Montgri schreef:500 - 1.000 is reëler lijkt me… tenminste rond die prijs zou ik er meer vertrouwen in hebben wat betreft gezondheid. Maar dat is persoonlijk.
Vooral je goede verstand gebruiken als je een veulen koopt voor die prijsklasse.
har166 schreef:Nou die prijzen zag ik 2 a 3 jaar geleden wel toen ik een shetje zocht. Beleerde shetjes vanaf 1000 euro en jonge dieren vanaf 400. Is dat dan alweer wat gezakt?
agee schreef:De prijzen zijn het afgelopen jaar best wel gedaald.
Bij een goede fokker koop je een gezond hengstveulen met papieren en chip en pas echt wel voor 100 tot 200 euro.
Dusja1 schreef:agee schreef:De prijzen zijn het afgelopen jaar best wel gedaald.
Bij een goede fokker koop je een gezond hengstveulen met papieren en chip en pas echt wel voor 100 tot 200 euro.
Bij mij hoef je niet aan te kloppen met 100 euro![]()
2021 hengstveulen met papier, grotemaat, zwartbont, goed ontwormt en bekapt verkocht voor 350
2022 hengstveulen met papier, grotemaat, zwart, goed ontwormt en bekapt voor 400,-
2023 hengstveulen met papier, kleine maat, bruin, goed ontwormt en bekapt en een vp van 350,-. Maar besloten hem de winter aan te houden en als ruin te verkopen in het voorjaar.
Met GOED ontwormt bedoel ik geen mestonderzoek maar preventief ontwormt met wormenkuren die een breed scala wormen aanpakt + veulenworm. Veulens blijven bij mij minstens 6 maanden bij hun moeder lopen en worden 3x bekapt.
Bij mij haal je geen koopje. Maar wel een gezonde en goed gefokte pony die ik een goede start mee wil geven en het veulen ABC kent. Heb je het geld er niet voor over, ben je niet de juiste koper.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers