[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:50

Hallo! Zou ik ook mee mogen praten?

Ik ben Vera 18 jaar oud en woon in Harderwijk. Ik ben eigenaar van een eigenwijze shet Indy 6 jaar en 1,08 groot.
Nu inmiddels alweer 5 jaar bij mij.

Afbeelding



verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:06

Dankjewel allemaal!

Ayla schreef:
Welkom, leuke combinatie zijn jullie! Ik zag dat je jouw wagen op de boktmarkt te koop hebt aangeboden, ga je stoppen met mennen of...? Gewoon uit nieuwsgierigheid :)

Gaaf Susanne! :D


Jaa klopt hij staat te koop!
Maar ben erg aan het twijfelen. Ik ga gelukkig niet stoppen maar heb altijd lang school en in de winter is het altijd gauw donker. Ook ga ik in januari 1,5 jaar stage lopen dus het mennen word minder. Merk dat ze het dan zwaar heeft met de kar als ik dan weinig rij. Daarom wil ik graag overgaan op een sulky. Maar aan de ene kant vind ik het zonde om hem weg te doen want na de stage hoop ik weer meer tijd te hebben.
Ook zit ik te twijfelen wat voor sulky. Lastig zeg...
ik zag dat veel van jullie ook met een sulky rijden. Wat voor sulky is een aanrader volgens jullie?

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:52

Hahahaha! Aanrader is dus overduidelijk een Hca.
Ik heb al wel op Mp en bokt markt gekeken maar nergens een hca tweedehands helaas. Maar zag ook dat je ze kon laten maken bij Klarenbeek klopt dat?

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:27

Ayla schreef:
Gaaf Patty! Dat heb je al eens eerder gehad toch?

Vera: https://www.bokt.nl/markt/ad/459630/zga ... n-stoeltje incl 19" wielen, stoeltje en spoorverbreders :)


Gelijk een berichtje gedaan hahah! Kon vanmiddag de foto van de advertentie niet openen maar nu wel !

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:29

Kiekeboefje schreef:
Uhuh, foto! :)

Welkom Vera! Wat een prachtige pony <3


Dankjewel!
Jij hebt ook een leuke shet! Even gespiekt :D

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:37

sakvis schreef:
Milo2012, welkom! Leuke pony heb je. Ik gebruik twee leadropes van Emiel Voest voor dubbele lange lijnen. Voor de dubbele longe gebruik ik twee lijnen van Lammert Haanstra en voor het lange teugelen gebruik ik een menteugel. De slofteugel die ik had vond ik te kort.

Laura, ik ben begonnen met een leerbitje bij mijn pony. Die werd na een poosje doorgeknaagd. Als je dus een bit met rubber of leer wilt, zorg dan dat er toch iets van ijzer in zit. Want ik heb dus mijn bit aan de kant gelegd omdat ik bang wad dat ik binnenkort twee helften van het bit zou hebben. Niet handig voor de kar ;)

Lindsey, fijn dat het na het tobben met Toliene nu eindelijk weer beter gaat. Hoe bevalt je hca? Nog steeds blij mee?

Vera, leuke pony en onwijs gave kar. Ik heb mij echt moeten inhouden om 'm niet te kopen. Ik men ook met een hca. Ideaal! Ik zou niet anders willen.

Lilian, wat ga je nu doen qua kamer? Afwachten totdat het huis van je ouders verkocht is? Of doorzoeken? Lastig hoor, dat je voor zo'n keuze staat.


Ik lees iedere dag mee, maar tijd en puf om te reageren heb ik vaak niet. in het kort; mijn pony staat nu voor de 2e keer in een maand op de kliniek. Ze heeft waarschijnlijk een bacterie in haar longen. Morgen komt de uitslag van de kweekjes. Tot die tijd staat ze in quarantaine, met hoge koorts, omdat men niet weet of het besmettelijk is. Dus mocht iemand nog een dosis 'geluk' overhebben, ik neem 'm graag van je over :)


Arme shet! Hoop dat er morgen wat uit komt waar je wat mee kan zodat ze snel weer beter word!

verastar1

Berichten: 872
Geregistreerd: 10-04-11
Woonplaats: harderwijk

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:51

Ah nog steeds afwachten dus sakvis..

Hahah iedereen paarden spullen inslaan ? Scheelt meestal weer een hoop geld deze dag _/-\o_
Ik zit op school nu en zie dat m’n bucas deken geleverd is *\o/* hopelijk past hij


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers