[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 12:31

@Patty14, ondanks dat zal het toch wel vreemd doen. Een ongeluk is snel gebeurd.

@Mandyy, altijd pech als het dan net begint te regenen.

Succes met op wedstrijd!

Hier zo voor school naar de eurodogshow (die expo in België). :')

Pony's mogen niksen vandaag, Rio staat terug binnen te eten. Eerst minderde er amper van dat hooi in het net maar gisteren heeft die 'm leeg gegeten +:)+ . We boeken vooruitgang :D .


mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 12:32

Oh jeetje dat is wel heel erg heftig Patty!

Die max, haha het is volgens mij ook een portret of niet?

Hoe is de eerste nacht van Skippy gegaan?

Ik ben benieuwd hoe je wedstrijd gaat Linsey :D


Ik ben een beetje in jubelstemming. Wij wonen in een doodlopende straat en daar stond tegenover ons huis 2 oudere boerderijen. Die zijn in augustus plat gegooid en dat ligt nu braak, gaat om een stuk van ongeveer een hectare.
Nu heeft onze buurman met de gemeente geregeld dat dit voor de komende jaren voor ons gaat zijn. Hun gaan dan poorten en palen plaatsen en als wij gaas plaatsen dan mogen wij dat stuk gebruiken voor de paarden. Enorm fijn, want ze staan hier eigenlijk altijd op de paddock met een paar keer per week op de wei. Onze dichtstbijzijnde wei ligt op 900 meter van huis .
Maar nu kunnen ze dus dagelijks ook even op gras. Alleen en ook af en toe samen met de paarden van de buren. Dan kijk ik dus vanuit de huiskamer lekker op de weide!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 12:49

Leuk dat jullie hem zo schattig vinden. :D Dat vind ik zelf natuurlijk ook, maar ik ben niet zo objectief natuurlijk, haha.

Jeetje wat vreselijk Patty.. sterkte :(:)

Linsey: heel veel succes en plezier!

Mandy: Max lekker aan het spoken dus, haha. Heerlijk toch als ze zo een lekker karaktertje hebben!

Miranda: wat heerlijk zeg, zo dichtbij! Lijkt me fantastisch ..

Skippy heeft het super gedaan. Zo te zien had hij lekker liggend geslapen want 1 kant was helemaal vies en nat haha. Heb vanmorgen lekker een half uurtje met hem door de bossen gewandeld en dat vond hij geweldig. Zijn buikje wordt ook al minder bol, dus straks is hij niet meer Skippy :D

Toen vanmorgen de stalletjes werden uitgemest, mocht hij in een afgezet stukje van de bak met een lijntje tussen hem en zijn nieuwe buurvrouw. Nou, het duurde 10 seconden en toen was zij er al onderdoor geglipt. :)) Dus nu staan ze lekker samen en dat gaat super.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 14:51

Begrijp dat wel met zo'n onweerstaanbare man naast je :-)

Mirriej; klinkt goed zeg!!

mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 14:54

Lori schreef:
Pony's mogen niksen vandaag, Rio staat terug binnen te eten. Eerst minderde er amper van dat hooi in het net maar gisteren heeft die 'm leeg gegeten +:)+ . We boeken vooruitgang :D .


Zou dat aan het weer liggen? Hier eten ze ook ineens enorm weinig hooi. Heb het nu uit het net gehaald, in een net met grotere maas. Hooinet zit nu in de was en morgen komt een nieuw pak hooi.
Echt stom, want het hooi ruikt echt heerlijk.

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 17:28

Linsey, hoe is het gegaan?

Lori, hoe was het vandaag?

Mir, hij heeft karakter. :j :D
Wat ideaal uitkijken op het weiland. Echt een droom!

Vandaag weer wezen mennen. Hij was voorwaarts maar heel braaf.
Daarna even snel het zadel erop en toen heeft zoontje van een vriendin nog wat over het erf gestapt.
Hij is zo leuk geschoren. Ik ben weer helemaal verliefd op m'n pony zo. :P

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 18:15

Eerste keer dat ik ging naar daar, is hier vlakbij. Even bij de katten gepasseerd en staaltjes verzameld van kattenvoer. Altijd handig om te weten wat ze lusten en wat niet :') . Fijn gepraat met iemand over hoe starten met honden houden zonder ervaring; :+ .

Straks de pony's maar eten geven.

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:00

Klinkt interessant!

<3
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:02

Knappe Max <3 Ik snap dat je verliefd bent op hem!

Klinkt goed Miranda! Mooie kans.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 21:12

Bedankt allemaal!

Ik lees straks even bij.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 23:00

Knappe Max! :D

Wat fijn Miranda, zullen de pony’s vast fijn vinden!

Wedstrijd ging heel fijn vandaag, vaardigheid eerste, en dressuur 2x 2de met 196 en 199 punten. Kwam met een lach van de kar. Want wat fijn na maanden van ellende, rot punten en niet fijn trainen, dat we eindelijk weer het licht hebben gezien _O- . Hopelijk blijft het bergopwaarts gaan :)

Afbeelding

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7


Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 23:11

Gefeliciteerd linsey
Mooie punten
Mir dat klinkt ideaal! Heerlijk dichtbij.
Mooie max!
Fijn dat pepper al een vriendin heeft!
Ik heb vandaag weer eens gereden. Was erg leuk. :-) Afbeelding

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 07:17

Nogmaals gefeliciteerd Linsey!

Leuk Patricia er eens op ipv achter :D

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 09:25

Gefeliciteerd Linsey! Mooie punten :)

Patricia: Leuke foto, en vast leuk om weer eens te rijden?
Ik rij nog relatief veel omdat ik een verzorgpaard heb waar ik minimaal 2 keer per week op kruip. :) Voordat ik fulltime ging werken, reed ik hem 5 keer per week. Maar nu met 40 uur werken, een deeltijd studie en Pepper erbij red ik dat helaas echt niet meer. Gelukkig mag ik hem pakken wanneer ik wil, dus probeer wel echt 3 keer per week iets met hem te doen. Al is dat best lastig nu Pepper en hij op twee verschillende stallen staan, maar daar vind ik vast mijn draai en ritme wel in.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:30

Knappe Max!

Top dat de wedstrijd geslaagd was ook.

Hier nu 1,5jaar niet meer gereden geloof ik, wel eens een rondje op de pony van een vriendin gezeten maar noem dat geen rijden. Heb door een ongeval pijn bij draf en galop helaas. Op zich is het het plan dat ik komend jaar of dat erna onze B pony ga beleren voor mijn zusje en zelf wat te stappen af en toe maar eerst wachten hoe dingen lopen, voornaamste is hem voor de wagen hebben..

Wat een nat weer hier, moet echt extra tegels vinden om het verhard stuk groter te maken.

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:34

Ik rij eigenlijk nooit meer, vind er niks aan _O- Mennen vind ik zoveel leuker! Laatste keer dat ik reed was denk ik op vakantie. Dan vind ik het wel heel gaaf om te paard allerlei mooie gebieden te ontdekken.

Vanochtend had ik les, we hebben proefgericht getraind en ik ben best tevreden. Willem doet echt zo zijn best :)

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:41

Ik vind het rijden alleen maar leuk op mijn verzorgpaard Flash. Als ik om wat voor reden dan ook met hem zou moeten stoppen, dan hoef ik niet zo nodig meer te rijden.
Ik verzorg en rij Flash nu sinds mei 2011, dus al ruim 6,5 jaar. Ben ook echt zo gek op hem, dat alles samen leuk is. :) Maar een ander rijpaard hoef ik niet meer :n :')

Susanne: Wat leuk dat het zo goed ging en dat Willem zo zijn best doet :)

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:50

Hier is het niet dat ik het mis ook, men even graag. Onder het zadel reed ik ook enkel buiten, in de bak vond ik er al compleet niks aan.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:51

Fijn Susanne dat je fijn gelest hebt! :)

Ik rij ook nooit meer, en mis t ook niet, mennen is meer mijn ding :o

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:57

Gefeliciteerd Linsey! En fijn dat het zo goed ging.

Ik rij heel wisselend. Mijn moeder heeft een grote E pony waar ik altijd op kan gaan zitten als ik er zin in heb :)
Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:03

Ik had 2010 voor het laatst gereden en dan 2 weken terug een keer op een andere. Vond het eigenlijk wel weer eens leuk. Zou geen rijpaard zelf meer willen, maar zo af en toe eens is best leuk!

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:45

Linsey, gefeliciteerd!

Ik rij 1x per week. Vind rijden heel leuk.
Ik weet niet of ik na Max een men-of rijpony zal nemen. Vind mennen ook leuk.

ElineGC

Berichten: 966
Geregistreerd: 23-05-14
Woonplaats: Overijssel

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:54

Ik vind mennen leuker maar mis het wel om zo op te stappen en samen buiten te rijden naast elkaar en betzelfde tempo enzo houden. Nu moet ik vaak achter of voor rijden. Onder het zadel is een stuk makkelijker vind ik, ook met de trailer enzo

~Eddy~
L+21 Dressuur
L+7 Vaardigheid

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 14:23

Patty, oh wat heftig! :( Sterkte, het is niet niks om zoiets te moeten beseffen.

Miranda, dat is gaaaff! Heerlijk wakker worden in de ochtend en uit het raam kijken naar je pony's. *D

Kymberly, fijn dat Pep al zo snel een nieuwe vriendin heeft!

Linsey, wat leuk dat het zo goed ging, ga zo door!

Hmm.. ik mis het rijden af en toe, maar vind het toch wel lekker zorgenloos mennen met Donja. Ze is heerlijk koel in het koppie en zal ook nooit wegspatten of vervelend doen als de rijpaarden waar ik op gereden heb. Dat is toch wel een fijn gevoel.

Ik kom net terug van een pensionstalling, die erg geschikt is vor ons. Ze kan daar op een paddock lopen met andere pony's en paarden, en gaat snachts op stal. Er word voor mij gevoerd en ze kan haar dieetvoer krijgen. Ik krijg een eigen kast( **\O/** nog nooit gehad :') ) en er is een grote buitenbak. Groot voordeel is dat er km's bos omheen zit en deze is erg geschikt om paard te rijden en te mennen. Ik wil alleen wel de juiste keuze maken.. ik wil niet WEER verhuizen, ben er wel zat van.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 16:06

Hoe gaat het vandaag met je Patty?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers