[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Kiekeboefje

Berichten: 1793
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 21:53

Welkom Steffi! Lieve pony en mooie stippels en vlekken heeft hij! Heel apart <3

Mooi Claudia, maatje kleiner is dan idd wel handig!


Kiekeboefje

Berichten: 1793
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:07

Subtiel maar ik ben trots :D
Afbeelding

Lillian__

Berichten: 3273
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:22

jaaa leuk jenny! hoe gaat je zoektocht naar je HCA?

Claudia ik zou ook voor een maatje kleiner gaan inderdaad, hopelijk past dat beter. mooi tuigje trouwens

welkom steffi! ooh als ik die eerste foto zie verlang ik naar mijn penny tijd, toen ik nog op de shetters kon.

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

Kiekeboefje

Berichten: 1793
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 23:23

Het schijnt dat ze schaars zijn tweedehands :Y)

Lillian__

Berichten: 3273
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 00:46

you dont say := :')

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 00:48

Mooie foto!
Gelukkig had tjeu nog een maatje minishet liggen dus die komt mijn kant op en deze gaat retour :evaw:
Ik ga ook sparen voor een sulky! Ik ben er alleen nog niet over uit of ik nou voor een goede kwaliteit 2wieler ga of een hca :Y)

- Bread may feed my body, but my horse feeds my soul ♥

Susanne

Berichten: 11578
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 08:21

Succes met de examens Balou! Zet 'm op :)F

Welkom Steffi, lief grijs koppie heeft je pony.

Claudia, zonde dat hij niet paste, maatje kleiner lijkt me beter. Staat wel mooi.

Jenny gaaf! Knappe Don voor de wagen.

Tweedehands hca sulkys zijn inderdaad schaars! Voor ik mijne bestelde heb ik ook even gezocht naar een tweedehands, maar uiteindelijk toch gewoon nieuw gekocht. Blij mee achteraf, je kan alles zelf bepalen qua kleur en opties en je weet zeker dat er 'niks mee is'.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 08:55

Kiekeboefje schreef:
Subtiel maar ik ben trots :D
[ [url=m/TRWVko.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuk!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 08:56

Welkom Steffi! Wat een leuke pony heb je en wat leuk dat ze al zo lang bij je is. Lief grijs kopje heeft ze <3

Claudia: Het staat heel mooi! Vind het een erg mooi tuig :j Maatje kleiner is dan wel beter ja.

Jenny: Je straalt :D En tweedehands HCA.. Praat me er niet van := Ik heb besloten om te sparen voor een nieuwe.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:08

Mooie pony Steffi!

Tweedehands HCA’s zijn inderdaad schaars, daarom heb ik de mijne ook nieuw gekocht. Achteraf heel blij mee.

Ik ga mijn splinternieuwe MHS tuigje verkopen. Half jaar geleden gekocht voor Bink om mee te gaan mennen. Maar hij heeft hem nog nooit op gehad :+

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

Kiekeboefje

Berichten: 1793
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:12

Ik denk dat ik ook maar ga sparen voor een nieuwe!

En dank, ik straal zeker. :) Gewoon onvoorstelbaar hoe zo’n kleine haarbal je blij kan maken!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:17

Pfoe, al die nieuwe namen, ik doe mijn best om iedereen zo snel mogelijk 'te onthouden', maar mijzelf kennende, haal ik jullie waarschijnlijk nog wel eens door elkaar, mijn excuses daarvoor alvast :D !

Wat leuk, al die complimentjes voor mijn meisje, eigenlijk is Vlekje stiekem gewoon een zwartbonte shet, maar ze is flink grijs geworden de afgelopen jaren, waardoor ze een heel bijzonder kleurtje heeft gekregen <3 Helaas heeft ze ook ZE, wat we met een deken nu goed onder controle hebben, maar vroeger schuurde ze ondanks het deken (te laat opgelegd) en dat zie je nu heel erg op dr billen, die haren gaan alle kanten op :o

Even ter vergelijking, dit is Vlekje vroeger, een echte zwart bonte:
Afbeelding
Afbeelding

Succes met je examens Balou, komt vast helemaal goed! Even knallen en je bent er weer vanaf :j

Wat een leuke foto Jenny, wat een stoer beestje ook! Wat leuk om jullie kleintjes 'te leren kennen' :) Ik heb verder geen hele stoere sulky ofzo, maar een oud concourswagentje (denk ik :o ) dat eigenlijk dringend toe is aan een nieuw laagje verf en lak...

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Balou_k

Berichten: 14005
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:42

s_v schreef:
Succes met je examens Balou, komt vast helemaal goed! Even knallen en je bent er weer vanaf :j


Dankjewel! En inderdaad, dan hebben we weer eventjes 'rust'.

Susanne schreef:
Succes met de examens Balou! Zet 'm op :)F


Ik doe zeer veel mijn best en zo.. :D
Nu twee dagen rust, donderdag praktijk tentamen/examen ding.. Kan ik denk ik niet veel aan verprutsen..

claudiadvx schreef:
Mooie foto!
Gelukkig had tjeu nog een maatje minishet liggen dus die komt mijn kant op en deze gaat retour :evaw:
Ik ga ook sparen voor een sulky! Ik ben er alleen nog niet over uit of ik nou voor een goede kwaliteit 2wieler ga of een hca :Y)


Leuk hè zo'n luxe probleem. :(:)

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Kiekeboefje

Berichten: 1793
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:23

Donja heeft vaak ondermaat 125, al past 120-122 beter maar deze dekens zijn schaars. Vaak kan ik dan kiezen tussen 118 of 127cm ondermaat, welke zou ik dan beter kunnen kiezen? Natuurlijk verschilt dat per merk, maar als het in een keer bestellen meteen goed zou passen dan is dat gewoon mooi meegenomen :P

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:52

Ik denk dat ik dan voor 127 zou gaan. Als 125 vaak goed zit :)

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

Kiekeboefje

Berichten: 1793
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:03

Ja zit wel goed maar soms ook wat ruim, maar je hebt wel gelijk. Zullen zien :D

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:10

Ik zou ook voor 127 gaan dan! Want als 125 normaal goed zit, lijkt 118 mij klein :)

Vlekje heeft normaal 135 en past ook vlot in 137 :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:35

Ik zou dan ook voor 127 gaan. :j

Vraagje aan jullie: Welke schoenen dragen jullie op stal en/of met mennen? Zomer en winter? :) Ik heb al een jaar of 6 de Mondoni lifestyle laarzen, maar die beginnen nu wel echt op te raken. Daarbij vind ik ze in de zomer vaak te warm. Heb ook nog Mountain Horse stalschoenen, maar ik vind de veters irritant. :o Ik ben dus aan het kijken voor iets anders, maar weet niet zo goed wat ik wil. Ben dus wel benieuwd wat jullie dragen!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:47

Daar ga ik je niet meer kunnen helpen frummels, denk ik toch :) om te mennen draag ik gewone schoenen of jodphurs en voor het stal werk klompjes of mijn bekina laarzen met stalen neus (voor uitmesten enzo).

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 14:50

Hier gewoon sneakers of wandelschoenen. En met uitmesten laarzen.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 16:42

Ik heb ook nog een vraagje voor jullie, waar halen jullie je tuigonderleggers vandaan? :) Wil er graag aanschaffen, liefst blauwe of bordeaux rode, maar die vind ik niet meteen online/in de winkel, jullie tips?

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 16:44


Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:45

Frummels schreef:
Ik zou dan ook voor 127 gaan. :j

Vraagje aan jullie: Welke schoenen dragen jullie op stal en/of met mennen? Zomer en winter? :) Ik heb al een jaar of 6 de Mondoni lifestyle laarzen, maar die beginnen nu wel echt op te raken. Daarbij vind ik ze in de zomer vaak te warm. Heb ook nog Mountain Horse stalschoenen, maar ik vind de veters irritant. :o Ik ben dus aan het kijken voor iets anders, maar weet niet zo goed wat ik wil. Ben dus wel benieuwd wat jullie dragen!

Ik heb bij Lipica outdoor laarzen op maat laten maken 2 jaar geleden. Die draag ik in de winter.

In de zomer jodphurs of sneakers.

Onderleggers heb ik er een van Ideal en die bont onderlegger die meerdere hier hebben. Heb er wel meer maar gebruik eigenlijk alleen die.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:48

Dankjewel voor de tips! :D
Voor onder de staartriem wil ik ook graag iets, zou een neusbontje dan kunnen?

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Lillian__

Berichten: 3273
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 19:26


Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 0 bezoekers