Sanet schreef:Dat is echt niet leuk (en ook niet heel professioneel? Ook al zou je dat vinden, hou dat ff voor je).
Ik vind in Emmeloord altijd super fijn. Ik ben daar inmiddels voor 3 verschillende dingen geweest en ook 3 verschillende artsen gehad, maar altijd heel fijn geholpen, ondanks dat ik daar dus met mijn 23 jarige Fries met blessure aan de knie stond en weer wedstrijden in het ZZ-Zwaar wilde gaan rijden. De laatste controle werd ik uitgezwaaid met: “En wel foto’s van je wedstrijd sturen hè?”
Geen moment ook maar “zal je dit wel doen..” niet vanwege de leeftijd, niet vanwege het ras of wat dan ook. Wel realistisch, dat herstel misschien langer zou duren vanwege leeftijd. Maar dat bleek uiteindelijk zelfs korter dan gemiddeld, dus hoera!
Maar ik zou niet graag weer terug gaan naar een kliniek waar ze dan zo banketstaaf doen.. maar ik ben daar wel erg gevoelig voor, niet banketstaaf doen over mijn paard…
boemel schreef:Die ruitersportzaak ken ik niet Jelske, maar misschien is dat ook maar even beter voor mij
boemel schreef:Het waait heel hard. Tess was me net wat te fris om echt fijn te kunnen rijden en ze was behoorlijk bezweet.
Mijn vriend reed Diekke. Diekke wordt 15 en ze wordt steeds beter in haar lijf. Mijn vriend denkt al aan een startkaart. Ze heeft M1 met winst, dus wat dat betreft kan ze m het eea leren.
Mirtje lijkt vandaag voor het eerst sinds weken weer ietsje beter in haar hum. Hoewel geen mooie voorpluk, vind ik haar koppie wel heel mooi. Helaas beetje vieze telefoonlens ha ha
[ [url=m/P3e0Zb.jpg]Afbeelding[/url] ]
SunnyHorse schreef:Emmeloord hoor ik ook veel positieve ervaringen over. Voor mij zou Wolvega meest logische plek zijn, maar als er geen grote haast bij is, maar wel een zorgvuldige klinische blik, rij ik liever door naar Hellendoorn. Ik vertrouw sterk op de nuchtere en doortastende blik van Jan Willem. Maar Emmeloord is wellicht iets dichterbij, dus misschien moet ik dat voortaan maar doen, alhoewel ik natuurlijk er liever helemaal geen gebruik van wil maken.
SunnyHorse schreef:Mooie aankoop Jelske. Kom je het wel even showen als het hoofdstel om een paardenhoofd zit? Ik kom Instagram niet op op een of andere manier, dus als je de foto nog rechtstreeks kunt plaatsen?
Synnyhorse schreef:In kader van de voorpluk foto challenge, hier nog eentje van de 2,5 jarige:
[ [url=m/63iax8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laura1982 schreef:Ja ook hun haar splijt en ik vind die dunne gekke punten zo lelijk dat ik er dan liever 1 cm afhaal
SunnyHorse schreef:De voorpluk van Ilias komt voorbij zijn neusdat vind ik toch wel heel gaaf hoor. Rest van zijn manen ook zo lang? Goed dik pak behang vind ik nog steeds erg mooi. Eveneens de sokken, misschien niet zo praktisch in de sport maar mag het graag zien.
_Jelske schreef:Laura1982 schreef:Ja ook hun haar splijt en ik vind die dunne gekke punten zo lelijk dat ik er dan liever 1 cm afhaal
Ik moest hier toch eens meer aandacht aan besteden denk ik.
@DaraBariton: Wieb is natuurlijk nog jong, maar toch heeft hij een vergelijkbare voorpluk als Jels. Schetst wellicht een plaatje van hoe dunnetjes dat frutje op haar voorhoofd is. Ik ben overigens heel benieuwd of je hem uiteindelijk hengst zult laten idd.
Ik moet overigens eerlijk bekennen dat ik Fryso alweer een beetje was vergeten. Hij staat nog wel op haar website vermeld. Wellicht is het zo eenvoudig als eens een dm of insta ofzo om daar eens meer van te weten te komen. Ik kom Fryso voor de exploitatie overigens tegen op de website van Stal Hvm.SunnyHorse schreef:De voorpluk van Ilias komt voorbij zijn neusdat vind ik toch wel heel gaaf hoor. Rest van zijn manen ook zo lang? Goed dik pak behang vind ik nog steeds erg mooi. Eveneens de sokken, misschien niet zo praktisch in de sport maar mag het graag zien.
Ik sluit mij hierbij aanHet lijkt erop dat het Pit wellicht wel gegund is om zoveel behang te hebben/krijgen, al lijkt het mij ook veel werk. Maar ik kan dan altijd nog besluiten toch voor het sportmodelletje te gaan
Absolem schreef:_Jelske schreef:Ik sluit mij hierbij aanHet lijkt erop dat het Pit wellicht wel gegund is om zoveel behang te hebben/krijgen, al lijkt het mij ook veel werk. Maar ik kan dan altijd nog besluiten toch voor het sportmodelletje te gaan
Gewoon invlechten eens per week .fries zonder manen is echt zonde.... Bij Titus destijds maakte ik een vlecht in de voorpluk en dan klapte ik hem dubbel.
Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_ en 1 bezoeker