[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:15

Jenny je mag altijd hier komen om lekker te huilen. Nogmaals heel veel sterkte. Zo plotseling is echt lastig te verwerken. Mijn opa is in 2012 plots overleden in zijn slaap en daar ben ik nog steeds niet overheen ook. Maar het heeft inmiddels wel een plekje gekregen.

Even wat blijer nieuws, ik heb zojuist de 40 km gehaald met Alex en dat zonder veel in te leveren op tempo. Hij mag nu lekker in de wei grazen, want ik ben dik tevreden over hoe lekker hij nu loopt.

Alex en Jorie <3


Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:19

Dikke knuffel Jenny!

Mowgli4

Berichten: 1377
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:51

Ik was van plan om de pony’s even weer actief aan het werk te hebben... maar ik was lekker chaotisch en was de helft van mijn spullen vergeten mee te nemen :+
Dan maar een lekker rondje relaxe wandelen met z’n drieën :D
Afbeelding

Mowgli vindt bibi wel erg lief <3
Afbeelding

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli, Blitz & Jay

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:05

Heeft die ander nou ook een maan oogje? Wat grappig :D

Jenny hoe gaat het vandaag? Heb je nu ook examens oid? :(:) Y;(

Mowgli4

Berichten: 1377
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:11

Nee bibi heeft geen maanoogje. Haar ogen worden ontzettend vaak en snel vies. Ik denk dat het daardoor wat vertekend :+

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli, Blitz & Jay

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:34

Ik vond het ook net lijken :-)

Kiekeboefje; hoop dat het enigzins met je gaat.......

Jessica_1998

Berichten: 3401
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:46

Kiekeboefje schreef:
Donja is een uur geleden overleden.. alles gedaan, niets hielp



*Stille meelezer*

Wat verschrikkelijk en heftig zeg! Heel erg veel sterkte Y;(

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:29

Pony van vriendin kreeg vanmiddag koliek en is nu met spoed naar kliniek :-( zo zielig als ze zo rot zijn....

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:30

@Kiekeboefje, nogmaals dikke knuffel. Dit is iets wat tijd nodig hebt en het blijft altijd pijnlijk. Cuppie destijds zoveel gehuild en nu nog af en toe een moment dat ik dan terug denk aan iets en de tranen er toch terug zijn. Was gisteren 1 jaar en 5 maanden al ;( .

Weet niet of je meeleest maar lukt het voor het nieuw topic? Anders neemt iemand het wel over voor je want je hebt andere dingen aan je hoofd nu Jenny :(:) .

Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:35


Alex en Jorie <3

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:43

Echt koliek week ofzo...

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:49

Ik ga niet liegen, het gaat niet zo goed. Bij iedere kleine herinnering is het mis. Ook nu kan ik het niet drooghouden. Mijn nieuwe plekje word nu bewoond door 2 pony’s die niet van mij zijn maar wel mijn verantwoordelijkheid, haar vriendin voor al een jaar en de nieuwe pony. Whisper, Don haar maatje voor het leven, volledig van slag en in de war. Schreeuwt letterlijk door merg en been, bij haar kan ik uithuilen, zij snapt mijn gevoel. Dat voelt fijn, vertrouwd. Nog een stukje Donja, en tegelijkertijd is het gewoon hartstikke klote. Het leven is zo oneerlijk. Ik ben dit jaar meerdere malen gestraft, heb genoeg moeten missen.
Afbeelding

En nu.... ik ga nog lekker van jullie verhalen genieten. Of ik nog een eigen pony weer wil. Ik weet het niet.. ik kan niet weer verliezen. We zien het wel! Iedereen wil praten... weten hoe het gaat. Ik wil alleen maar thuis op de bank Netflix kijken en huilen. Nu even niks beter dan dat. Ze begrijpen me nu toch niet goed.

Mijn examens zijn klaar, ik ben geslaagd. Maar dit voelt niet goed, zij was me zoveel meer waard dan dat klote diploma!!!!

Het nieuwe topic is trouwens klaar, heel dubbel maar vind het fijn dat jullie zo met me meeleven. Deze zal ik pagina 500 plaatsen!

Mowgli4

Berichten: 1377
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:02

Pff. Sterkte Jenny... het blijft een gemis. Hopelijk vind je je afleiding bij de andere pony’s. Ookal is het een dubbel gevoel... gelukkig snapt Whisper jou en kun je daar je ei kwijt <3

Great friends are hard to find, difficult to leave, impossible to forget Mowgli, Blitz & Jay

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:04

Ah Wisper begrijpt jou! Misschien kunnen jullie steun aan elkaar hebben!

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 22:35

Fijn dat je wat steun kan vinden bij Whisper.

Wat een ongelooflijke leegte moet dat voelen zeg.

Als Fleur dr veulen heeft, ben je welkom om een keer te komen veulenknuffelen hoor :(:) (áls je daar behoefte aan hebt natuurlijk).
Geloof dat ik ook even klaar zou zijn met alles wat met paarden te maken heeft... :\ )

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram


linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 23:59

Heel erg veel sterkte jenny met dit verschrikkelijke verlies. Mijn ergste nachtmerrie .....

Gigant mennen dressuur B+17 / L+11 / M+11/ Z+3
Gigant mennen vaardigheid L+3
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1949470

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=271&t=2014919

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 05:08

Als ik hoor wat je voelt dan komen al die emoties weer naar boven bij mij. Ik weet nog met jinte hoe eenzaam ik me voelde. Er waren zoveel mensen die iets soortgelijks hadden mee gemaakt maar geen 1 verhaal is precies hetzelfde. Zo naar! Je moet doen wat voor jou goed voelt. Als dat Netflix kijken is dan doe je dat. Al die mensen die met je willen praten die hebben maar even pech. En het plezier in de paarden kan echt een hele lange tijd weg blijven. Bij mij is het ongeveer 1,5 jaar weg geweest en daarna kwam het weer terug. Sterkte!

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:12

Jenny, ik krijg er echt een brok in m'n keel van :(:) Rustig aan en verwerk het op je eigen manier. Als dat Netflix en bankhangen is, is dat natuurlijk helemaal goed. Even wat afleiding als je films kijkt. En ook al voelt het niet goed, toch gefeliciteerd met je diploma!

Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:57

Fijn dat je ook wat steun hebt van Whisper, Jenny, maar je mag het lekker uithuilen en gaan bankhangen en Netflix kijken hoor. En ik snap al helemaal dat je nu niet weer een nieuw paardje wilt hebben, maar mocht je ooit de behoefte voelen weer eens te willen mennen, mijn pb box staat open en Alex wil altijd wel. Wel gefeliciteerd met je diploma, dan heb je dat maar gehaald, want focussen op herexamens moet je nu ook niet willen. Gewoon even lekker niks en dit verwerken op jouw manier dat is het beste en al bestaat dat uit Netflixen, dat is dan jouw keuze en mensen moeten je nu gewoon de ruimte geven om het op jouw manier te verwerken :(:)

Hier is Alex zijn rij-outfit voor zaterdag klaar. Zaterdag hebben we 'Simmerjûn", langste dag is dan en dit jaar is het thema western. Ik was dus gevraagd om voor de kinderen mijn pony's mee te nemen. Nou ja prima, ik was er toch wel omdat de fanfare ook moet spelen. Maar toen, het zadel wat ik heb, is en Engels en meer iets voor een pony boven de 90 cm, dus tja dat was meteen zoveel tuig. Daarom het hangseltje waar ze zich aan vast kunnen houden maar aan mijn longeersingeltje gedaan en gisteren een lapje stof gehaald voor een soort van extended pad. En het staat leuk en past heel goed in het thema. <3
Dus dat wordt erg leuk zaterdag, hopen dat Jorie zich als knuffel en borstelpony ook gaat gedragen want dat is momenteel een beetje een uittestende klier.

Alex en Jorie <3

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:01

Inderdaad; kies je eigen manier om het te verwerken. Het is al moeilijk genoeg en iedereen heeft zijn eigen manier. Dikke knuffel!!

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:19

@Jenny, volledig begrip ervoor en natuurlijk dat het niet goed gaat. Hier is het na zoveel tijd nog altijd zo pijnlijk. Niet meer tranen met tuiten maar het blijft pijn doen.

Neem je tijd hiervoor, zo lang als dat je nodig hebt en op de manier dat je nodig hebt. Zit er niet mee om te huilen, echt niet mee inzitten.

Niemand in dit topic had dit zien aankomen, dit is voor jou de grootste klap maar volgens mij zijn we er allemaal wel wat van aangedaan dat het zo gegaan is. ;( :(:)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 11:20

Jenny: Dikke knuffel :(:)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:22

Zo de pony's zijn vandaag druk met de wind. Ging rijden in de binnenbak en werd achterna gezetten Door de stal regels die was losgewaaiid en ging achter de pony's aan!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:43

Hier waait het inderdaad vreselijk hard! Waren ze wel braaf Patricia, met die regels die erachteraan vlogen? :))

Fenna: Lekkere afstanden ben je aan het rijden zeg! Heel knap van Alex en ook van jou. :j

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 13:24

Haha Patricia, hield je je niet aan de regels? -:)

Hier ook flinke wind.
Ik vind het beter dan die hitte hoor...

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 0 bezoekers