[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Neonlight, balance, Ymor, RianneH, Melissa0304

Deemiii

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:22

Ik ben een stille meelezer, sorry dat ik hier zo binnenval. Betreft de sulky van Tjeu ben ik heel positief! Zijn netjes op weg geholpen en ook de kwaliteit vind ik erg goed, het stoeltje is lekker zacht, en makkelijk met de rails te verschuiven. Hij was makkelijk in balans te brengen, mede door de rails.

Ik kruip nu weer onder mijn steen. O:)

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 14:55

Hoi!

Mag ik mij hier ook melden? Ik lees al een hele tijd mee.

Samen met mijn 9 jarige merrie Emma men ik, inmiddels is ze al bijna 5 jaar aan mijn zijde. Sinds kort is er een tweede telg bij gekomen, de 2 jarige Esmee. :) Zij word volgend jaar ook voor de kar beleerd en gaat dan span maatje van Emma worden.

Samen met Emma krijg ik privé les, hoop van het voorjaar ons wedstrijddebuut te maken.

Zie altijd zulke leuke foto's voorbij komen hier in het topic, dus ik voeg ook even wat foto's bij van ons.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Emma is dit jaar al voor de 2de keer geschoren, die begint altijd heel vroeg met verharen, tijdens de vorige hittegolf zat ze al met zoveel haar dat ik al ben begonnen. Zondag is ze voor de 2e keer geschoren.

Leuk, ik heb ook zitten twijfelen om me aan te melden voor de Shetdurence, maar ik zit zelf helaas met een mega grote en pittige blessure waardoor het mennen nu even 2 maanden helemaal stil ligt. Hoop snel weer te beginnen.

Wat is Red een knapperd zeg! Heel mooi beestje.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 10:12

Bedankt iedereen! Haar voorpluk is inderdaad echt wel mijn trots <3 ze had ook hele lange manen maar die heb ik in een gekke bui helemaal kortgeknipt tot sportcoupe, vooral omdat ik dit makkelijker vond met het inspannen. En het was zo´n gedoe altijd, al dat vlechten en wassen. Nu twijfel ik weer wat ik zal doen, dus het hangt er nu niet echt netjes bij. :+ Vond haar lange manen toch ook wel erg mooi.

Afbeelding

Linsey, wat sneu zeg. Wel fijn dat je nog heerlijk kan buitenrijden!

Ayla, ja dat kan, ik heb inderdaad een account op Instagram. Was voornamelijk bedoeld voor mezelf als een soort ´dagboek´ maar dan online, altijd leuk om later de foto´s en tekst terug te kunnen zien. Maar heb toch iets meer volgers gekregen als de bedoeling. Wel leuk natuurlijk. :)

Ik vind Sjors zo´n knappe pony! Hoe groot is hij? Hij toont heel groot namelijk.

Linda, ook al zo´n knappe witte. Heel gaaf! Lekker geschoren ook al, heerlijk.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 14:51

Ayla, zo dat is een mooie hoogte zeg! Haha, groot ego herken ik ook wel ja. :+

Jennifer, dankjewel! Ik zal eens kijken voor een foto :D.

Foto met voorpluk los.
Afbeelding

Foto met alles los, ze heeft altijd wat slag in haar manen en staart.
Afbeelding

Susanne, ja vind ik ook! Alleen krijg ik die sportcoupe jammer genoeg niet naar mijn zin... Haar manen vallen naar 2 kanten, waardoor ik het niet mooi krijg, de ene dag valt het anders als de andere dag zegmaar.

Ah, wat een droppie is het zeg! Heel gaaf ook met die bles. Wat zijn je plannen met hem?

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 22:58

Nelleke, jeetje wat vervelend een blaasontsteking ineens. Beterschap & dankjewel!

Patricia, dankjewel!

Heftig Linda :oo lijkt me eng om dat mee te maken.

Susanne, ja als het een paar plukjes zouden zijn dan zou het me niet uitmaken, maar bij Emma is het echt de helft van haar coupe wat naar de andere kant hangt. :') Soort bloempot idee word het dan.

Ayla, ik zou vlechtjes weleens kunnen proberen idd. Maar denk niet dat dat permanent zo blijft bij haar helaas.

Kiekeboefje, dankjewel & super leuk dat je je hebt ingeschreven voor wedstrijd. Foto van m'n kast maak ik morgen even, op dit moment is het bij mij ook een rommeltje, ik heb sinds 4 weken een nieuwe kast erbij maar daar moet nog van alles ingemaakt worden zodat alles netjes opgehangen kan worden.

Even een vraagje, hebben jullie jullie pony('s) op ijzers staan? Ik twijfel heel erg om Emma te laten beslaan. Ik train vrijwel altijd op gras (omdat ik helaas in onze super mooie bak niet met de sulky mag, echt heel jammer), en rij zo'n 1x per week over het asfalt, toch merk ik dat haar hoeven raar afslijten. Hoefschoenen begin ik liever niet aan, ben bang dat die wondjes gaan geven.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 15:39

Hmm, ja als ik dit zo lees dan is het misschien niet heel handig nee. Ik mag van mijn staleigenaren (helaas...) niet in de bak omdat ze heel zuinig op de bodem zijn en bang zijn dat de sulky te diepen sporen maakt. Echt onwijs balen, want van de winter word het stuk land waar ik op mag rijden te nat. Ik hoop tegen die tijd wel een trailer te hebben zodat ik bij mijn instructrice aan huis kan lessen. Helaas zijn er hier in de omgeving heel weinig stallen die aan mijn eisen voldoen, paardjes staan hier prima alleen kan ik dus niet van de bak gebruik maken.

Ziet er weer netjes uit Kiekeboefje!

Susanne, heerlijk dat uitzicht. En wat onwijs fijn dat je gewoon in de binnenbak mag/kan rijden! Heerlijk, dat is echt luxe.

Linda, leuk! Veel plezier vanavond.

Patricia, heb jij die Fusions aan laten meten? Hoelang gaan zulke schoenen gemiddeld mee?

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 09:39

Ja heel jammer inderdaad, maar ik ben al heel blij met deze stalling. Volpension, er is een stapmolen aanwezig, word naar mijn wensen geluisterd mbt gras/paddock en het is kleinschalig. Helaas wel 45 minuten fietsen enkele reis, maar dichter in de buurt zijn er geen stallen die aan mijn eisen voldoen.

Maar ben het met jullie eens dat een groot paard (en zeker tijdens het springen in de bak zie je de nodige sporen) meer schade aanricht als een sulky.

miriejj leuke foto! Volgens mij heb ik die ook op Instagram voorbij zien komen, kan dat?
nelleke nee heb nog nooit proefgereden. Jeetje dat lijkt me schrikken, wat sneu. Sterkte en ik hoop dat hij snel opknapt!

Verder wat een mooie kasten komen er voorbij. Ik heb een oude foto van 1 van mijn kasten, inmiddels is er heel wat veranderd en is er ook een tweede kast bijgekomen.

Afbeelding

In mijn kast ligt mijn tuig (schoftje ligt op de bovenste plank en de rest zit in een bak van de Action, wil dit eigenlijk binnenkort opgehangen hebben op zo´n tuigdrager), mijn cap, peesbeschermers, poetsspullen, dekens en voer. Alle losse flesjes zoals zalfjes, shampoo´s etc. zitten in mandjes zodat het een beetje overzichtelijk blijft.

Op deze foto staat er een bak met voer in de kast, deze is inmiddels weg en hier ligt nu mijn tuig in. De roze mini ´kliko´ diende eerst als voerton maar deze is inmiddels omgeruild voor een Pavo voerton.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:04

Ik heb standaard in mijn kast staan;

Foenegriek, magnesium, psyllium vezels, maagcompositum van Phytonics, elektrolyten en Glucose Support van Horseflex.

Qua krachtvoer ben ik nu nog een beetje zoekende. Ik geef nu iets met kruiden van Voermeesters, wel een muesli. En heb SportsFit van Pavo staan. Daar krijgt ze momenteel niks van omdat ze ook niet veel loopt op dit moment.

Ik denk dat ik Vitalbix eens een keer ga bestellen en dat proberen, er mogen wel wat kilo'tjes af. We waren goed op weg maar door mijn eigen revalidatie ligt het even stil helaas.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 11:33

Jolynne schreef:
Sorry voor het egobericht.. voel mij slecht.

DA komt deze middag voor rx van Babbyy zijn kaak te maken, vermoeden dat het gebroken is |( |(

Wat heftig Jolynne, heel veel sterkte. Hoe is het gebeurd?

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:57

Jeetje Jolynne, wat onwijs rot zeg. Kan hij wel hooi eten? Of enkel slobber oid? Heel veel sterkte!

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 09:37

Nelleke dankjewel! Je kan van de Vital volgens mij ook proefzakjes bestellen toch? Een van de dames is nogal kieskeurig. }>

Ayla ik zoek een krachtvoer waar ze voldoende energie uit halen, maar waar ze niet (zo) dik van worden. Ik las inderdaad iets over Vital Active+, ik denk dat ik die eens op proef ga bestellen. Het is inderdaad zo lastig, zo´n groot assortiment aan voerkeuze. :D

Jolynne jeetje wat heftig zeg.

Lindsey wat een leuke foto van Toliene! Mooie kleur heeft ze. Hier krijgen de dames (staan van 6/7 uur ´s ochtends op de weide met graasmasker tot half 5, dan worden ze naar binnen gehaald) 2 kg hooi en daarnaast onbeperkt stro, ze staan overigens op vlas, het stro bied ik ook aan in een slowfeeder.

Hier helaas ook even een kleine tegenslag. Ik zag gisteren dat de witte lijn van Emma weer los aan het laten is van de hoefwand. Sinds vorige winter heeft ze hier ineens last van, dan gaat het met periodes goed en ineens is het weer zo ver. Ik heb ook echt geen idee waardoor of hoe het komt. Ga op aanraden van de smid wel alvast preventief behandelen tegen schimmels en de smid komt ook nu wat eerder langs weer. Gelukkig loopt ze niet kreupel of gevoelig, maar baal er wel van.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 18:04

Eline wat fijn dat hij een goed plekje krijgt! En een Welshje gekocht, super leuk! Ben benieuwd naar de foto's.

Linda dat lijkt me een flink grote kast, heerlijk! Kan je veel spullen in kwijt. *D

Susanne jammer dat je de tweespan spullen gaat verkopen maar begrijpelijk als je meer een enkelspan menner bent. Jammer dat mijn span nog niet 'klaar' is, anders had ik wel interesse gehad.

Kiekeboefje heerlijk hè, die Warming Wash! En lekker geschoren ook. Dat is ook een meevaller, dat het geen mijt is!

Hier vanmiddag Emma haar hoofdje geschoren en met Esmee geoefend met dekens opdoen, dat is echt nog héél eng. *D Morgen komt mijn Glucobalance ook binnen, ben benieuwd of ze het lust.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:19

Jennifer wat fijn dat hij een eigen uitloopje krijgt! Ik vind dat zelf ook altijd het prettigst.

Kiekeboefje wow, wat een mooie omgeving op de achtergrond zeg! Best wel jaloers op haha. En natuurlijk knappe pony <3

Patricia haha, mijn kast is ook 9 van de 10 keer echt een drama. :') Maar probeer eigenlijk wel altijd eens in de week een beetje netjes op te ruimen weer.

Linsey Leuke foto van Toliene! Ik vind haar trouwens echt een leuke naam hebben.

Ik heb maar vast de regendekentjes uit de winterdoos gehaald, het is hier gelukkig wel nog droog maar geloof dat het vanmiddag begint te regenen. Ik wil nu nog nieuwe winterdekens, welke merken vinden jullie fijn? Ik wil wel gaan kijken voor Bucas, Amigo etc. geen Epplejeck huismerk oid. Ik heb nu een Amigo regendekentje voor Emma, maar die vind ik aan de voorkant vrij wijd en ook wel wat lang.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 17:23

Hahah Jennifer

Dan ga ik n.a.v. de reacties toch eens kijken voor Bucas dekens! Heb net haar Amigo omgedaan en die ligt opzich ook wel goed, maar vind hem bij haar borst wel wat wijd.

Afbeelding
Het beebje heeft ook een dekentje, mijn vriend heeft deze gekocht voor haar. Zo schattig. Ze vind dekens omdoen heel spannend en heb dit heel veel geoefend met haar, dus vandaag kon ik hem vrij makkelijk omdoen. :D

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 00:07

Jennifer_S schreef:
Ik heb Bink juist weer onder de 0 grams gezet de laatste dagen.

Wij hebben vandaag ons eerste wat langere tochtje buiten gemaakt. Naar het Valkenburgse Meer :-)
[ [url=m/K2Odd3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier staan de dames ook onder 0 gram, ik vond het ook echt nog wel warm hier vandaag. Ik liep vanmiddag in mijn t-shirt.

Ha leuk, Valkenburgse meer is bekend plekje. Liep daar ook veel met Emma toen ze nog op haar vorige stalletje stond.

Ik ben vandaag ook op buitenrit geweest, klein rondje van een half uur. Vond dat al spannend genoeg. :D Ik heb zo'n 2 jaar terug een heel naar ongeluk gehad met Emma en de sulky, toen alles verkocht maar nu sinds 6 maanden toch alles weer aangeschaft en weer volop begonnen. En het gaat onwijs goed, klink heel stom maar ik denk dat we dat ongeluk misschien een soort van nodig hebben gehad. :o Als een soort eye opener voor beide, ze is braver als ooit te voren.

Afbeelding

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:32

Brr dat klinkt ook heftig Susanne. Dat je naar het ziekenhuis moest ook, heftig zeg!

Ayla, ik heb hetzelfde helaas meegemaakt. We reden om het strand, met allemaal Shetlanders (soort meeting van kleine pony's uit Katwijk en omgeving) maar ze schrok van iets achter haar, daardoor bouwde ze enorme spanning op. Op een gegeven moment barstte de bom en ging de kar alle kanten op. Ik was er gelukkig al naast gesprongen maar ben desondanks toch nog heel wat meter meegesleept. Wilde haar niet loslaten want ik was bang dat ik haar dan kwijt was. Op een gegeven moment werd ze wat rustiger en heb ik haar snel uitgespannen, toen ben ik met haar terug gelopen naar stal toe en heb de kar op het strand laten staan (later weer opgehaald). Gek genoeg heeft Emma er nooit wat aan over gehouden, maar ik wel. :n En de stal waar ik nu sta ligt langs een onwijs drukke 80 weg, waardoor ik best even al m'n moed bij elkaar moet rapen om een stukje naar buiten te gaan.

Over kunstoftuig kan ik niet meepraten, ik heb het leren tuig van Tjeu. Wil voor 2-span tuig wel gaan kijken naar kunstof.

Leuke foto's Patricia en Sunshinedaan! <3

Wat een heerlijke foto Ayla, kan me voorstellen dat dat genieten is! Lijkt me zo lekker als je het bos in kan.

---

Ik ben vanmiddag ook weer een klein rondje buiten gaan rijden. Was erg veel verkeer en ik merkte dat ik was gespannen was, vind het soms echt weleens jammer dat ik dan niet even de bak in kan om de spanning bij mezelf eruit te rijden. Na 5 minuten word dat altijd een stuk minder, alleen buiten zie ik zoveel 'enge' obstakels. :(:) Terwijl Emma hartstikke braaf is.

Afbeelding

Met de kleine gaat het ook onwijs goed! Wel een totaal ander karakter als Emma, veel pittiger. Ze pakt dingen onwijs snel op, ik ben zo benieuwd hoe ze het voor de kar gaat doen.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 17:37

Ja vooral als ik zie dat Emma dan enthousiast word (wat uiteraard een heel goed teken is :Y) ) dan merk ik dat mijn hart sneller gaat kloppen en ik zweethandjes krijg.

Ik ben inderdaad een beetje aan het rondkijken Susanne, maar helaas is het hier in de buurt erg lastig. Ik sta nu volpension, ze gaan hier overdag naar buiten en ´s nachts op stal en er is een stapmolen en warm water. Enige nadeel is inderdaad dat ik niet in de bak mag rijden. Maar ik ga volgende week zondag bij een trailer kijken, hopelijk is dat wat dan kan ik bij mijn instructrice lessen en lid worden van een vereniging met een bak ergens.

Wat jammer dat Willem niet helemaal lekker liep, hij is wel aan het kwakkelen zeg. :knuffel: Heel fijn dat hij vanmiddag enthousiast was.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:40

Ik had je op Facebook al gefeliciteerd Patricia, maar bij deze nog een keer. Super netjes! Ik zie dat je pony´s de Recuptex deken op hebben, ik twijfel ook om deze aan te schaffen maar ik vraag me af of je echt verschil merkt?

Wat jammer Mandy dat je er weinig plezier meer in hebt. Ik herken het wel een beetje hoor, sommige periodes dan moet ik mezelf ook echt er toe zetten, vooral als het dan weer zo´n natte winter word. Maar wees vooral niet boos op jezelf.

Jeetje Ayla, wat lijkt dat me eng zeg. Ik hoop dat ik zoiets nooit meemaak. Ik hoor ook weleens dat er een staalkabel breekt tijdens het mennen, dat lijkt me ook heel eng.

Jolynne, hoe gaat het met de pony met de gebroken kaak? :knuffel:

________

Ik heb niet veel te melden eigenlijk, ga van het weekend maar weer eens scheren denk, zit alweer een behoorlijk pak haar op. En trailer kijken natuurlijk. Vind het wel lastig om dat nu te gaan doen met de hele Covid situatie, maar ik neem een mondkapje mee en zorg voor 1,5 meter afstand, het is ook buiten gelukkig dus dan moet het wel goed komen denk ik. :)

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 20:41

En wat merken jullie dan zoal als ze de Recuptex ophebben? Zijn ze dan losser in het lijf, of?

Susanne: ik ga voor een Weijer kijken, met voorlader. Is wel een oudje, maar ik was sowieso aan het kijken naar een trailer waar wat aan geklust kan worden, zo kan ik hem helemaal naar wens indelen. :) Enige vraag is nu nog of het onderstel niet te verroest is. Zo op de foto's zag de rest er wel aardig uit.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 19:57

Bedankt voor jullie ervaringen over de Recuptex. Dan ga ik er toch maar een keer naar kijken. Zou voor Emma wel fijn zijn denk, die is soms best wel stijf.

Leuke foto Mandy! Dat is aardig druk ja. Wel goed dat je alsnog met de sulky bent weggeweest!

Ja ik heb hem gekocht Patricia! Hij was er helaas wel wat slechter aan toe als op de advertentie, maar gelukkig is mijn vriend handig en gaan we hem helemaal opknappen en naar mijn wens maken. :D

Afbeelding

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 23:24

Dankjewel Patricia! :D

Ik zit nu de hele avond al rond te struinen op het internet, maar hoe hebben jullie jullie trailer ingedeeld? Hebben jullie misschien ook foto's?

En wat hebben jullie standaard in de trailer liggen? Dit is mijn eerste trailer dus ik ben daar nog niet zo bekend mee. :D

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 16:13

Dankjewel Susanne voor de foto's en informatie! Hoe heb jij je sulky vast staan in de trailer? Gewoon met spanbanden of met iets anders?

Wat een klein dropje zo alleen in die grote trailer. <3 Fijn dat het goed gegaan is! Hoe groot gaat hij ongeveer worden? Hij toont nu al groot vind ik.

Dankjewel Sharani en Mandy! Ik ben er echt onwijs blij mee.

Lori, ook leuk! Vond de zoektocht al een avontuur op zich haha. Ik wil de dames het liefst gewoon vooruit vervoeren. Ik denk dat als het mogelijk is ik er een schot in ga laten maken en dan in de punt mijn sulky. Tegen de tijd dat het zover is om tweespan te gaan rijden ga ik toch kijken voor een ander. :)

Hier weer lekker een ritje gemaakt. Net tussen de buien door. Ze was onwijs braaf en op de heenweg hadden we al een lekker tempo. Ik durfde het zelfs aan om voor het eerst buiten te galopperen. :D Die glimlach die ik toen had zit nu nog steeds op mijn gezicht!

Afbeelding

Helaas met die kleine vandaag wel wat issues gehad. Ik vind haar zo moeilijk te peilen soms. De ene dag blijft ze ook keurig op stal staan en de andere dag (zoals nu) breekt ze de boel af en probeert ze over de deur te springen. Ik heb het idee dat het ook met hengstigheid te maken heeft, dan reageert ze zo anders.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 11:35

Dankjewel Ayla! Hoe heb jij de mestboy in de trailer bevestigd? Ik zag op internet iets voorbij komen speciaal voor in de trailer.

Ja vind het erg lastig, ook voor haar niet fijn. Ze had inderdaad hooi en muesli maar zodra ze ook maar denkt dat Emma niet in de buurt is dan is het paniek.

Leuk Jennifer! Bekent stukje. :) Leuk rondje om te rijden!

Wat goed Sunshinedaan! Succes zaterdag! Hier is het helaas ook allemaal erg nat, de bak droogt wel snel op maar het weiland is inderdaad één blubber bende.

Nogmaals dankjewel Susanne voor de informatie en de foto. Ga dit even aan mijn vriend laten zien. :D
Ik heb inderdaad een mindere klik met haar, vind dat best wel lastig want het is echt wel een lief beestje maar ze is zo anders. Maar ze is hier ook pas 1,5 maand en ken(de) nog helemaal niks toen ik haar kocht. Misschien dat dat het ook wel is hoor, dat mijn verwachtingen te hoog liggen bij haar. Ze gedraagt zich ook echt heel ´groots´ terwijl ze eigenlijk heel onzeker en bang is. Ik moet gewoon even een manier zien te vinden die voor ons alle twee gaat werken. Uiteindelijk word het vast zo´n brave goedzak als Emma! :D

Dat is een mooie maat! Willem is ook ongeveer die hoogte toch?

Ik vrees ook voor de nieuwe maatregelen. Ik werk zelf in de zorg en vind het voor mijn cliënten echt een schrijnende situatie. Ik heb mijn leven nog naast het werk, doe nog wel mijn eigen ding (paarden, wandelen etc.) maar die mensen kunnen gewoon helemaal niks meer nu, ze mogen zelfs hun familie niet meer een knuffel geven of dichterbij dan 1,5 meter komen. Dat vind ik echt triest. Ik hoop vooral voor hun dat het snel voorbij is.

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:41

Jeetje Linsey wat heftig. Hoe gaat het nu?

Dankjewel Ayla! :D Ja ik ben het inderdaad aan het opbouwen, maar ze blijft zo paniekerig doen. Tenzij ik haar in de stapmolen zet met een ander paardje, dan gaat het goed. Vorig weekend is ze zelfs uit de paddock gesprongen/gekropen (er staat een houten hek dus ze kan niet tussen de draadjes door gekropen zijn). Maar ik ga gewoon vol blijven houden. De aanhouder wint zeggen ze toch? :D

Ze heet officieel Mellissa, maar ik vond dit niet zo'n leuke naam voor haar dus ik heb haar Esmee genoemd. Emma heet op papier wel al Emma, dit past ook echt bij haar vind ik nu. Al wilde ik haar toen ik haar kocht heeeel graag Zinzi noemen. Blij dat ik dat niet heb gedaan. :')

Deemiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:17

Ik heb een sulky van Tjeu, ik weet verder niet hoe een HCA rijd, maar ik ben zeer tevreden met die van Tjeu. Vond zijn service ook erg goed, hij is (bijna ;) ) dag en nacht te bereiken en zelfs nu (3 maanden na aankoop) kan ik nog bij hem aankloppen als ik vragen heb. Heb zelfs 1 keer gehad dat ik een vraag in een groep op Facebook stelde en toen appte hij me met een goeie oplossing, dat vond ik zo tof!

Ik maak morgen even een bijleespost. Heb zulke drukke dagen achter de rug. :z