[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:05

Susanne schreef:
Ik vind het altijd wel leuk en gezellig, het is een mooie afwisseling en Willem geniet er enorm van :j

Succes 2de paasdag :*

Ga ik zondag nog mensen van hier tegenkomen op Paard&Koets? :D



Ik ga er de zondag heen :)


mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:50

Ik voer hier de bodybuilder met groot succes. Maar heet worden ze er niet van. Het zorgt er wel voor dat Lola eindelijk wat voller op de bovenlijn word.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 09:06

Ahhh wat een dotje!

Ik was gisteren ook op paard en koets. Maar ik vond het eerlijk gezegd niet zo spannend.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:41

Jeetje patricia dat is snel gegaan! Maar ik zag wel heerlijke fotos voorbij komen op facebook!

En Stalnollie een enorm leuke pup! Wij verwachten over 1,5 week ons nestje <3


Wat doet jouw 4span het goed Sascha! Ik kan daar echt van genieten. Al houdt ik het hier toch maar bj enkelspan.

Ik ben geen ochtend en geen avond mens denk ik. Ik heb chronische vermoeidheid en daarom altijd moe. Volgende maand start ik een revalidatietraject daarvoor.

Zoals ik je al zei, enorm fijn dat Fleur zoveel lekkerder gaat nu. Ze mag wel wat pit aan Jimmy geven haha.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 20:00

Haha ja een boon. Die viste ik er bij jim laatst ook eens uit.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 14:09

Lillian__ schreef:
Ga ik doen kym! er is iemand op insta die al zo'n sulky heeft. Ook zo'n zwart monster heeft zij, de pony heet jack (driving_jack op insta)


Ze heeft hem nog niet. Krijgt hem wel binnenkort geleverd.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:16

Nee die komt als het goed is dit weekend. Je kent haar idd al dafne.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 14:48

Ik ben nu nog jaloerser op je Suus <3 <3

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 19:34

Knappe Donny! Gefeliciteerd met koning Willem <3

Ik heb ook een verzorgster van 14 met Jimmy, maar die durfde ik toch niet alleen op pad te gaan. Sinds 2 weken rijd een meid van 24 hem en dat gaat meer dan prima! Het zorgt er voor dat ik lekker met Lola kan revalideren.

En ik kan dan ook wel janken als ik deze foto's zie. Ze komt van zo enorm ver en als ik haar dan zie racen in de wei <3 <3 Oké , soms ben ik een sentimentele trut.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 15:51

Ik vind het eigenlijk best een leuk halster!

Wie van jullie gaat naar de smr dag?

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 11:41

Voor wie het interessant vind, MHS heeft flink wat korting op sommige dingen :)

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:19

Susanne schreef:
Ik wilde het net typen :)) Allemaal cadeautjes gekocht voor de heren <<)


Wat heb je gekocht?

Ik heb een nieuw bitje, transportbeschermers (aanrader!) en 2 halsters met vliegenfrontriem gekocht.

En vandaag ook mijn gesponsorde poetskist binnen gekregen, dus ik ben een tevreden mens :')

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 22:09

Ik ben er wel, maar met een eigen standje, dus helaas kan ik niet helpen.

Sorry trouwens dat ik zo enorm weinig reageer de laatste tijd, maar ik ben zo enorm druk de laatste periode. Ik lees wel iedere dag trouw alles bij.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 08:17

Hoe hadden jullie die op de dissel bevestigd? Hebben jullie daar toevallig foto's van?

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:17

Ik zou het mennen ook voorlopig even opzij zetten Ingrid. En ik weet dat dat niet is wat je wilt horen.
Maar je hebt nu een enorm leuke pony waarmee je op pad kunt en waar je je ding in kwijt kunt.
Soms is het gewoon niet zo helaas.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:37

IngridM schreef:
Laat ik het anders zeggen: niemand hoeft zich zorgen te maken over het feit dat ik Alf dingen laat doen die hij medisch of mentaal niet aan zou kunnen. Dát hij af en toe last heeft van zijn blessures wil niet zeggen dat híj nooit meer voor de sulky zou kunnen. Als hij even niet zo lekker loopt wandelen we alleen, maar nogmaals: arts juicht het juist toe om hem lekker te rijden als hij goed is.
Als wij ergens blessures hebben gehad blijft het ook een zwakke plek en zul je daar af en toe last van hebben. Dát ik dan regelmatig ga twijfelen of ik hem niet met pensioen moet zetten is mijn hoofd. Arts vindt dat echt niet nodig!
Dús geen zorgen dat ik hem dingen laat doen die slecht voor hem zijn. Ik waak over hem als een havik.


Ik denk dat niemand in het topic hier daar bang voor is.

En eerlijk is eerlijk, voor mij werkt dat wel zo. Ik heb natuurlijk lola waar we nu alles aan doen om te zien of zij nog voor de sulky kan. En voor ons is dat ook onzeker omdat ze wel eens wat minder gaat.
Maar ik heb er inderdaad nog 3 naast die wel gezond zijn. Dus gaat het niet, dan gaat het niet en dan is dat ook prima.

Niemand hier bedoeld het verkeerd, maar je doet zo enorm je best en meer dan dat kun je ook niet he.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:59

IngridM schreef:
Welkom iedereen

Ik vond de equine fusions fijn maar een ramp om schoon te houden met dat klitteband. Zou ze, als het niet hoeft en er past wat anders, niet meer kopen. Ik heb de scootboots mini. Ideaal!


Met de nieuwe versie heb je daar volgens mij geen last meer van. De oude versie draag ik met springschoenen er over heen.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 18:21

claudiadvx schreef:
Kan het jeuken ook komen door een teveelheid aan gras dan? Ik ben echt leek in dit soort dingen :+ misty heeft het nooit gehad
Verder krijgt ze sochtends en savonds een handje havens cool mix verder hooi



Ja, Jimmy gaat ook schuren als hij teveel op gras staat.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 15:08

Mag ik even ego zijn?

Heeft er iemand hier ervaring met je pony in bruikleen uitgeven?

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 15:51

Wauw wat is Aafke opgeknapt!

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:28

Ik kom ook nog eens om het hoekje kijken. Ik lees nog altijd trouw mee hoor.

Ingrid: Wat balen dat je zo een rot vakantie hebt, het zit je ook allemaal niet mee he. Ik hoop dat je kat opknapt van het nieuwe dieet.

Sharani: Ook ik vind het wel als artrose klinken, vooral bij doen wat voor jou goed voelt.

Linsey: toliene is natuurlijk ook al wat ouder en ook haar 4 veulens zullen toch wel hun tol hebben geeist. Ik denk dat ik het ergens gemist heb, maar zou een jonge pony erbij niets voor jou zijn nu Bink een nieuw plekje heeft gevonden?

Susanne: Jeetje wat enorm balen dat het mis is gegaan met je nieuwe aanwinst. Zoiets verwacht je natuurlijk ook niet. Ik hoop dat je prive situatie ook snel wat meer rust krijgt. Nooit fijn om zoveel stress te hebben.

Dafne: Weer een knappe nieuwe aanwinst. Deze is wel erg leuk, hoe groot is ze?

Ymor: Jeetje dat is niet fijn, gelukkig zijn je pony's wel koele kikkers!

Om daarop door te gaan. Lola is dit weekend compleet in paniek geraakt voor de sulky. Iemand hier er ervaring mee en tips heeft om dit in goede banen te leiden. Voor degene die er een beeldvorming bij wilt, ik heb er een klein beeld van. Mocht het niet slim zijn om haar nog in te spannen, dan hoor ik dat ook graag.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 18:36

Die ruin is gaaf! Misschien moet ik Sjors maar bij je inruilen :')

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 19:49

StalNollie schreef:
Mirrie jij nog iets met lola gedaan? Na het incident?


Ja toevallig zijn we vandaag weer gestart met wat grondwerk. Ze stond nog met wat dikke benen, dus besloten om even een weekje niets te doen.


mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 21:21

Wat fijn dat alf zo fijn staat!

Sjors staat nog niet officieel te koop, we zijn nog bezig met een plek voor spinner :)

Lief dat je er naar vraagt Lillian! Ik ben nu op de helft van mijn revalidatie traject en ik voel me alweer een stuk beter. Heel blij mee, al heb ik nog een lange weg te gaan.

mirriejj

Berichten: 3601
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 18:16

He bah, Linsey en Suus nog beide niet lekker in de situatie. Ik hoop voor jullie beide dat het ook snel betert!

Ik wou Miriam ook al aan je aanraden Ingrid, wel vervelend hoor dat er weer iets bij gekomen is.

Pepper doet het volgens mij wel heel erg goed Kym! Bevalt je sulky ook goed?

En wat een knappe Hidde zeg! Het is een enorm knappe pony. Je trailer iet er trouwens enorm handig uit!!


Lola is gisteren verkocht, ze komt gelukkig op een enorm fijne plek te staan en haar baasje is een klein pennymeisje <3 Sjors was al verkocht, hij verhuisd zodra dat Lola ook overgaat zodat er hier thuis niemand alleen staat. Beide baasjes denken gelukkig heel lief met me mee!

Dit weekend wel met Jim genoten van de paarden2daagse, het blijft ook echt mijn heerlijk ventje <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers