[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 21:44

Dat is snel gegaan maar was te verwachten zo een mooi dier met veel potentie. Zal best pijn doen :(:)


Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 17:24

Is dat van die cavaletti fabrikant? Zo ja vermijden die handel, voor die prijs kan je beter vinden.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 08:33

Hallo dames ik heb alles bijgelezen maar ga niet op alles reageren wel leuk om te zwemmen met pony's, zou dat ook terug graag eens doen maar wij moeten helemaal naar de zee daarvoor wat met zo een hitte in de trailer geen goed plan is helaas.

Hier rond stalling ook geen gezeur niet dat ze aan huis houden altijd allemaal perfect gaat. Je ziet altijd punten van verbetering die niet altijd kunnen verbeterd worden of toch niet zonder een aardige som geld. Had zo een zeil besteld ook voor over het hooi moest vrijdag binnen zijn, nee natuurlijk niet de winkel was zo lief om het pas vrijdag te verzenden 8)7 . Had wel een oud zeil liggen en dat over het hooi gegooid maar niet 100% water dicht en heeft eindelijk eens goed geregend hier nu dus tja... even weg gaan op vakantie zit er ook niet zo snel in en als je vroeg weg bent om te gaan werken is hooi aanbieden maar niet onbeperkt schrokmaaltijd geven (tussendoor takken, stro etc) toch nogal puzzelen maar zou ik ze op een pension willen absoluut niet :o .

Cookie zijn oedeem vorming aan zijn buik is eindelijk aan het wegtrekken, hopelijk is die snel minder in de war. Smeert zijn mest al wat minder in het rond en loopt al minder te brullen naar die van mijn zus.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:14

Mijn zeil is gelukkig gisteren nog binnen gekomen, eenmaal thuis er snel over gegooid. Lekker stevig is een vrachtwagenzeil, zo kan ik ze onverpakt hooi voeren, hebben er 2 die gevoelig op de darmen zijn dan haal ik liefst zoveel mogelijk onnodige ballast weg.

Pony van zusje is jarig vandaag en met wat geluk komen mijn sidepulls en kaptooms binnen volgende week te danken aan een topic genootje :D . Er dan 2 verder beginnen oppakken in hun tuig terug en met Cookie begin ik hopelijk eind de zomer.

@Susanne, Wennen zeg James en mijn Jamie is nu een maand verhuisd :') . En proficiat met de goede prestaties van jij en Willem.
Laatst bijgewerkt door Lori op 28-07-19 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 22:12

Niet helemaal de juiste plek voor je vraag, zou sneller op facebook deze oproep zetten en vooral véél geduld hebben. Geen dat je zoekt willen vele andere ook erg graag, ik zou hengsten niet uitsluiten trouwens. Kwestie van de ballen er af halen en opgelost je hebt een ruin :) .

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:15

Ben hier vooral druk met werken nu, zaterdag even op sidepull gaan lange lijnen met zus der pony. Ga in het weekend eens met Cookie wandelen is tegen dan 4 weken gecastreerd, heb de indruk dat die aan het kalmeren is zie hem niet meer spelen met zijn pielewiel en zit de mest niet meer allemaal open te schrapen.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 05:38

Wel hinnikt die nog voor alles dat die nodig heeft maar dat vind ik eigenlijk wel schattig en lief <3 .

Wat je zegt, Suus hoe gaat het daar met James?

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 20:50

@Sunshinedaan, De zwarte neem ik aan of heb je bruin?

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:13

@Susanne, Sh*t zeg ;( .

Sorry dames dat ik niet zo diep in ga op het starten want heb er echt geen verstand van en weet dus nooit goed wat ik moet reageren buiten proficiat dan.

Hier gaat alles goed, ik werkte gisteren op een lokaal festival mij echt geamuseerd en volgende week werk ik op een festival met jaren 80 muziek voornamelijk enkele dagen.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 22:24

@Eline, Aan de braadworsten (en dergelijke) en op het laatste nog even achter de bar, net tijdens het optreden van Gers Pardoel en die bar was er echt vlakbij. :+

@Jenny, Ik ben blij dat je zo gek bent op Hidde. :)

Hier morgen een dagje vrij en toch weer zoveel te doen, moet mijn werkschoenen van mijn vorig werk gaan binnen steken.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:07

@Jolynne, Ik hou het op maximum 3, heb voor Cookie gekozen en Lucky is mijn lieve kleine mascotte <3 . Volg ook al een eindje op facebook een fokstal met een shetland veulen die ik zo gaaf vind maar het is niet verstandig.

Knappe man trouwens :D . Hoop dat die alsnog binnen de maat blijft voor je, zal vast een shower worden voor de wagen.

@mirriejj, Dat is minder om te lezen zeg :(:) .

@StalNollie, Beiden goed gevuld zo te zien inderdaad maar dat was Cookie ook, nog altijd breed maar goed is al verbeterd. Is ook nog niet mee gewerkt aangezien zijn hormonen te veel in de weg stonden daarvoor.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:47

Hoop dat het straks terug betert voor Alf, lijkt mij zowel voor jou als hem ondragelijk zoveel jeuk en machteloos staan.

Straks terug werken, alles heeft hier terug eten. :D

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 11:38

@Susanne, Kei leuk. Goede prestaties dus :D

Kaas :+

Pijnlijke herinnering op facebook net, eentje van 5 jaar geleden toen Cuppie nog maar net aan het touwtje kon meelopen maar we toch even naar de tent (jaarlijks evenement) gingen dicht bij. Je ziet zusje lopen van toen 4 jaar met dat klein bolletje aan de hand van 4maand ongeveer. <3 Blijft zo jammer dat die de 3 jaar niet heeft mogen halen.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 15:06

Onze trailer te koop gezet, kijken of er wat op afkomt. Heb een ideale te koop gezien maar helaas nog niet ingevoerd in België ben een beetje bang dat het veel gedoe gaat zijn om hem te importeren. Is qua grote ideaal verder. |o

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 21:12

@StalNollie, Nu 2,5 jaar die trailer dus op zich niet mega lang maar ook niet zo heel kort.

@Ingrid, Ik heb je niet op facebook je mag 'm altijd pb'en natuurlijk.

Lucky zegt halo :')
Afbeelding

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:43

@Jolynne, Vast een duur grapje maar zal ook wel de moeite waard zijn normaal. Komt er een trailer ook uiteindelijk of bestelwagen (mijn plan)? :D

@Susanne, Schotland <3 . Wil ik zo graag eens naartoe ook maar ik mis een reis buddy en de zorg van de pony's natuurlijk.

@Ingrid, Heerlijk hoor! Paddock paradise is hier een toekomstplan voor eenmaal ik ergens anders woon.

Had hier 25 prikpalen besteld, was ik net de post gaan uithalen toen de bestelwagen stopte van dpd geloof ik. Komt er daar een mega doos uit, ik ben 1m64 en die doos kwam boven mij uit, vermoed 1m70 ongeveer lang en ik paste er effectief in echt hilarisch _O- .

Prikpalen zijn ook goedgekeurd, helemaal blij mee mijn vorige waren nog 1m40 en deze nu 1m10 ongeveer (zonder pen). Hele fijne hoogte voor de jongens hier.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:43

Nieuwe vacht aanmaken heeft eigenlijk amper te zien met enkele koude nachten, het is puur door het korten van het daglicht. :)

Gisteren sinds het castreren terug gaan wandelen met Cookie, nu zag je tenminste wat die nog eng vond (motoren) en wat niet. Heeft daarna even met de shetten samen gestaan zonder probleem.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 29-08-19 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto op verzoek verwijderd

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:30

Ik las het ook al op facebook, jammer natuurlijk maar weet de redenen er niet achter. Zal vast niet aan haar liggen maar iets privé zijn.

Waar is iedereen eigenlijk? Topic is zo stil, een foto gepost maar komt precies geen reactie op ook?

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:32

@Mandy, Leuk dat je deelt maar ik doe niet echt aan kerst :o .

@Jolynne, Dat is gek zeg dat die zo schuurt opeens Brave. Hopelijk vind je de oorzaak snel :(:) .

@Patricia, Fijn dat er terug contact is met de nieuwe eigenaren.

@Shunshinedaan, staat hier op de planning wel.

Hier was ik zaterdag in Nederland, ik ben Jamie (mijn tinkertje van toen) gaan bezoeken en die staat echt super daar. Heeft helemaal zijn plekje gevonden bij hun en voelt zich ook echt thuis daar. <3


Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:54

Van de bloedtest je moet de normaal waarden niet de nauw nemen. Als het er veel boven of onder zit wel natuurlijk.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 16:44

@Manddy, Proficiat hiermee!

@Kiekeboefje, Heerlijk he niet afhankelijk zijn en ergens kunnen raken met de pony's. Vervoer je je sulky in de auto of aan de klep?

@Ingrid, We hadden inderdaad een topic genootje waarvan der pony het ook had maar die had er enorm last van wel.

@Frummels, Zijn al een heel eind niet meer in de aanbieding geweest helaas. Ik was er ook op aan het wachten.

Andere overweging was onderleggers van cellpad iemand ervaring?

De trailer is hier verkocht en opgehaald, nu verder rondkijken naar een bestelwagen om ze dan in te vervoeren :D . Was gisteren mee gaan mennen met een vriendin die ook eentje heeft en toch heerlijk hoor. Gewoon door het raampje piepen of pony lief rustig staat.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:36

@Jenny, Klopt je moet pas boven een bepaalde ei telling ontwormen behalve als het spoelworm is dan bij 1 ei al.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:37

Grappig had vroeger een grotere tinker Jack en bij die dat ook eens gezonden toen ze minder dan de helft bood met een zielig verhaal erbij. "Wil je de voor of achterkant", die was beledigd hoor maar ik ook :')

En naar de vorige eigenaar mits ze het dier doodgraag zagen is altijd fijn. Hier ook eentje als die ooit weg gaat ze het als eerste zou horen. Ik hoor van alle vorige eigenaren nog buiten die van Cookie en van de pony van mijn zus.

@Jolynne, Hoe bevalt cellpad beter? Hoor veel goede dingen over deze van wol maar zou iets zonder dierlijke producten net nog fijner vinden.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 21:04

@Knolselder, Die herken ik! Heb meerdere keren zitten "kwijlen" bij de foto's maar een merrie bij die hengsten vond ik toch zo een strak plan niet maar ze blijft prachtig en een hele fijne stokmaat <3 .

@Frummels, Leuk dat het fijn gaat met Pepper. Wordt een fijne menpony zo.

Hier vandaag enkel eens een rondje manen en staart kammen bij allemaal gedaan en hoeven krabben. Beter dan niks :') . Wel daarnaast binnen in mijn slaapkamer eens drastisch opgeruimd, ziet er een stuk leger uit en ik ben nog niet tevreden :+ .

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 10:21

Ik weet de foto's nog inderdaad, had het een ruin geweest had ik je gecontacteerd toen en eerlijk het kriebelt nog altijd maar ik hou het bij 3. Hoop dat ze een heel fijn plek vind, jammer dat je zo lang aan het lijntje gehouden bent geweest. Ik vond een maand ruim genoeg met mijn mini tinker dat ik heb herplaatst.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers