Ulrike fan Stal Swarte Fryske (Beart * Anne)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Saida_

Berichten: 1774
Geregistreerd: 03-08-07
Woonplaats: Grootebroek

Ulrike fan Stal Swarte Fryske (Beart * Anne)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 09:46

Ik ben op zoek naar de volle zus van mijn merrie Rintske, nml Ulrike fan Stal Swarte Fryske.
Ze is een Beart * Anne en geboren in 2006.
Helaas weten de fokkers haar ook niet meer te vinden, dus ik hoop dat een oproepje hier misschien wat opbrengt.
Haar levensnr. is 200600625
Ulrike is als veulen samen met haar moeder (Froukje Narda) verkocht, daarna is er niets meer bekend over ze.

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31308
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Ulrike fan Stal Swarte Fryske (Beart * Anne)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:44

FB -> BKR

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 11:50

Hm ik twijfel ik denk dat deze bij ons op stal heeft gestaan.

Noraly_

Berichten: 2073
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Amerongen

Re: Ulrike fan Stal Swarte Fryske (Beart * Anne)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:00

Ze is in iedergeval niet bij iemand terecht gekomen die er meewil fokken. Ze staat in het KFPS als Veulenboek geregistreerd sinds 2006. Dat levert dus ook niks op voor de regio waar je wil zoeken omdat ze niet naar de keuring is geweest. Dacht valt te proberen maar helaas niks!

_Saida_

Berichten: 1774
Geregistreerd: 03-08-07
Woonplaats: Grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 19:36

PrizTwir schreef:
Hm ik twijfel ik denk dat deze bij ons op stal heeft gestaan.

Als veulen of al volgroeit?

_Saida_

Berichten: 1774
Geregistreerd: 03-08-07
Woonplaats: Grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 19:38

Noraly_ schreef:
Ze is in iedergeval niet bij iemand terecht gekomen die er meewil fokken. Ze staat in het KFPS als Veulenboek geregistreerd sinds 2006. Dat levert dus ook niks op voor de regio waar je wil zoeken omdat ze niet naar de keuring is geweest. Dacht valt te proberen maar helaas niks!

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar stel dat ze naar het buitenland is gegaan, worden dan eventuele keuringsresultaten e/o nakomelingen evengoed nog vermeld bij het KFPS?

Noraly_

Berichten: 2073
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:45

_Saida_ schreef:
Noraly_ schreef:
Ze is in iedergeval niet bij iemand terecht gekomen die er meewil fokken. Ze staat in het KFPS als Veulenboek geregistreerd sinds 2006. Dat levert dus ook niks op voor de regio waar je wil zoeken omdat ze niet naar de keuring is geweest. Dacht valt te proberen maar helaas niks!

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar stel dat ze naar het buitenland is gegaan, worden dan eventuele keuringsresultaten e/o nakomelingen evengoed nog vermeld bij het KFPS?

Meestal niet, dit komt omdat ze vaak laks zijn met overschrijven naar de nieuwe eigenaar en dit heel vaak zelfs niet gebeurt. Op onze mijn KFPS staat dat wij 7 paarden hebben maar er staan er hier maar 2 in de stal, allemaal niet overgeschreven. Maar al zou ze naar het buitenland zijn en niet zijn overgeschreven dan is de kans van fokken en keuringen wel vrij klein!

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 07:18

Noraly_ schreef:
Ze is in iedergeval niet bij iemand terecht gekomen die er meewil fokken. Ze staat in het KFPS als Veulenboek geregistreerd sinds 2006. Dat levert dus ook niks op voor de regio waar je wil zoeken omdat ze niet naar de keuring is geweest. Dacht valt te proberen maar helaas niks!


Waar de keuring plaatsvind is zeker geen richting waar het paard gestald is. Zelf woon ik tegen de Duitse grens aan (onder Arnhem) en ben dit jaar naar twee keuringen geweest: Ambt Delden en Heeg.

Vorig jaar naar Drachten.

Noraly_ : je kunt je paardgegevens zelf aanpassen op de KFPS site.

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:39

_Saida_ schreef:
PrizTwir schreef:
Hm ik twijfel ik denk dat deze bij ons op stal heeft gestaan.

Als veulen of al volgroeit?


Sorry voor late reactie maar als veulen of 1 jarige is ze bij ons gekomen. Weet je het karakter ook van deze merrie?

_Saida_

Berichten: 1774
Geregistreerd: 03-08-07
Woonplaats: Grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 22:11

PrizTwir schreef:
Sorry voor late reactie maar als veulen of 1 jarige is ze bij ons gekomen. Weet je het karakter ook van deze merrie?

Nee daar kan ik je niets over vertellen.
Maar als ze op haar volle zus lijkt qua karakter, dan kan ze een behoorlijke diva zijn! :D