Aankoop fries

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Missnouky
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-04-14

Aankoop fries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-17 21:09

Hallo,

Ik ben stilletjes aan het zoeken naar een nieuw paard. Ik zou heel graag voor een Fries gaan. Ik ben gaan kijken naar een handelaar die 30 Friese merries heeft staan. Ik ben een beetje op zoek naar wat de handelbare prijzen zijn in onbeleerde 3 tot 4 jarige merries die nog niet naar de keuring zijn geweest. Ik ben helemaal niet thuis in de markt van Friezen en zie dan ook veel prijzen passeren.

Mvg


Missnouky
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Aankoop fries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 08:31

Ja ik vind de prijzen idd veel. ik vroeg mij af het normaal was dat een Fries zoveel koste. Eentje recht uit de kudde, niets geleerd en zelden in de hand geweest. in vergelijking met andere rassen echt torenhoog. De uitleg was dat hij met al zijn paarden naar de keuring gaat en ze kans hebben op een ster..

Missnouky
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 20:55

wendely schreef:
Ik heb in oktober '15 een 3jarige onbeleerde Friese merrie met best en vol papier gekocht voor 3250. Hele fijne beweging en toen al 1.65m. De prijzen zijn op het moment inderdaad hoger. Te hoog naar mijn mening. Welke regio zien je?


Ik woon in Belgiƫ dus heel moeilijk in mijn regio Friezen te vinden dus ik kijk een beetje overal. Wil best een eind rijden indien het echt de moeite waard is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker