[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:41

Nog even volhouden Kym! Bijna verhuizen :D

Lekker Linsey, jullie zijn ook echt verbeterd! En lieve foto :)

Haha Danielle, gras zonder gras is altijd beter dan een gewone paddock, vinden ze zelf ;) Blijven natuurlijk Shetten!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:05

Toliene en Willem hebben goed hun best gedaan :).

Chip ook, vandaag les gehad. Echt hele fijne tips gehad en heerlijk gereden.

Daarna naar EJ gereden hoofdstel toch maar terug gebracht. Nog wat andere spullen mee genomen. Die warming shampoo van NAF die je niet uit hoeft te spoelen. Van het weekend maar eens proberen.

Dit halster ook nog gekocht. Te leuk <3.

Afbeelding

Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:07

Die warming wash is echt enorm fijn Patty!

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:26

Patty14 schreef:
Toliene en Willem hebben goed hun best gedaan :).

Chip ook, vandaag les gehad. Echt hele fijne tips gehad en heerlijk gereden.

Daarna naar EJ gereden hoofdstel toch maar terug gebracht. Nog wat andere spullen mee genomen. Die warming shampoo van NAF die je niet uit hoeft te spoelen. Van het weekend maar eens proberen.

Dit halster ook nog gekocht. Te leuk <3.

[ [url=m/uKPJq8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PBIiyb.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik ben jaloers op je halster!

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:49

Ohhhh Patty ik zat vanmiddag naar precies dat halster te kijken! <3 Ben er echt verlieft op! Show je hem nog wel even?? :P

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:29

Susanne leuk dat jullie zo goed gaan!

Kymberley nog 1 weekje meid je kan het haha

Linsey: lieve foto! En jij ook genoten van lekker lopende pony!

Patty fijne les gehad. En leuk halster. Zie hem graag op pony!

Kiekeboefje ga je hem ook kopen?

Hmmmm gisteravond vond ik Alf voor de sulky al niet geweldig maar vanmiddag aan de lange longeerlijn liep hij gewoon niet goed. Hij begon redelijk maar werd slechter. Gotver! Ik weet dat het morgen weer anders kan zijn maar toch.....

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:11

Patty: gaaaaf! Show je ook een aan-foto?

Ingrid: jemig wat balen zeg :(:) hopelijk loopt hij morgen beter.. vind het zo kl*te voor jullie dit.. die onzekerheid elke keer.

En ja dat weekje houd ik nog vol :D
Net even bij Mn verzorg paard geweest maar met die kou vindt mijn rug rijden echt niet leuk. Dus lekker met dubbele lijnen gelongeerd en losgegooid. Hij steeg bijna op :+
T is geen mini maar toch even een foto haha
Afbeelding

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:08

Ingrid: ik weet het nog niet. In ieder geval niet de roze, en ik wacht Patty even af of hij niet groot valt :P Wat een balen weer zeg... Hoop dat hij morgen weer beter loopt!

Leuke foto Kymberly :) Wat voor ras?

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:37

Ook geen ukje (meer) maar wel leuk om te delen! Zaterdag is de keuring, morgen gaat ze kaal. Mijn lieve vriendinnetje Rita <3 Foto is gemaakt na een goede borstel beurt en een poosje oefenen! Met Don haar oude halster.
Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:52

Hij is een Draver :)
Wat is Rita leuk! <3 ik ben gek op koeien. Vind ze zo lief..

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 00:00

Dat dacht ik al te zien <3 wat een knapperd. Ik hou van Dravers! Als ik een groter paard zou willen dan heeft de Draver een grote kans :) ze hebben zo’n heerlijk vurig karakter en hun karakter is zo fijn!

Ja Rita is leuk :) wel een pittige en lompe tante, maar komt wel goed zaterdag.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 00:40

Hij is fantastisch. Zo werkwillig, koel in t hoofd, braaf en echt enorm betrouwbaar. Maar niet saai en sloom :D ik rij en verzorg hem nu al 7 jaar en zou echt geen ander rij paard meer willen. Dravers worden zo onderschat..

Succes zaterdag met Rita!

Ik ga morgen even naar Divoza om zo een kleine Jollybal te kopen voor Pep. Denk dat hij dat wel leuk vindt om op de kauwen en mee te gooien :)

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 04:06

Halster heb ik ook nog in mijn handen gehad. Heel leuk!!! Warming wash ga ik ook uitproberen. Heb het toevallig vandaag gehaald. Moet alleen even wachten tot het iets beter gaat.

Knapperd is het kymberley!

Rita is ook leuk! Halster valt dan ineens heel anders. Leuk dat je keuringen met haar doet.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 07:31

Leuk paard Kym! Die was lekker fris :)

Aahh Rita <3 Koetjes zijn zo leuk!

Grappig dat halster! Had hem een paar weken geleden in m'n handen toevallig. Lekker zomers.

Mandyy

Berichten: 30482
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 08:14

Patty, leuk halster, ben benieuwd naar 'aan' foto's!

Ingrid, hopelijk komen er nu goede dagen. :(:)

Leuke foto's van een draver en koe.

Ik ben afgelopen weekend naar EJ geweest en heel netjes met alleen muesli en passantjes thuis gekomen. :D

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:07

Kiekeboefje schreef:
Ook geen ukje (meer) maar wel leuk om te delen! Zaterdag is de keuring, morgen gaat ze kaal. Mijn lieve vriendinnetje Rita <3 Foto is gemaakt na een goede borstel beurt en een poosje oefenen! Met Don haar oude halster.
[ [url=m/Mv2GB8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie. Krijgt ze dan een deken op? Of zijn er geen koeiendekens?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:24

Zo Kym, je verzorgpaard had er zin in hahaha. Ik heb zelf een draver gehad, mijn eerste paardje.

Kiekeboefje; ik heb echt geen verstand van koeien maar dit is een mooi exemplaar?

Mandyy wat knap alleen maar dingen gekocht die nodig waren blijkbaar hahaha. Ik was van de week bij Dizova en moet altijd naar halsters kijken. Maar niets gezien.

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:29

Zo de draver had er zin in! Snelle foto haha. Ik heb geen ervaring met dravers, maar klinkt goed :))

Rita is leuk! Ik vind koeien zo leuk <3 ze zijn zo nieuwsgierig. Hoe oud is Rita?

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:45

Ingrid, ehm, voor een paar maanden terug was ze mooi, nu vind ik haar wat tegenvallen. Ze is wat grof gebouwd. Maar toch neem ik haar mee, we heb en er zoveel werk in zitten!

Patricia, er zijn wel koeiendekens, maar niet in haar maat. Van mij krijgt ze een dekentje van Donja op, die is te kort voor over de billen maar daar heeft ze geen hinder van :)

Sunshinedaan, leuk he <3 ze is nu ongeveer 1 jaar en enkele maanden, zou ik even moeten opzoeken :P

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:53

Wat erg voor je Ingrid! Hopen dat hij vandaag weer goed loopt. Wat is die onzekerheid killing zeg.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 11:43

Show morgen een aan foto. Heb zo een date met de kaakchirurg |(

Lees de rest later even bij zit nu lekker zenuwachtig te zijn

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:17

Ymor schreef:
Wat erg voor je Ingrid! Hopen dat hij vandaag weer goed loopt. Wat is die onzekerheid killing zeg.



Het is helaas het beeld wat bij deze botcyste hoort. Maar ik schreef vanochtend net aan vriendin 'ik weet niet of ik hiermee om kan gaan' Elke dag maar weer afwachten hoe hij is.
Stel je voor dat je iets leuks plant om te gaan, dan is het altijd maar weer afwachten hoe hij is en of je wel meekunt die dag. Of het wel door kan gaan.

Je bent er gewoon continu mee bezig. En je gaat misschien dingen zien die er niet zijn. Of juist dingen niet zien die er wel zijn en dat zou ik heel erg vinden. Als ik ook het filmpje bekijk waarop de veearts hem niet goed vond lopen zie ik niet heel veel anders dan 'normaal' waarop veearts hem wel goed vindt lopen. Dus dat is zo mega lastig. Toch heeft de veearts het wel goed gezien want nav dat filmpje zijn we foto's gaan maken.
voor mijn gevoel loop ik dagelijks kans hem te laten werken terwijl hij niet 100% goed is. En dat voelt zo vreselijk rot |o |( |( |( |(

Als ik er niet mee om kan gaan zal ik hem met 'pensioen' moeten doen maar daar ben ik ook nog niet aan toe.

Sorry weet het even niet meer ;( ;( ;(

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 13:16

Ahhh jeetje Ingrid, wat lastig zeg :(:) Ik snap je probleem, het is ook enorm klote... hoe oud is Alf nu?

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 13:41

Ah nee Ingrid, wat een klote gedoe zeg. Het is ook niet gek dat je het even niet meer ziet zitten. Dikke knuf!



Wat doen jullie nu het zo hard vriest en gaat vriezen? Voor degene die geen binnenbak hebben.

Mandyy

Berichten: 30482
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 13:41

Ik herken heel erg wat je schrijft Ingrid. Met Mel zat/zit ik in precies dezelfde situatie. Het leek een tijdje stabiel en dan gisteren weer een mindere dag en zo zijn wij natuurlijk ook al een tijdje bezig. Je weet niet meer wat je ziet/wil zien etc.
Knuffel! :(:)

Patty, heel veel sterkte! Ik moet ook nog steeds maar durf echt niet. ;(