barock pinto eigenaren

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 00:53

Lindor92 schreef:
Mooi paard!

Sommige hier zullen Amaretto misschien nog wel kennen. Hem heb ik begin april 2017 verkocht.
Eigenaresse heb ik op Facebook en zag al een tijdje dat het niet zo goed met hem ging. Vandaag zag ik helaas een berichtje dat ze hem heeft laten inslapen :(
Wij hij nu precies mankeerde weet ik niet. Ze plaatst alles in het Fries, dus kan er niet veel van maken.
Maar doet toch best zeer. Heb hem zelf gefokt en net geen 6 jaar gehad :(

[ [url=m/Y1eZLa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kom ineens dit berichtje tegen...
Ik ben een erg goede vriendin van de eigenaresse van amaretto.
Ze voelt zich erg naar en zelfs wat boos dat je ondanks dat je haar gewoon op fb hebt, niet even persoonlijk een berichtje hierover gestuurd hebt...wel zomaar dit openbaar op bokt kwakken maar niet het fatsoen hebben om haar even een priveberichtje te doen en te vragen naar het “fijne” van haar verhaal.
De eigenaresse had je met alle liefde willen uitleggen wat er gebeurd is en dergelijken en ze heeft 100% alles voor dit paard gegeven...zoveel verdriet dat ze om dit paard had en nog steeds heeft, maanden gaat het al niet goed met hem maar niet dat jij interesse toont naar hun samen om te vragen hoe het gaat en wat er aan de hand is...en nu zomaar zonder ook maar iets te zeggen of te vragen kwak je het op bokt...heel erg jammer dit...overigens kan de eigenaar naast fries, ook gewoon nederlands praten en typen...

Ik vind persoonlijk dat dit niet echt respectvol is naar de eigenaresse toe, dit had je ook gewoon kunnen en mogen vragen aan haar persoonlijk ipv wat je nu gedaan hebt.

♥Jaike van Hoeve Jacolie♥
♥Zayira♥
♥Joep & Tommie♥
♥Ardino de Bianco & Bruno Go-Go♥

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:55

xXutopiaXx schreef:
Hoi! Welkom in ons topic over onze geliefde Barock Pinto's... Ik geloof niet dat het nodig is om haar op deze manier toe te spreken, zeker niet als je zelf klaagt over dingen openbaar zetten. Jammer dat het overlijden van een (door meerderen) geliefd beestje dit tot gevolg heeft...

Ik klaag over het openbaar zetten van een bericht waarvan de eigenaresse totaal geen weet heeft, en daarnaast de vorige eigenaresse zelf niet de moeite heeft genomen uberhaupt een berichtje te sturen naar de huidige eigenaresse...dat vind ik persoonlijk erg onrespectvol, de huidige eigenaresse vind namelijk niet dat zo ongeveer heel bokkend nederland had hoeven weten dat haar Amaretto er niet meer is.
Mijn bericht is in overeenstemming met de eigenaresse geplaatst omdat zij geen bokt heeft.

♥Jaike van Hoeve Jacolie♥
♥Zayira♥
♥Joep & Tommie♥
♥Ardino de Bianco & Bruno Go-Go♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie