barock pinto eigenaren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:59

Het is wel een plaatje! <3

Ik heb in het verleden ook iemand gekend die zo een vinger kwijt is geraakt.

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 11:01

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Echt een plaatje!

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 12:25

Oef daar schrik toch wel van. Jeb dan toch wel geluk gehad ja.

Mooi veulen zeg, echt een plaatje

Joto

Berichten: 4297
Geregistreerd: 02-04-07
Woonplaats: Hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:10

Wat een plaatje! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, als je een kopie tegen komt, let me know ;) haha

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 13:33

Wow wat een berichten allemaal, haha... ik ga niet op alles reageren sorry, maar heb wel alles gelezen. :')

Maar KirstenChes wat een gaaaaaf veulen zeg! Leuk dat je haar hebt gekocht!

Zijn er nog mensen die zaterdag naar de hengstenkeuring in Assen gaan? :)

ivy_power89

Berichten: 5849
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:54

Ja ik ben er zaterdag :)

Gefeliciteerd met je veulentje kirsten!

ReadTheRulez
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:21

Ik ga niet heen, maar er zijn 2 hengsten van ons stal :D

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:27

Gefeliciteerd Kirsten! Zag ook al wat op facebook voorbij komen volgens mij? En morgenavond in evenementenhal is er een show van het Bonte paarden stamboek zag ik.

Pff wat een geluk met je vingers zeg.

Ik kan zaterdag helaas niet naar Assen.

KirstenChes

Berichten: 1155
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:50

LiiNd_Y schreef:
Gefeliciteerd Kirsten! Zag ook al wat op facebook voorbij komen volgens mij? En morgenavond in evenementenhal is er een show van het Bonte paarden stamboek zag ik.

Pff wat een geluk met je vingers zeg.

Ik kan zaterdag helaas niet naar Assen.


bedankt allemaal!

Ik moet zaterdag werken dus kan helaas niet heen

ja klopt morgen avond geven we van 6 tot 7 uur een presentatie in hardenberg. Daimond aan de hand en rij ik later onder het zadel en het veulen is ook te zien. En er zijn nog een paar barock pinto hengsten te zien. Nog iemand die heen gaat?

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 21:52

Misschien dat ik nog wel even ga morgenavond. Ben wel benieuwd.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:06

Ja dat kwam ik net ook tegen op facebook. Misschien ga ik nog wel even kijken, alleen even zoeken of het vrijdag entree is haha...

Zaterdag ga ik waarschijnlijk wel naar de hengstenkeuring. Zei al tegen m'n vriend dat ik knappe mannen ging kijken zaterdag :')

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:12

Entree is 8 euro.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 22:20

Jammer, dan ga ik denk ik niet. Heb vrijkaarten voor de zaterdag...

Hutcherson

Berichten: 7334
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:01

Afbeelding Finn, net 2 minuten nadat ik voor de eerste keer een zadel op zijn rug legde. We hebben hierna even gestapt en gedraafd. Hij moest even paar rondjes wennen aan het geklapper van de zweetbladen van het zadel, maar daarna zelfs nog even gegaloppeerd met zadel en al. Zo braaf. zo'n trotse baas:D

sblom

Berichten: 160
Geregistreerd: 15-08-16

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:35

Knappert , die Finn

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 19:38

Goed bezig! Hier is even een dip. Ik heb er wel weer opgezeten, trouwens. Maar hij loopt nu weer met zijn achterbenen te sloffen ;( . Daar lag dus de focus op en dat vond Sjaak niet leuk. En door wat vervelende omstandigheden ben ik niet inmijn goeie doen, dus ik was niet echt posituef. Dat vond Sjaak ook niet leuk. En daardoor vond ik
het helemaal niet meer leuk, dus het schoot echt niet op. Dus vandaag kom ik met de kaptoom aan zetten en hij loopt van me weg. ;( . Uiteindelijk komt hijntoch maar en ik beloof hem niet op zijn geslof te letten. We gaan springen. Nou, daar vond hij ook niks aan. Geen enkel enthousiasme :( . Dan maar even lekker kroelen en ik laat m gaan. Volgende keer maar weer even voetballen ofzo. Of wandelen. Even wat minder serieus. Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie, dus dan is er ook even rust.

Ik vind het wel zielig voor hem. Hij wil het heel graag goed doen en hij heeft ook echt die bevestiging nodig. Anders vindt hij het niet meer leuk. Dus ik heb het verpest. Moet ik weer opnieuw beginnen.... zucht....

ReadTheRulez
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:26

Roycemack die 'kleine' dingen kunnen je zo blij maken he :D

Frustrerend Fabster

Ik ben van de week begonnen met de pessoa eraan omdat mevrouw ontzettend klierig werd.
Het beleren ga ik nu ook niet verder meer zelf doen.

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 20:54

KirstenChes schreef:
meisje2000 schreef:
Om je vonher er af te krijgen moet er denk ik wel wat meer gebeuren. Ben al blij dat het niet gebroken is. Hen zon beetje elk bot on mijn lichaam wel een gekneusd gehad maar mijn pink nog nooit dus weet nu ookgelijk hoe dat voelt hahahaa. Niet fijn dus. Hoop dat ik volgende week weer rijden kan al dan niet eerder. Het is nu de vierde dag na dat het geneurde en voel hem nog goed. Zal ook nog wel even blijven maar zodra het lukt zit ik weer in het zadel


nou je hebt echt geluk gehad. Ik heb het bij iemand meegemaakt die een halstertouw simpel vast om der duim kreeg toen het paard schrok en op hol sloeg. Zag het voor mijn neus gebeuren meisje werd meters rond erachteraan gesleurd en toen ze los kwam moest ze naar het ziekenhuis haar halve duim was verbrijzeld en nu heeft ze dus een stuk van der duim af.

Zoals velen weten rijd ik de hengst daimond. zijn eerste nakomeling is 1 maart geboren en ik was zo verliefd dat ik haar heb gekocht!! We noemen haar Daimond's Destiny en rond augustus komt ze bij ons op stal.


[ [url=m/iHgbNi.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/Xi7pyF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knappe baby! <3


RoyceMack schreef:
[ Afbeelding ] Finn, net 2 minuten nadat ik voor de eerste keer een zadel op zijn rug legde. We hebben hierna even gestapt en gedraafd. Hij moest even paar rondjes wennen aan het geklapper van de zweetbladen van het zadel, maar daarna zelfs nog even gegaloppeerd met zadel en al. Zo braaf. zo'n trotse baas:D


*\o/* wat super goed zeg!! Wat staat hem dat goed, de knapperd! Mag je trots op zijn!


Fabster schreef:
Goed bezig! Hier is even een dip. Ik heb er wel weer opgezeten, trouwens. Maar hij loopt nu weer met zijn achterbenen te sloffen ;( . Daar lag dus de focus op en dat vond Sjaak niet leuk. En door wat vervelende omstandigheden ben ik niet inmijn goeie doen, dus ik was niet echt posituef. Dat vond Sjaak ook niet leuk. En daardoor vond ik
het helemaal niet meer leuk, dus het schoot echt niet op. Dus vandaag kom ik met de kaptoom aan zetten en hij loopt van me weg. ;( . Uiteindelijk komt hijntoch maar en ik beloof hem niet op zijn geslof te letten. We gaan springen. Nou, daar vond hij ook niks aan. Geen enkel enthousiasme :( . Dan maar even lekker kroelen en ik laat m gaan. Volgende keer maar weer even voetballen ofzo. Of wandelen. Even wat minder serieus. Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie, dus dan is er ook even rust.

Ik vind het wel zielig voor hem. Hij wil het heel graag goed doen en hij heeft ook echt die bevestiging nodig. Anders vindt hij het niet meer leuk. Dus ik heb het verpest. Moet ik weer opnieuw beginnen.... zucht....


:(:) knuffel... Niet leuk :n het is ook zo lastig he, je wilt altijd het goede doen maar konden ze maar praten zodat je het zeker weten goed kiest of besluit voor ze...
Het is ook heel herkenbaar, soms is het paardeneigenaar zijn maar erg ingewikkeld...


ReadTheRulez schreef:
Roycemack die 'kleine' dingen kunnen je zo blij maken he :D

Frustrerend Fabster

Ik ben van de week begonnen met de pessoa eraan omdat mevrouw ontzettend klierig werd.
Het beleren ga ik nu ook niet verder meer zelf doen.

Oei, verstandig dan. :j


Ik had vorige week zo'n dip. Ik miste hem ontzettend maar mocht niet extra heen van mezelf. Voelde me een zeurende paardenbaas dus bleef thuis, waardoor ik me thuis zat op te vreten. Rock is ook mijn uitlaatklep (doordat ik hier heen verhuisd ben heb ik nog heel weinig hier dus dan is er ineens een zwart gat als er iets wegvalt). Dus mezelf een schop verkocht dat ik het niet ingewikkelder moet maken en gewoon lekker heen kan gaan wanneer ik dat wil. Ook al hoef ik er niks mee te doen.
Dus dat doe ik nu ook. Hoef niet elke dag heen maar rij uit mijn werk zo even langs als ik dat wil voor een knuffel of even wandelen.
Verder doet hij het goed daar, er is nu twee keer op gezeten. Ik hoop dat hij goed zijn best blijft doen. :j

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 07:56

Ik zag Sjaak net rennen en spelen met onze Bpony. Niks geen geslof! En vol vuur en enthousiasme. Hij vind er gewoon geen zak aan, dat dressuur in de bak. Moet ik toch andere dingen gaan verzinnen. Wordt toch buiten wandelen ofzo. Eens kijken of ik daar zijn interesse kan wekken, dan...

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 14:21

Dat staat hem goed @RoyceMack! Hij wordt echt knap!
En balen @Fabster, maar ik weet zeker dat jullie er wel komen, het kost alleen wat meer tijd. En veel afwisselen (:

Ik heb maandag weer voor het eerst gegaloppeerd met Ster, na 4 maanden niet te durven galopperen. Ging vooral erg hard en recht. Woensdag weer gereden en gegaloppeerd en haar wat meer bij me gehouden, wat ze super deed. Vanochtend weer en ik ben trots, ze doet het echt super! :)

edit: Zo blij dat ik haar naar 1 dag van de bokt markt heb afgehaald :+

ReadTheRulez
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:26

Top Esaqar dat het weer goed gaat!

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 21:15

Wat fijn Esaqar!

Doressa is vrijdag thuis gekomen, en inmiddels staat Amaretto alweer iets meer dan een week bij z'n nieuwe baasje :)

Nu 2 keer thuis gereden, ze doet het braaf :)

Filmpje van donderdag:


En foto van vanavond:
Afbeelding

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 22:45

Esaqar wat fijn dat het zo goed gaat.

Fabster hoe Is het nu?
Mooie foto liindy

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 07:07

Ik heb vanmiddag les, dus we gaan het zien...

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 07:40

En Sjaak is de sjaak? Spannend

Mijn dame mag dadelijk ook weer aan de bak. Als het goed Is, neemt juf een bareback pad mee. Mijn zadel gaat steeds naar rechts. Spannend want heb nog maar 1 keer zonder zadel op mijn dame gezeten.

Madam Is "mooi rond gebouwd maar dat wiebelt nogal". Mijn ruin is veeeeeel smaller, als die zich 2 mm verstapte, gleed je er niet direct af