[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:23

Mirriej; leuke pics!

Linsey; heerlijk gereden en gefeliciteerd !

Susanne ook happy met Willem. Whaha dat hoofd van Willem op die foto van Lilian :-) Hilarisch!

Patricia erop

Laura; is dat een E joh? Ziet er wel uit als gemiddeld paard :-)

Haha Kiekeboefje; nooit eigen kast gehad? Weet je hoe fijn dat is !! Klinkt wel goed daar! Ik ben al 2 jaar bezig geloof ik om de perfecte stal te vinden......hahahah. We staan nu dik 2,5 jaar op dezelfde stal en die is bijna perfect maar niet 100%. Ach, het is overal wel wat.

Milo2012; welkom! Wat een lief bekkie heeft ze!

leuk die grote paarden met die ukkies. Alf is ook meer fan van grote paarden haha.


Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:08

Whaha ja die foto inderdaad Lillian _O- Floor heeft z'n snoet ook helemaal in die van Willem geduwd zie ik en die denkt alleen maar "haal het alsjeblieft weg" _O-

Misschien zou Tolien wel bij Willem passen :D Willem rent ook weg als een paard boos kijkt.

Aahw Max en Macgic! Wat een verschil! Willem vond Max trouwens niet eng :') Die durfde zelfs uit hetzelfde bakje te eten.

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:22

IngridM schreef:
Haha Kiekeboefje; nooit eigen kast gehad? Weet je hoe fijn dat is !! Klinkt wel goed daar! Ik ben al 2 jaar bezig geloof ik om de perfecte stal te vinden......hahahah. We staan nu dik 2,5 jaar op dezelfde stal en die is bijna perfect maar niet 100%. Ach, het is overal wel wat.


Ja heb een halve kast gehad, en dan het onderste gedeelte :+ Ik ben 1.85 dus dat is niet handig. Mijn vader is een kast aan het realiseren voor mij, echt blij met mijn paps.

Jij was laatst bij een nieuwe stalling wezen kijken toch? Ik vind het altijd erg lastig want denk altijd maar aan hoe ik het dan zou doen, vooral het voeren en het naar buiten-binnen gaan. Maar dat moet je denk ik niet doen, iedereen doet het op zijn eigen manier, je moet gewoon de stalling vinden waar je zelf het beste bij past! Met veel eisen zijn die lastig te vinden.. Donja maakt het waarschijnlijk minder uit dan mezelf, maar daar moet ik me nog even overheen zetten. :P

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:28

Kiekeboefje; ik was bij een stal wezen kijken om Alf eventueel een jaar te laten revalideren als hij 18 december nog niet goed is. Kijken of de natuur nog iets wil genezen door hem een jaar lekker pony te laten zijn. Ik heb daar heel specifieke eisen voor. Ook heb ik hiervoor 2 paarden gehad waar ik op pensionstallen de meest rare regels heb gezien waar je pas achter kwam als je er een tijdje stond dus op gegeven moment heb ik hele vragenlijst van alles wat ik wil en wat niet gemaakt. Ik vraag echt de meest rare dingen denk ik hahahah

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:38

Oh Ingrid ik weet echt heel goed wat je bedoeld. :P Ben wel op plekken geweest waar je niet alleen je paard en centen mee moet nemen, maar ook je volledige privéleven. Nu is die van mij niet zo spannend, maar kan me voorstellen dat het vervelend is.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:44

Oh dat is zo herkenbaar, van die vreemde dingen op sommige stallen := maar nu ben ik zo een muts die het al vreemd vind als mijn eigen instructrice niet mag komen. :')

Pepper is trouwens ook heel onderdanig maar wel opdringerig. Alleen dat opdringerige geldt dan voor knuffelen en aandacht van andere pony's. Grote paarden vindt hij prachtig, maar ik durf hem niet zomaar bij elk paard te zetten. Van die grote gillende en voorbeen zwaaiende paarden hoef ik er niet bij hoor :+

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:46

Willem en Max uit een bakje eten was schattig! <3

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:33


Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:38

Leuk! Ik heb gereageerd :)

Ik zal ook eens zo'n overzichtje van Willem maken, ik heb hem bijna drie jaar :j Dus dat wordt geen jaar, maar drie jaar ITP :D

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:04

Het meest vreemde wat ik op alle stallen waar ik gelopen heb is; dat er altijd word gezeken op penny-meisjes want die roddelen, stoken, sluiten buiten, gaan verkeerd met hun pony om.
Maar dat het niet de meisjes zijn maar de vrouwen 40+ die nog veel erger roddelen, stoken en buiten-sluiten. Ik heb het een keer zo erg zien worden dat er meerdere mensen van die stal zijn vertrokken
:oo

Ik heb ook gereageerd Jen.
Floor is eind november/begin december officieel een jaar van mij dus het zal pas na die datum worden voor ik een overzicht plaats :p

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:25

Leuk! Meer jubileums! :)

Ik snap wat je bedoeld Lillian. Hier zitten wel echt veel tienermeisjes, maar niet bij mij op stal. Zij kunnen kibbelen joh! Willen ze 'een handje' biks geven. Zegt de een: 'Dat is helemaal geen handje, dat is veel meer!' Oh jongens... toe nou zeg :')

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:37

Op heel veel stallen vreemde dingen... Vooral voeren en ruwvoer is altijd heel gedoe.
Ik ben vandaag met Faya naar de kliniek geweest
Heel verhaal. Aangezien ik niet alles online zet kun je pb krijgen als je het wil weten. Voorlopig nog stappen en pijnstillers.

Ayla

Berichten: 6119
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:57

Goed dat je alsnog langs de kliniek bent gegaan Patricia. Hopelijk loopt Faya gauw beter, arm meisje :(:)

Voldoende ruwvoer en voldoende naar buiten is hier vooral een ding. Daarnaast heb ik nog veel meer eisen maar voor nu tevreden :)

Ik rijd trouwens niet meer en ik heb er ook totaal geen behoefte aan. Toen ik jong was op maneges gereden en daarna bijrijdpony's gehad maar die waren altijd knettergek dus daar was ik na een tijdje ook wel klaar mee :P

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:24

Balen Patricia hopelijk niets ernstigs?

De perfecte stal waar ze aan AL mijn eisen kunnen voldoen nog nooit gevonden haha

happyloveyou
Berichten: 141
Geregistreerd: 13-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 20:50

Goedenavond.
Wat gezellig toppic.
Ik zal me even voor stellen ik ben annet en heb een pony en een shet.
Shet heb ik afgelopen zaterdag gekocht.
Haar naam is Dulce mijn pony heet Happy.
Afbeelding

Afbeelding

Happy(L)

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:36

Toch nog langs de kliniek gegaan Patricia! Hoop echt dat het snel weer beter is... :(

Happy wat een super schattige pony heb je!

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:24

Jeetje Patricia, krijgt een leuk strandritje toch een rare wending.... sterkte voor je meisje :(:)

Toliene gister met een nieuw halstertje, mevrouwtje heeft binnen 2 dagen 2 halsters gesloopt :=
Afbeelding

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:25

Wat een leuke pony welkom !

Gigant mennen dressuur B+17 / L+11 / M+11/ Z+3
Gigant mennen vaardigheid L+3
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1949470

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=271&t=2014919

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:31

Welkom Annet.

Patricia, dat is geen leuk bericht. Beterschap en sterkte voor jullie! :(:)

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:43

Linsey1998 schreef:
Toliene gister met een nieuw halstertje, mevrouwtje heeft binnen 2 dagen 2 halsters gesloopt :=
[ [url=m/vbiYEb.png]Afbeelding[/url] ]


Wat een boef! :P Jammergenoeg sloopt Donja ze nooit! Maar ze heeft m ook weinig om moet ik zeggen. Ik hoef nooit een nieuwe te hebben.... :(

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:48

Sterkte met faya!

Happy wat een leuke pony.

Op elke stal heb je wat en laat je wat. Ruwvoer kan war mij betreft niet genoeg gegeven worden maar vaak willen stallen daar op besparen. Snel geld verdienen he. Net als op bodembedekking.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 23:34

Deze is wel leuk Linsey! Sloperdje haha

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:11

Jaa hij is een E Ingrid! Ik ben maar 1,62m en hij is best rond, dus daarom oogt hij iets groter.

Balen zeg Patricia... Dan hoop je een leuke dag te hebben en dan eindigt het met ellende. :(

Zo vond ik Nick net. <3
Afbeelding

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:37

Hier is Rio ook enorm onderdanig, laat zich altijd aan de kant schuiven door andere. Het is een klein beetje verbeterd maar het zal niet snel een middennoot worden in de kudde denk ik.

@Patricia, hopelijk snel verbetering als je naar de kliniek bent moeten gaan.

Wat een schattige foto's!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:40

Kcinarual schreef:
Jaa hij is een E Ingrid! Ik ben maar 1,62m en hij is best rond, dus daarom oogt hij iets groter.

Balen zeg Patricia... Dan hoop je een leuke dag te hebben en dan eindigt het met ellende. :(

Zo vond ik Nick net. <3
[ [url=m/ZP3Tcy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat lief! :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers