beste mee om kunt gaan. Dat kan je alleen zelf voelen.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:07

Ja dat vraag ik me ook steeds af. Het lijkt er wel op.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:14

Frummels schreef:
Ben ik ook benieuwd naar Patricia! :)

Hier pepper vandaag voor het eerst aan de lange lijnen gehad, en na een kleine twijfel (hoezo moet ik opeens voorop baas?) deed ie het meteen helemaal super! Zelfs nog wat kunnen draven. Na 10 minuutjes gestopt, hij deed het zo goed :)

Slechte foto’s met frontcamera en felle zon, maar t gaat om t idee :o

Proberen hem bij te houden :))
[ [url=m/TDbJS0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8KhmZE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even van hand veranderen, deed ie ook braaf
[ [url=m/wpZygi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Terug naar stal stappen <3 ben zo trots op hem!
[ [url=m/IG8GEg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had de teugels in wat lagere ringen gedaan bij de singel zodat het sturen wat duidelijker was voor hem. Maar die kunnen volgende keer denk ik gewoon bovenin want het sturen ging ook best prima!


Wat doet hij het goed! Lekker bezig met hem hoor.


xZiva_ schreef:
mag ik me hier ook melden? :o

ik ben Jerney, 21 jaar en heb mijn pony vanaf dat hij 4 maanden oud was.
mijn knappe shet Jack is net 3 jaar geworden, en eindelijk weer bijgekomen van droes :(:) per 1 juni mocht hij uit quarantaine en zijn we dus langzaam aan de slag gegaan met longeren en lange lijnen :)) het plan is om hem ergens komend jaar voor de kar te gaan zetten :D

[ [url=m/Kzwo7P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AXicrt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Fk2Mwi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welkom! Leuke pony


Patricia_86 schreef:
Sunshinedaan schreef:
Knappe Pepper!!! <3 wat heerlijk dat ie het zo goed oppakte! Geweldig gevoel is dat he. :)

Patricia, zó leuk zo’n klein ruitertje!
Lijkt me erg handig om je pony’s inderdaad zo te laten trainen onder het zadel :)
Zou je haar kopen, mocht ze verkocht gaan worden?

En die dekens... :oo

Ik kan financieel geen 3 ponys helaas. Als er 1 ziek wordt wil ik wel alles kunnen betalen wat ik wil. Maar voorlopig is er nog geen sprake van.

Oh ja de trauma pony die ik herbeleer heeft vandaag voor het eerst weer 10 minuten voor de sulky gestaan. Helemaal ontspannen. Echt fijn.

Welkom Jerney!

Zijn er bij jullie ook zoveel dazen? Ik werd er gek van vandaag. Heb lekekr hertshoornolie mengsel gemaakt. Nu durft er niks meer bij mijn pony's in de paddock haha


Wat goed van die pony zeg!!

Wij hebben niet zoveel dazen maar wel heel erg veel gewone vliegen. Daar worden de pony’s helemaal gestoord van. Nu rij ik gewoon met een vliegendeken en als ik ga Longeren spuit ik veerust.


Indi_Vito schreef:
Wauw wat gaan jullie hard!!

Wat is pepper leuk!!
Welkom nieuwe sorry heb even je naam niet onthouden :o

Hier stalletje bijna af *\%/* [ [url=m/wHxjn7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een gaaf stalletje! Ik ga stuk om het verhaal van je schoonouders. Denk je iets goeds te doen. Slecht trouwens van die winkel dat ze zomaar de beelden lieten zien aan die mensen. Dat mag echt niet!!


Mowgli4 schreef:
Wat een dekens allemaal. Ik heb er maar 5 geloof ik :D

Knappe pep! Goed begin

Welkom ziva. Leuke pony!

Indi_Vito, dat stalletje ziet er al mooi uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik had net een heerlijk ontspannen buitenritje met Mowgli. Hij deed het echt mega braaf en heerlijk ontspannen! Helaas eindigde het ontspannen ritje niet zo leuk...
We kwamen een hele grote groep wielrenners tegen (waar Mowgli overigens nooit wat om heeft gegeven) Maar dit keer was het mis. Ik stapte al met Mowgli in de berm, heel mooi aan de kant. Echter wouden die wielrenners totaal niet aan de kant en bleven ze met 3 naast elkaar fietsen per rij. Ze gingen dus best dicht langs Mowgli ondanks dat ik keurig aan de kant was. Mowgli raakte in paniek en begon naar achteren te stribbelen. De wielrenners begonnen te schreeuwen om mij vervolgens nog uit te lachen dat Mowgli in paniek was...
Toen alle wielrenners voorbij waren, keerde de rust weer terug bij Mowgli en konden we weer rustig verder.
Vind het ronduit belachelijk dat ze mij geen ruimte gaven en vervolgens ook nog gaan schreeuwen en uitlachen... maar goed. Alles is goed afgelopen. Dat scheelt gelukkig.
Verder wel een erg leuke rit gehad
[ [url=m/UAuSMr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat hondje <3 zo lief!! En wat kunnen wielrenners toch asociaal zijn. Dat hoor je wel vaker inderdaad.
shetje144 schreef:
ik denk dat ik pas een bescheiden verzameling van dekens heb :). Ik heb er namelijk geen hihi :P. Ze staan namelijk 24/7 buiten :). Ik heb mn zusje(5) helemaal gek gemaakt van paarden _O- . Nu wil ze altijd mee naar stal want dan kan ze de paardjes poetsen <3 en dan zegt ze: ..... mag ik mee naar de paardjes, want dan kan ik ze poetsen, en dan rijden op daina of nee winny, op welke kan ik ook alweer rijden ....? _O- <3 op de plek van de puntjes daar hoort mn naam te staan maar die heb ik liever niet op bokt. sinds een maandje gaat ze niet meer rijden (trouwens voor als het onduidelijk is op winny, de pony van mn zus, kon je rijden) omdat ze laatst kreupel was en we willen het risico niet weer lopen dat ze kreupel word :(:) .


Beetje onduidelijk verhaal maar als ik het goed begrijp zijn jullie met drie zusjes? En hebben jullie 2 pony’s? En het jongste zusje is nu ook lekker besmet met het paardenvirus. Leuk als je dat zo over kunt brengen. En hoe oud ben jij? Wist je dat er ook een jongeren gedeelte is op bokt? Daar zal je misschien iets meer aansluiting vinden. Wij zijn allemaal denk ik een stukje ouder dan jij.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 06:16

De meeste wielrenners zijn hier wel te doen. Ik denk dat ze niet eens door hebben vaak dat het geschreeuw en het geluid zo’n effect heeft op pony’s/paarden.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:24

Wat een heerlijke foto’s Mandy!

Hier is het ook heerlijk weer.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:09

Ik zie elke keer foto’s van hem voorbij komen! Zo schattig

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:04

Zie djune lekker genieten!! Heb je pionnen mee om te oefenen voor de zomershow?

Fijn dat je desondanks toch lekker gereden hebt Fenna!

Hier de afgelopen twee dagen bezig geweest met een zeiltje. Over het zeiltje lopen en balkjes op een zeil en r dan overheen en onder het zeil door. Vandaag geen zin om ze in te spannen dus lekker een stuk fietsen. Krijg ik op driekwart een lekke band. Fijn weer! Dus nu ben ik naar huis aan het wandelen.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:24

Ik was via kraaij de Schoolstraat aan het af fietsen. En net voor slichtenhorst ging mijn band lek. Dus toen moest ik de halve slichtenhorsterweg aflopen.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:06

Lori schreef:
Wat een heerlijke foto's komen er voorbij zeg!

Hier na het drama van eind mei met de konijnen sinds gisteren terug een nestje, is erg spannend maar ze doen het tot nu toe goed. Hoop dat het zo blijft, nestje in 1 van mijn favoriete kleuren maar zijn nu nog naakte "wormpjes" natuurlijk.

@Romy, Wielrenners.. hier zijn de meeste nog redelijk oke maar soms zo een groep 8)7 .


Wat spannend!! Maar super leuk

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:21

Ik wil er ook heen. Lijkt me heel gaaf

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:40

Ahh knappe Willem!

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 06:56

Ook zo leuk! Gek op baby dieren. Wij hebben op stal ook koeien en schapen. Die kalfjes <3

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:43

Leuk een veulentje! Wat voor een?

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 18:16

Dazen zijn zo rottig!

Ik heb toevallig vandaag met een vliegenkap gereden. Maar chayton is alsnog in zijn neus geprikt. Het is echt een drama dit jaar.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 20:17

oke fijn dat ik het goed begrepen had. Ik denk dat je hier niet veel aansluiting zal vinden.

Ik heb vandaag gereden met mijn pony´s bij iemand in de buurt op haar weiland. En daar zijn wat foto´s gemaakt.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 21:19

murphypower schreef:
Ziet er heel goed uit Romy! Wat een leuke pony's heb je.

oeps ik ben ook pas 14 := , vind het geen probleem als jullie liever hebben dat ik hier niet meer post hoor. Gewoon zeggen dan!


Ik moet zeggen dat ik het leeftijdsverschil bij jou nog niet gemerkt heb. Bij shetje144 merkte ik het al snel.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers