[Help] vraagje voor kenners van een fell pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

een fell pony is niet goed voor een eerste pony.

niet waar
3 (42%)
wel waar
4 (57%)

Totaal aantal stemmen: 7


boohts

Berichten: 22
Geregistreerd: 27-01-14

[Help] vraagje voor kenners van een fell pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-14 17:38

hoi ik wil heel graag een fell pony dat word dan mijn eerste pony :D
maar ik weet niet zeker of dat wel handig is omdat op internet stond dat ze heel eigenwijs zijn.
is dat waar?
en maakt dat veel uit voor je eerste pony?


groetjes mij


Ann_moi

Berichten: 3851
Geregistreerd: 11-04-06

Re: [Help] vraagje voor kenners van een fell pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:43

WZ -> BKR

“We must be free, but to have real freedom, you must be wild and free yourself.”
B+8 :)

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Re: [Help] vraagje voor kenners van een fell pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:50

Ik denk dat er veel fell ponys zijn die je prima als eerste eigen paard kan nemen. Natuurlijk zijn er ook ponys die niet zo geschikt zijn maar die heb je bij elk ras. Verder vond ik elke fell pony die ik heb ontmoet erg leuk en best wel braaf, zeker als je bedacht dat de meeste van die ponys gewoon fokponys waren, waar verder niet zo heel veel mee gedaan werd. Dus ik denk dat als je ergens een pony vandaan haalt die goed doorgereden is en braaf is dat het dan een perfecte beginners pony kan zijn!

boohts

Berichten: 22
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-14 12:20

Femek2902 schreef:
Ik denk dat er veel fell ponys zijn die je prima als eerste eigen paard kan nemen. Natuurlijk zijn er ook ponys die niet zo geschikt zijn maar die heb je bij elk ras. Verder vond ik elke fell pony die ik heb ontmoet erg leuk en best wel braaf, zeker als je bedacht dat de meeste van die ponys gewoon fokponys waren, waar verder niet zo heel veel mee gedaan werd. Dus ik denk dat als je ergens een pony vandaan haalt die goed doorgereden is en braaf is dat het dan een perfecte beginners pony kan zijn!


dankje daar ben ik heel blij mee! *\o/*

anais
Berichten: 58
Geregistreerd: 20-04-08

Re: [Help] vraagje voor kenners van een fell pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:56

Kan inderdaad een perfecte beginnerspony zijn. De pony van mijn schoonvader is superbraaf, schaapmaak en bomproof. Kun je een paar maanden laten staan en zo weer mee wegrijden. Zal nooit een verstap verkeerd zetten. Ik zal wel eentje van een betrouwbare stal/fokker kopen.

Lucy_1

Berichten: 2482
Geregistreerd: 26-10-05
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:47

Kan zeker wel! Zeker een goed ingereden dier... Ik ben zelf met een fell begonnen van 1,5 jaar oud... Dat zou ik dan weer niet adviseren. Had zelf weinig technische kennis van inrijden en hij was heel sterk. Deed het weer wel super voor de kar.

Mijn advies bij aankoop van eerste paard/pony is ook altijd : ga lessen! Dan kan je in principe bijna met elk ras wel beginnen ;)

What was that?That was your life mate!That was quick. Can I get another?Sorry mate! That was it....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers