[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 12:03

Willem staat in het weideseizoen een paar uurtjes op het gras (met greenguard). Meer zou ik ook absoluut niet willen en al helemaal niet dag en nacht.

Jenny: super dat je les zo lekker ging! Goed gevoel geeft dat altijd hè.

Mandy: balen van je auto zeg. Apart dat ze niks konden vinden, hij doet dat toch niet zomaar zou je denken. Goed om te horen dat het op je werk nu iets beter gaat. Rustig aan hè!


Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 16:36

Haha Lillian, dát is ook een oplossing inderdaad :)) _O- Al wat anders op het oog?

Geen pony, maar kijk dat bekkie <3
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 17:46

Lillian__ schreef:
ahhh duckies zijn zo leuk <3 Knap hondje Suus

Ja ga even tijdelijk bij een callcenter werken :) dat betekend dat ik geen vaste uren of een vast contract heb, maar wel een gloednieuwe uitdaging! Mag daar tot 40 uur per week mezelf roosteren en word per week uit betaald en nog het allermooist ik ben ieder weekend vrij!


Ik ben het even kwijt maar waar werkte je hiervoor?
Wat voor richting zoek je hierna? (Waar ben je voor opgeleid?)

Hopelijk kun je hier even ‘tot rust’ komen en minder stress ervaren.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:27

Druk weekendje Linsey :D Leuk van je clinic! En gefeliciteerd met je prijs in de vaardigheid, was dat in Benningbroek? Ik wilde daar eerst ook meerijden maar kwam uiteindelijk slecht uit dit weekend. Volgende keer dan maar.

Balen van je staalkabel, lekker moment ook..

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 12:39

Wat een voorplukken :wow:

Mijn staalkabel is ook weer aan vervanging toe denk ik.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 15:19

Gefeliciteerd met je nieuwe auto Ayla. Wij hebben die een ook tijdje gereden. Vervelend dat Sjors nog steeds niet fit is.

Amy is echt een draakje zo te horen in de kudde, hopelijk gaat het straks beter.


Hier geen regen vandaag! Heb vanmorgen heerlijk buitengereden met een stalgenoot. Moest ome Willem wel constant inhouden (hete donder haha) ondanks het andere paard heul groot was :')

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 16:05

Hidde mag wel een beetje van Willem lenen :roll:
Vanmorgen na zijn wedstrijdpauze en ‘bak vakantie’ :P weer eens dressuurmatig gereden (omdat de regen met bakken uit de lucht kwam en ik daarom geen zin had om buiten te rijden lol), maar meneer had veeeeeeeeel te veel zin. Idioot beest. Voorlopig maar weer aan de slag met rust en tempo beheersing :+

Hij ziet er niet uit (chubby + harige mammoet) maar we gaan er niet langzamer door :') Hoe ouder hoe gekker.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 19:30

Kiekeboefje schreef:
Hihi nou graag :D

Rij je veel buiten? Dat doe ik het liefste <3 Je had al geschoren toch? Hier nog niet... staat wel op de planning. Hidde is pas harig :')

De achtertuin <3
[ [url=m/4qXqZh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jaloers! <3

Ik rij normaal wel wekelijks 1 of meerdere keren buiten maar afgelopen outdoor seizoen veel focus gehad op de wedstrijden, dus een stuk minder buiten gereden, vooral richting de kampioenschappen. Daarom nu lekker een wedstrijd en bak pauze :) En buiten genieten.

Willem had ik eerste week september al geschoren voor de Hippiade; nu weer lekker fluffy tot na mijn vakantie. Ergens in november gaat hij pas weer kaal.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 20:56

Nou eigenlijk is hij op dit moment zo lelijk dat ik hem niet op bokt durf te zetten := _O-

Voor de beeldvorming: ik rij nu zonder springschoenen etc omdat hij zoveel beenhaar heeft dat ze niet meer dicht passen #) :')

Zal van de week even een foto maken van de mammoet.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 14:25

Chubby mammoet genietend van zijn wedstrijdpauze!
Afbeelding

En waarom mijn beschermers niet meer dicht passen :')
Afbeelding


Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 16:02

Haha het lijkt op de foto een stuk minder erg als het in het echt is hoor :)) En zeker in vergelijking met anders, normaal scheer ik elke paar weken wel zijn beentjes etc. op hihi.

Ah lekker Jenny! Snel gedaan. Foto’s spammen :D

Lekker dat de tandarts en osteopaat weer geweest zijn Laura, wel minder voor je portemonnee haha.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 08:58

Knolselder: gefeliciteerd met je 3de plek, heel netjes voor de eerste keer! Knappe pony’s met hun enorme manenbossen <3

Jenny: knappe Hidje! Hij is inderdaad prachtig zwart gebleven.

Daniëlle: wat jammer dat de bak zo zwaar was maar des te knapper dat je 2de geworden bent.

Miranda: wat balen zeg, zijn het geen oude drukkingen? Jij rijdt toch ook met een Zilco schoft met losse draagriem?


Hier echt helemaal niets te melden verder, alles gaat z’n gangetje :P

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 15:39

Mandy: lief dat je het vraagt, het einde is inderdaad in zicht :) Superfijn dus! Kunnen we weer naar de toekomst gaan kijken.

Jenny: hij is al helemaal gewend en doet het allemaal ontzettend goed. Echt letterlijk en figuurlijk een gouden hond! We zijn zo blij met hem.

Welkom Mirjam!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 21:09

Dankjewel Jenny :)

Natures Best krijgt Willem ook, heel fijn voer. Hij krijgt 2x per dag een halve schep en haalt daar voldoende energie uit om te werken. Hij is heet zat van zichzelf. Hiervoor stond hij op de Sportsfit, die geeft veel energie (zit dan ook meer suiker en zetmeel in), echt heel fijn voer maar Willem werd er net iets té heet van.

Hij krijgt ook luzerne bij voor spieropbouw (gewoon die van Hartog).

Krijgt Hidde voldoende ruwvoer? En hoeveel krachtvoer geef je?

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 07:47

Beterschap dames :* Niks aan, ziek zijn.

Wat leuk dat je Sjors hebt kunnen overnemen Daniëlle. Veel plezier met hem.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 15:27

Ik haak vanaf hier ook weer in :)
Een heerlijke vakantie gehad in Schotland en nu weer druk druk druk op het werk. Ook weer lekker hoor.

Willem was weer heel blij dat hij weer aan het werk mocht! Hij is tijdens mijn vakantie wel gelongeerd maar na 2,5 week was hij daar ook wel zat van haha.
Lief vriendje <3
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:37

Thanks <3

En dankjewel Mandy! In het echt is het er nog veel mooier hoor hihi. Nog kunnen wandelen met Max en je vriend?

Wat goed van je wedstrijd Knolselder! Leuk dat jullie zo fanatiek bezig zijn.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 09:16

Ze willen daar inderdaad harige pony’s zien met lange manen en niet geknipt/gevlochten/geschoren. Maar ze mogen je er niet op af rekenen. Jammer dat je net geen winst had! Volgende keer gaat het jullie vast en zeker lukken *\o/*

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 16:03

Haha Mandy :)) Schotland is écht m’n favoriete land, het is er zó mooi! Maar ik moet wel zeggen dat we behoorlijk veel geluk hebben gehad met het weer hoor, we hebben 2 weken veel zon gehad, geen regen en fris crispy herfstweer (rond het vriespunt).

Dit
Afbeelding

Maar ook dit
Afbeelding

<3

Lekker dat je hebt kunnen wandelen! Gezellig ook zo samen toch!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 17:07

Ziet er fijn uit Daniëlle :)

Ik ben ooit ook 2x gestart bij het NSPS maar het trekt mij niet zo. Inderdaad beetje ouderwets ogend stamboek. Dikke harige pony’s, niet zo mijn ding. Vond het concours event van het stamboek wel leuk deze zomer, dat was wat fleuriger zegmaar.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 19:29

Knolselder schreef:
Ik zou een stamboek om die redenen nu niet meteen ouderwets noemen. Het zijn nu eenmaal raseigenschappen die bij de pony horen en dus gezien willen worden in een stamboek.


Ik vind het ouderwets dat ze (te) volle pony’s willen zien. Zelfde geldt ook voor welshjes op de keuring. Ik vind dat geen raseigenschap meer van deze tijd; het is inmiddels wel duidelijk hoeveel ellende het kan veroorzaken :)

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 19:34

Wat vervelend dat Pep weer een skippybal wordt, Kym! Hij blaast helemaal op hè? Je schema is op zich heel mooi, maar wellicht wel pittig voor zo’n jonge pony. Maar dat hangt ook weer af van de intensiteit van het werk natuurlijk. Vijf keer kort spelenderwijs wat doen is wat anders als vijf keer een uur aan de bak elke week.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:03

Jenny: haha Hidde is toch niet dik? Hij lijkt altijd wel mooi op conditie.

Ik vind Sjors zijn manen wel stoer zo, het misstaat hem in ieder geval niet. Maar kan me ook voorstellen dat je zijn sportcoup weer terug wilt.

Je kunt met recht trots zijn Kym! Wat doet hij het goed. Op je foto lijkt het wel lente! Was gister ook wel erg mooi weer.


Hier nog steeds niets te melden. Nog steeds geen wedstrijden op de planning, wel lekker lessen vanavond voor ‘t eerst weer sinds onze wedstrijdpauze. Zin in! Hopelijk gedraagt Willem zich ook haha, chronisch energie te veel en dat kan met name in de bak wel eens voor heel wat joligheid zorgen.

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-19 10:04

Wat ziet Caya er onwijs goed uit al! Niet meer zo’n enorme hangbuik. Lekker bezig +:)+ <3


Ik heb zo enorm fijn gelest gisteravond. Echt trots op Willem, hij pakte het allemaal zo netjes weer op en liep zo enorm goed. Ik zat echt te genieten <3

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 15:26

Fijn dat Amy het begint te leren :P
Succes zondag! Ga je daarna meteen de overstap naar L maken?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers