[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 08:14

ja hoor zanakuzies. Die bestaan :-)

Ik was gisteren zooooooooo stoer! Ben achter braaf paard aan gegaan met Alf ingespannen. Stapritje met af en toe drafje omdat paard stuk harder liep.
Wat heb ik toch een GOUDEN pony zeg qua karakter!! Als ik aandraafde trok hij echt aan, en zelfs even in galop; hij wilt ZO graag even lekker hard, maar gewoon ZOOO braaf luisteren naar mij he. Echt ZO top. Kanjer is het!!!

Ik vond mezelf ook mega stoer :-) Jullie kennen misschien niet allemaal mijn paarden ongelukken reeks maar het is echt stoer dat ik dit weer doe allemaal :-) :-)

Afbeelding


sakvis
Berichten: 947
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: In de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 08:24

*\o/* Fantastisch Ingrid *\o/*

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 08:59

Wat lekker Ingrid! <3

Veel succes dit weekend Susanne! :)

Gefeliciteerd Linsey, dat is echt een droom. Lekker genieten en de M fijn afmaken dit seizoen! :)

Ik heb het druk, ben moe na 8 weekenden achter mekaar werken. Toch verder met mijn eigen plekje en tussendoor nog wat school en Donja.
Ik heb gestraat!
Afbeelding
Schuurtje opgebouwd, moeten alleen nog een dak :')
Afbeelding
En hier het uitzicht vanaf de tuintafel! Genieten... :)
Afbeelding
Afbeelding

Zondag gaat Donja over, en waarschijnlijk haar beste vriendin op stal. Deze pony is oud en kreupel, da heeft rust geadviseerd. Ik mooi een maatje voor Don en pony rust. <3

Vrijdag nog even hard doorwerken, nog wat afzetten en opruimen. Schutting plaatsen en spullen verhuizen. Duurt even, heb je wat!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 09:50

Yes, heerlijk Ingrid!

Jenny: Lekker bezig geweest zeg. Het ziet er al heel mooi uit. :)

Sorry voor mijn afwezigheid hier, maar ik heb het echt zo enorm druk. Een collega is onverwachts vertrokken waardoor ik haar werk nu erbij heb gekregen. Dat zou tijdelijk zijn tot er iemand anders was aangenomen en ingewerkt, maar p&o vind het opeens niet meer nodig om iemand aan te nemen. Dus de sfeer hier is nogal.. gespannen. :+ En ik heb het opeens heel erg druk (ook wel lekker voor de verandering, maar niet permanent aub haha)
Ons huis is vorige week de verkoop ingegaan en was gelukkig binnen een dag verkocht. (De markt ontploft echt, iedereen is gek geworden :') ) dus dat is weer een stresspuntje minder. De bruiloft komt er ook al aan en daar moet ik nog een ziljoen dingen voor regelen, net als voor de verhuizing (we weten nog niet wanneer we in ons nieuwe huis kunnen omdat de huidige bewoners nog geen andere woning hebben kunnen kopen). Verder dus nog op zoek naar een adres waar Pep beleerd kan worden tijdens onze huwelijksreis, welke we ook nog moeten boeken. :') Ik ben een beetje gestrest dus, haha. Maar zodra alles een beetje geregeld is, kom ik weer gezellig wat vaker meekletsen.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 09:57

@Ingrid, Top zeg!

@Kiekeboefje, super hoor! Moet hier ook nog enkele dingen gebeuren maar stel het wat uit :')

@Frummels, had wat opgevangen dat in NL de huizen momenteel snel gaan.

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 10:11

@Ingrid wat heerlijk dat je dit nog met hem kunt doen <3

@Kiekeboefje, ik ben mijn kamer aan het opruimen, ik heb echt veel te veel zooi -O-

Alex en Jorie <3

mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 10:23

Dat klinkt inderdaad druk Kymberley! Neem je ook nog een beetje je rust?

Ik had Alf al voorbij zien komen, wat super knap van je Ingrid!

Heftig dat ook het laatste kleintje is overleden Lori, dat soort dingen wil je natuurlijk altijd voorkomen.

Donja krijgt zo te zien wel een heerlijk plekje zeg, dit was toch tegenover je huisje?

Wij hebben gisteren onze nieuwe pony opgehaald. Sjors word volgende maand 2 jaar en is nu nog een stukje kleiner dan Jimmy. Hij is wel enorm knap vind ik, hij is vossjabrakbont.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 10:29

Super goed Ingrid!!

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 10:34

Goed zeg Ingrid. Nu vertrouwen in Alf krijgen en lekker op pad!

Mir, foto?!

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:12

mag ik even heel ego posten?

Ik moet straks naar de kaakchirurg voor mijn verstandskies, die moet eruit.
Echt balen, hij doet geen zeer (niet meer, het doorkomen was niet grappig) maar ik heb te weinig ruimte achterin mijn mond en nu schuurt die tand dus bij bepaalde bewegingen tegen mijn wang aan en er blijven etensresten zitten die ik er niet goed uit krijg omdat er dus te weinig ruimte is, ik moet nu met een hondentandenborstel (een nieuwe :p ) met de kleine zijde naar achter dat gaat net.. maar ja dat schiet niet op...

Ik wil niet -O- ... wie spreekt mij moed in en wilt vertellen dat het helemaal niet zo horror is als dat je altijd hoort

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:13

Ik kan je niet helpen. Moet zelf ook maar omdat ik geen last heb en niet durf ga ik niet.

Sterkte!!

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 12:57

Lillian__ schreef:
mag ik even heel ego posten?

Ik moet straks naar de kaakchirurg voor mijn verstandskies, die moet eruit.
Echt balen, hij doet geen zeer (niet meer, het doorkomen was niet grappig) maar ik heb te weinig ruimte achterin mijn mond en nu schuurt die tand dus bij bepaalde bewegingen tegen mijn wang aan en er blijven etensresten zitten die ik er niet goed uit krijg omdat er dus te weinig ruimte is, ik moet nu met een hondentandenborstel (een nieuwe :p ) met de kleine zijde naar achter dat gaat net.. maar ja dat schiet niet op...

Ik wil niet -O- ... wie spreekt mij moed in en wilt vertellen dat het helemaal niet zo horror is als dat je altijd hoort
heel veel sterkte! Ik was 5 jaarniet naar tandarts geweest en toen ik ging Veel het heel erg mee. Toen dacht ik echt waar heb ik mij druk voor gemaakt!

StalNollie

Berichten: 9076
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 13:07

heb het vorig jaar laten doen en ik ben echt panisch voor dat soort dingen. en zelf de prik veel me reuze mee. was het zo gedaan, en amper wat gevoeld was alleen even een raar akelig geluid met eruit wringen!

was heel bizar maar pijn of wat dan ook? nee totaaaaal niet. daarna ook geen last gehad en was het zo dicht.

even aanvulling bij de prik word er uiteraard vloeistof ingespoten dat vond ik vooral erg vies smaken beetje bitter.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 13:27

@mirriejj, Ben benieuwd naar een foto ook.

@Lillian, hier zit nu net sinds enkele weken een klein stukje ervan uit maar geen idee of die zal kunnen blijven zitten of niet.

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:33

zanakuzies schreef:
Zijn er mini's met ijzers? Ik vraag me af of dat bestaat voor die kleintjes haha


Voor héle kleintjes niet.
Ik gebruik hoefschoentjes :)

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:36

Nou laat ik dan met een positieve ervaring komen. Ik heb ze alle 4 laten trekken en geen greintje pijn gehad. Het stelt bij de kaakchirug 3 keer niets voor.

Zonet even wat foto's van Sjors gemaakt. Ik weet dat het nog geen topmodel is, hij is flink schraal, met nog een wintervacht. Hij zou volgens zijn paspoort bijna 2 jaar worden, maar het lijkt net een jaarling.
Oh en zijn voorpluk mag wel wat groeien :')
Van het weekend eens kijken of dat ik het red om hem te scheren/wassen en dat ik de manen een beetje korter op gelijke lengte trek.


Afbeelding

De schaapjes waren wel ERG spannend vond hij :')

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding

Jorex

Berichten: 9899
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:59

Lillian ik vreesde dat vorige week bij mezelf ook. Sterkte, gelukkig voel je alleen de verdoving en daarna niks meer totdat de verdoving is uitgewerkt. :(:)
Bij mij is het lapje wat over de tand heen zit ontstoken. Dus ben met waterstofperoxide aan het spoelen, heb er blaren van op mijn tong dus dat is ook niet alles.

Alex en Jorie <3

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:44

Wat is Sjors leuk!! <3
Achter dat wintervachtje zit echt een lief en sprekend koppie (vind ik dan :p en een leuke houding! :j

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 18:21

Ik heb er al 3 uit en stelde bij mij niks voor. Tang eronder en floep eruit. Moet nog een linksonder maar zolang ik daar geen last van heb

Wel moet ik echt nodig heen voor een wortelkanaalbehandeling #)
Iemand daar goede ervaringen mee? _O-
Daar zie ik wel echt tegenop. En opzich heb ik niet continu pijn maar moet et wel mee heen

- Bread may feed my body, but my horse feeds my soul ♥

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 18:24

Iemand van jullie nog belang bij een deken 125 100 gram?
Zit wel een scheur in dus mag voor verzendkosten weg
Afbeelding
Afbeelding

- Bread may feed my body, but my horse feeds my soul ♥

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:12

zanakuzies schreef:
Zijn er mini's met ijzers? Ik vraag me af of dat bestaat voor die kleintjes haha


Ligt een beetje aan hoe klein de voetjes zijn en hoe handig de smid is, maar ik ken veel shetten die op ijzers staan.

Mijne staat rondom op ijzers maar dat is geen mini.


Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:17

Ingrid, goed bezig! *\o/*

Jenny, wat heb je hard gewerkt! Succes met de verhuizing :)

Kym, wauw alles komt wel tegelijk zo! Knap dat je je hoofd koel kunt houden :D Al zijn het voornamelijk leuke dingen natuurlijk!

Lillian, geen ervaring mee maar sterkte! Ik hoor er altijd veel verschillende dingen over dus kan je niet helpen.

Miranda, leuk dier is Sjors! Knappe jongen.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:06

@Claudia, naar België loopt het helaas te snel op was anders handig als nooddeken.

Ging hier normaal nog met een pony werken maar er kwam een stortbui over.

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:29

Patricia wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Nu lekker revalideren. Ik zit in t zelfde schuifje. M’n vader is gister voor de 2 e keer in een ruime maand gedotterd. Gelukkig konden ze alles openen anders had hij ook aan een oh operatie gemoeten.

Wat een lief en knap koppie zit er op Sjors zeg!!

Gigant is afgelopen weken behandeld door de osteo en masseur. Dat heeft m goed gedaan! De afgelopen 3 dagen loopt hij echt super <3. Inmiddels hebben we een aantal oefeningen uit het Z al goed bevestigd. Wedstijden rijden staat momenteel op een laag pitje ivm tijd gebrek en ik m nog best jong vind. Ik start wel op t DK misschien daarvoor nog een keertje maar verder geen plannen lekker t bos in

Gigant mennen dressuur B+17 / L+11 / M+11/ Z+3
Gigant mennen vaardigheid L+3
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1949470

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=271&t=2014919

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:24

de ingreep zelf viel achteraf wel mee maar het doet mij nu wel goed zeer kan ik jullie vertellen := ik ga maar eens naar bed... -O-

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers