[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:24

Ja ik denk echt dat Alf het fijn gaat krijgen daar. Benieuwd wat de veearts ervan zegt maandag.

Ik denk overigens ook dat ik het fijn ga krijgen daar hoor. Ik lijk een leuke klik te hebben met de dochter van de man waar het is en zij regelt alles. Als ik daar geen goed gevoel bij had gehad had ik het nooit gedaan.


Het wordt voor mij vooral wennen van een stal met altijd mensen naar heel alleen. Maar misschien dus ook heel fijn lekker samen met mijn pony zijn.

En of het goed voor Alf en zijn blessure gaat zijn.... geen idee. Ik was erg bang voor ontploffing zodra hij meer ruimte zou krijgen maar theoretisch kan hij ook in zijn stal ontploffen en de boel afscheuren......

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:58

Wat een lastige keuze heb je moeten maken Ingrid, maar ik denk dat het een hele eerlijke is. Hopelijk krijgen Alf en jij het beide naar je zin daar :) En ik duim nog steeds heel hard voor maandag! Het moet goed komen met lieve Alf.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 17:38

Lastige keuze
Hopelijk krijgt hij het naar zijn zin. Ik heb half jaar 30 km van huis gestaan met de pony's buiten de file om goed te doen. Alleen in file tijd een ramp

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:51


Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:57

Wat ver Ingrid! Maar wel een super fijn plekje voor Alf zo te horen. Ik ga heel hard meeduimen dat hij maandag verbeterd is! :(:)

Leuk overzicht Linda!

sakvis
Berichten: 947
Geregistreerd: 14-08-08
Woonplaats: In de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:24

Dappere beslissing, Ingrid! Het klinkt, op de afstand na, als een hele mooie verbetering. Een leuk maatje en leuk stekje voor Alf en voor jou een stal met menners in de buurt. De afstand went, ik spreek uit ervaring.
Nu hopen dat je maandag goed nieuws krijgt.

Wij hebben vandaag redelijk goed nieuws gekregen op de kliniek. Redelijk, omdat het herstel nog niet heel snel gaat. Maar, er is verbetering t.o.v. 14 dagen terug. Dus ik ben tevreden. Ponylief is nog steeds blij, druk en vrolijk en was gisteren wel heeeeel blij toen ze een kwartiertje aan de lange teugel mocht wandelen i.p.v. gewoon 'saai' wandelen. Nu had ze een taak te doen.

De lekke deken is een wug van Rhino. Ik heb 2 verschillende maten nieuw gekocht, allebei 0 grams en allebei lek. Heel erg jammer. Want ik had er 1 gekocht voor mijn zieke pony. Die mocht niet natregenen. Na een uurtje in de wei gestaan te hebben met regen was ze alsnog nat :x Dat was en is het enige uur dat de deken gedragen is. De andere maat had precies hetzelfde (kwam ik later achter).

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 22:46

Saskia ik heb je een pb gedaan, maar zie nu net (na nog een x lezen) dat het niet meer nodig is :roll: sorry het is al laat := fijn dat het beter gaat! Nu maar even duimen dat ze er weer 200% bovenop komt.

Ohh gekke Sjors! Is de ruiter Oke?

Ingrid lastige keuze zeg, hopelijk lost de natuur al wat op voor Alf

Linda leuk overzicht, altijd leuk om het jaar van een ander terug te zien :)

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 23:27

Alex ontploft al bij twee weken stilstaan, laat staan dat ik 6 weken stappen zou kunnen volhouden en dat staat dan 24/7 buiten in de paddock. Lijkt me erg lastig.

Sterkte met Alf, hopelijk gaat de nieuwe plek bevallen!

Ook sterkte voor de andere zieke pony's en zieke bazen :(:)

Ik zit nog helemaal na te glunderen. Ik had vanavond Alex zijn goede conditie aan knop gevonden. Dus we zijn tweemaal paasei hard door het kegelparcours van de menles gesjeesd. Jammer genoeg was ik in de eerste ronde poort 9 even kwijt, kon m er net op tijd heen sturen. Tweede ronde twee balletjes, maar de pionnen stonden echt net zo breed als mijn sulky voor mijn gevoel, dus ik zal het ze volgende week even vragen hoe breed het stond. Toen daarna heeft Alex kennis gemaakt met twee buren.
Alex meets Gelderse hengstige merrie _O- (haar hoofd spreekt boekdelen)
Afbeelding

Alex meets haflinger die net klaar was met de ronde:
Afbeelding

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 00:28

Hahaha dat hoofd van die merrie. Om precies die reden ben ik van de hengsten en ruinen :+

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 01:45

Hier nog 1 Linda haha

Sakvis; fijn dat er in ieder geval enige verbetering was!

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 02:07

Fijn dat ze verbeterd Saskia! Wat vreemd dat de Rhino's niet waterdicht waren.. Sjors draagt momenteel zijn 4e Rhino en deze dekens waren/zijn allemaal goed waterdicht.

Fijn dat je les goed ging Fenna! Vanaf januari mag ik Sjors weer op gaan pakken en dan heb ik 16 weken met hem gestapt :wow: Ingrid zal ook wel zoiets met Alf aan het stappen zijn.

Lillian: de ruiter is gelukkig oké :)

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 09:52

Sakvis, gelukkig is er verbetering!

Ingrid ik duim voor jullie maandag!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:46

Lastig Ingrid maar klinkt wel als een super plekje!

Fenna fijne les gehad. Die foto :=.

Ik zou vandaag wedstrijd hebben. Gister pony al gevlochten. Maar gisteravond voelde ik me al niet lekker. Vannacht alleen maar overgegeven... kan niks binnen houden. Slok water komt er ook gelijk weer uit bleeeh.

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:47

Ah bah, beterschap! :(:)

Linsey, ben jij al beter? :(:)

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:48

Ahh beterschap Patty! Die rotgriep heerst helaas... ;(

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:50

Beterschap Patty!
Ik voelde me gisteravond ook even wat zwak vlak voordat ik op bed ging, maar t heeft nog niet doorgezet.

Het was niet echt een les, meer gewoon een vaardigheid wedstrijd met wat schrik elementen erin. Dit doen we jaarlijks voor het eind van het jaar. Zo staat er in het midden een tonnen hindernis en zijn 2 hoeken van de bak een haakse bocht met twee grote Amerikaanse vlaggen. Vorig jaar hadden we ook nog een blauw zeil en van die sliertjes hangen. En de pionnen stonden dit jaar echt zo dicht op elkaar dat ik geen speling had. Het zou op L niveau zijn, maar ik had echt voor mijn gevoel maar vijf centimeter speling. We gingen te hard om het echt te kunnen beoordelen en het was gewoon voor de fun. Maar Alex stond iedere keer als de bel daarna ging weer op spits, ook uitgespannen. Hij deed de eerste ronde bij het aanspringen in galop ook een vreugdebok dus heb heerlijk lol met mijn knol gehad :D

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:29

Nog even doorzetten Ayla en dan kun je weer op gaan bouwen. Werd ook wel weer tijd.
Ik snap ook best dat Alf het helemaal gehad heeft. Wel fijn dat je nu ook een keuze erin hebt kunnen maken.

Fijn dat er wel verbetering te zien was Sakvis, ik hoop voor je dat het nu ook door gaat zetten en dat alle pech hier in het topic dan ook gewoon over is.

Fenna, dat klinkt als een erg leuke avond! Alex is wel echt mini mini naast de rest haha.

He bah dat klinkt niet goed Patty, ik hoop dat je je ondertussen alweer wat beter voelt?


Ik heb vandaag hoefschoenen voor Jimselpimsel over gekocht. Dus ik ben benieuwd of die gaan passen.

Is er trouwens iemand die het leuk zou vinden om in de week van kerst/oud/nieuw een rit te doen samen? Ik wil oefenen om met de trailer te rijden, dus ik zou het wel leuk vinden om dat te combineren. Ik wil tot max 1.5 uur rijden vanaf midden limburg.

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:31

Dat gaat ons helaas nog niet lukken.

Wat vervelend Patty, beterschap! :(:)

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 19:40

Ik woon helaas in de andere uithoek van het land, dus dat wordt m ook niet :')

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:20

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:23


Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:24

Mandyy schreef:
[ [url=m/v6V6YE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pYLygx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nMSZfR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke foto's

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:35

Zo leuk Mandy!! Hele leuke foto’s.

Jij ook Patricia!!

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 19:37

Gaaf Romy!!

En die van jou is ook leuk Patricia.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 20:11

Ymor schreef:
Zo leuk Mandy!! Hele leuke foto’s.

Jij ook Patricia!!

[ [url=m/YkO7A7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf!