NMPRS merriekeuring 2018!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 14:50

Ik ga onze Jazzy inschrijven, ze is inmiddels 3 jaar.
MM's Rock That Jazz Strazz, volwassen merrie grote maat niet zogend.

Afbeelding



Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 17:06

Thanks! Het is al een hele tijd terug dat ze op show geweest is dus we gaan het zien. ;)

Jij gaat het ook weer druk krijgen Ilse met alles wat je meeneemt :D

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 18:27

Ik mis ook catalogusnummers? De catalogus eindigt uit mijn hoofd bij 132 maar ik zie bij eigenaren nog hogere nummers staan.

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:46

mvdbijl schreef:
Tosadog schreef:
Ik mis ook catalogusnummers? De catalogus eindigt uit mijn hoofd bij 132 maar ik zie bij eigenaren nog hogere nummers staan.


Bedankt voor de hartverzakking :')

Die paar hogere nummmers dan 131 zijn de erekampioen. Die staan na de veulens in ring A. Dit omdat we ze niet als laatste willen doen, ze verdienen wel een plekje waar er meer aandacht voor is, einde dag na de gewone kampioensmerrie is er vaak nog maar weinig publiek.


Sorry :+ :+

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:29

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies, vooral Rowan met je kampioen, wij zaten in de kantine en hebben alles meegekregen, een erg mooi veulen en welverdiend!

Toch kan ik me in de opmerkingen van Sara wel vinden: er is nu teveel zwalken in de jurering van het ene in het andere jaar, ik heb het zelf dit jaar ook goed kunnen zien. Natuurlijk blijft het een momentopname en zeker zogende merries kunnen er net even minder mooi opstaan waardoor de waardering lager is maar een paardje het ene jaar bestempelen als een ouderwets type en het jaar erop als modern, (of vice versa) dat zou eigenlijk niet moeten kunnen want dan weet je als eigenaar niet meer welke kant je op moet.

Dus wat dat betreft zou het jurycorps wellicht duidelijke algemene instructies mee moeten krijgen, al blijft het zoals Linda zegt, een redelijk ondankbare taak want je kunt het nooit voor iedereen goed doen. Ik heb bv veulens gezien die in het lijf echt strak en stug waren en waarvan de eigenaren duidelijk boos waren over een 2e of 3e premie terwijl dat in mijn ogen ook zeker terecht was op dat moment en wat de jury ziet.
Sommigen zouden misschien eens gewoon kritisch naar hun eigen dieren moeten kijken; feit blijft dat de kwaliteit omhoog blijft gaan in alle maten en daar moet je je ogen ook niet voor sluiten.

Ik ben zelf nog helemaal op een wolkje met Jazzy, wat een dag, eerst 1a in haar rubriek, daarna het kampioenschap grote maat en als kers op de taart ook nog erekampioen...wow.. 8-)

Linda nogmaals super bedankt voor je handlen, je hebt er HARD voor moeten werken! ;)

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 17:36

Het is overal zo stil..heeft of weet iemand waar fotos van de Merriekeuring zijn? Ik heb alleen de veulens nog gezien bij Elien op de site..En of er een Paardenkrant artikel beschikbaar is?
Het is wel heeel erg stil.. ;)

Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:36

Ik heb hem inmiddels via via gekregen, dankjewel!
Het was meer mijn vraag omdat normaal gesproken de fotograaf zowat belaagd wordt om in ieder geval een beetje van de fotos online te krijgen ;) ik zag dat de veulens al online stonden. Ik wacht natuurlijk op de volwassen dieren :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers