[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mandyy

Berichten: 30476
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:06

Frummels schreef:
Kiekeboefje schreef:
Daar heb je zeker een punt, in mijn geval; parttime werken omdat ik nog 36 school en stage heb, is het ook lekker duur allemaal. In juni/juli zal ik waarschijnlijk klaar zijn met mijn studie en ga ik volledig aan het werk bij mijn huidige bijbaan en hoop ik dus (naar mijn zin) genoeg te verdienen. :Y)


Ik werk al een tijd fulltime met een leuk salaris, maar het is nooit genoeg als je paarden hebt :+

Vaste lasten zijn ook niet leuk. :+


Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:08

Grote mensen rekeningen zijn stom. :')

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:08

Frummels schreef:
Grote mensen rekeningen zijn stom. :')


_O- _O- Jep

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:13

Succes bij de dierenarts Mandy! Hopelijk goed nieuws voor Mel!

Ik heb een hekel aan grotemensen rekeningen. En vaste lasten. :')

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:17

Succes Mandy :(:)

Ik heb gewoon een hekel aan geld uitgeven aan stomme dingen in het algemeen, haha. En dan met name rond deze tijd: eigen risico zorgverzekering 2017, ANWB lidmaatschap, college geld universiteit, APK auto. -O-

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:17

Succes bij de DA Mandy, ik duim mee voor goed nieuws! :)

Kiekeboefje schreef:
Frummels schreef:
Grote mensen rekeningen zijn stom. :')


_O- _O- Jep


Helemaal mee eens! -O-
Ik werk ook gewoon fulltime normaal gezien (zit nu 'even' 3 maandjes thuis met een gebroken ruggenwervel #) ) mijn paarden staan aan huis en ik heb eigenlijk geen vaste kosten (hooi van eigen land, stro komt mee met de hoop voor de koeien, mijn papa verkoopt dierenvoeders, dus eten heb ik aan een voordelige prijs) behalve de DA en de hoefsmid, maar toch blijf ik het een dure hobby vinden, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik graag nieuwe spulletjes koop :o

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:20

Frummels schreef:
Succes Mandy :(:)

Ik heb gewoon een hekel aan geld uitgeven aan stomme dingen in het algemeen, haha. En dan met name rond deze tijd: eigen risico zorgverzekering 2017, ANWB lidmaatschap, college geld universiteit, APK auto. -O-


Hypotheek :r

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:21

Succes Mandy! :(:)

Al die grote rekeningen heb ik gelukkig nog niet, nog lekker bij pappie en mammie thuis :) Zo probeer ik wel wat te sparen.

Mandyy

Berichten: 30476
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:21

Thanks! Goed nieuws zal het sowieso niet zijn. Beter kan het niet worden (enkel slechter).
Vermoed dat het of snel weer een operatie zal zijn of afwachten (zolang ze geen pijn heeft), regelmatig check en operatie op langere termijn.


Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:23

Suus: autoverzekering, zorgverzekering, inboedelverzekering, opstalverzekering, VvE {:)-:( Janken, haha.

Mandy: hopelijk kan je het haar zo comfortabel mogelijk maken, wat het ook gaat zijn.

Jenny: mazzelaar :+ Heel verstandig hoor, sparen als je nog thuis woont! Ik ben heel jong uit huis gegaan dus sparen zat er nog niet echt in toen, haha.

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:33

Sterkte vandaag Mandy... Spannend...

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 15:23

Hahaha vaste lasten..... ik kan er niet over meepraten. Mijn enige vaste lasten zijn mijn telefoonrekening van 20 euro per maand, en 20 euro trailerstalling _O- Ik werk 32 uur per week, dus hou behoorlijk wat geld over. Maar dat komt ook door mijn lieve ouders die de stalling van Bink en Toliene nog betalen :)

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 15:30

Linsey1998 schreef:
Hahaha vaste lasten..... ik kan er niet over meepraten. Mijn enige vaste lasten zijn mijn telefoonrekening van 20 euro per maand, en 20 euro trailerstalling _O- Ik werk 32 uur per week, dus hou behoorlijk wat geld over. Maar dat komt ook door mijn lieve ouders die de stalling van Bink en Toliene nog betalen :)

Wat een luxe!

Grote mensen leven is indd duur :D. Mijn vriend en ik willen dit jaar een huis kopen dus word her allemaal nog duurder. Nog maar niet te veel over nadenken :=.

Succes vandaag Mandy

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 15:56

Lekker zeg Linsey! Wat lief van je ouders :)

Patty: Wat leuk, een huis kopen! Het is eventjes duur, maar daarna echt heel fijn. Ik heb anderhalf jaar geleden ook gekocht en het scheelt me zoveel geld per maand ook! :j (Huren in Den Haag is niet te betalen als je een normaal appartement in een normale buurt wil)
We gaan ons huidige huis nu verbouwen en na de bruiloft in september waarschijnlijk verkopen.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:20

vaste lasten echt vreselijk...
ben alleen en met salaris zit kopen er niet in, huren is erg duur.
werk 45 uur per week om mijzelf en de pony's te onderhouden.
Ik doe wel aan ING doelsparen dus elke maand gaat er wat naar aparte rekeningen voor auto , huis, belastingen , zieke pony's ect

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:24

Pff ja hou op over vaste lasten.
Ik werk als freelancer ivm ziekte en kan de ene maand dus veel werken en de andere maand lig ik grotendeels op bed. Wij hebben gewoon heel veel geluk gehad met ons huurhuis met aardig wat grond achter huis, toen ik alleen woonde had ik een klein flatje.

Mandyy

Berichten: 30476
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:00

Linsey, wat luxe! Mijn ouders hebben nooit iets voor Max betaald.

Patty, wonen jullie nu eigenlijk al samen? Leuk hoor een huis kopen!

Patricia herkenbaar. Ik ben ook alleen en wil/kan niet kopen, maar huren is ook erg duur.

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:12

Dat is fijn Linsey, en lief ook! Hier niet helaas, Donja is mijn verantwoordelijkheid. Net als al mijn verzekeringen en abbonementen en school. Maar toeslagen krijg ik maar minimaal, dus moet er wel (parttime) tegen werken!

Ik heb een iets wat oudere vriend, hij is nu 24. Hij verdient als ICTer genoeg om een leuk huis te kopen, dat heeft hij gedaan. We zijn al 4 jaar erg stabiel samen en hij wou alleen een huis kopen als ik mee over zou gaan. Ik heb er genoeg vertrouwen in om ja te zeggen :) Dan ben ik klaar met leren en hoop ik genoeg te werken en verdienen om mee te kunnen betalen. Heb ook best wat spaargeld wat nu goed van pas komt.

Dit wou ik wel even laten zien! Ze zijn begonnen! <3

Afbeelding

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:13

Het is de rechter by the way, een uitbouw van 16.000 kon er niet nog ‘even’ bij :')

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:46

Frummels schreef:
Grote mensen rekeningen zijn stom. :')



Vroeger konden we niet wachten tot we ‘volwassen’ waren nu zou ik t liefst weer fijn bij Mn moeder gaan wonen zonder rekeningen en verplichtingen _/-\o_

Gigant mennen dressuur B+17 / L+11 / M+11/ Z+3
Gigant mennen vaardigheid L+3
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1949470

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=271&t=2014919

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 20:48

Tsja, leven kost geld natuurlijk, hoe je het ook draait of keert, dat hoort erbij :$

Ik ben zelf wel blij met mijn 'grote mensen leventje' trouwens, je eigen boontjes doppen & verantwoordelijkheden neme, natuurlijk was thuis wonen makkelijker, maar ik zou niet meer willen ruilen eerlijk gezegd :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Mandyy

Berichten: 30476
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:19

Goed nieuws! Dierenarts was verbaasd in positieve zin! :):) Het oog is stabiel of miss iets beter dan vorige keer.
Het zou zelfs kunnen dat het lichaam de restjes toch zelf kan oplossen zonder extra operatie!

We kunnen nu alleen maar afwachten. Hoef niet meer terug te komen tot ik zelf verandering zie.
Wel 2x per dag zalf blijven geven. Maar niet 's nachts.. dat moet ik nu elke keer horen. :')

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:35

Mandyy schreef:
Goed nieuws! Dierenarts was verbaasd in positieve zin! :):) Het oog is stabiel of miss iets beter dan vorige keer.
Het zou zelfs kunnen dat het lichaam de restjes toch zelf kan oplossen zonder extra operatie!

We kunnen nu alleen maar afwachten. Hoef niet meer terug te komen tot ik zelf verandering zie.
Wel 2x per dag zalf blijven geven. Maar niet 's nachts.. dat moet ik nu elke keer horen. :')


Nou dat is reden voor een wijntje *\o/* *\o/*

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:37

Wat fijn Mandy!!! Goed nieuws :D.

Net les 2 met hardlopen gedaan. 28kilo geleden had ik nog net m’n longen niet op straat liggen, nu gaat het zoveel beter echt fijn! Misschien word ik ooit nog sportief. :+ :=

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 21:38

Wat een fijn nieuws Mandy! *\o/* Super!


Mehhh ik lig al sinds maandag ziek in m'n bed, flinke keelontsteking en griep, voel me zo beroerd -O- Lang geleden dat ik me zo ziek heb gevoeld, heel naar.

Gelukkig was m'n vriend zo lief om net even naar stal te gaan en Willem een beetje te longeren. Beest barste van de energie en was alleen maar een het bokken en crossen zei hij _O- En dan stond hij maar 3 dagen stil haha.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers