Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Dorien66 schreef:Oef, Taruga is door DEquiC gemeten en 2x gewogen: 1.65 mtr en 559 kg schoon aan de haak. Ze is 2 jaar en 4 maanden oud![]()
[ [url=m/yfsJSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ineke2 schreef:Persoonlijk vindt ik je nu nogal onvriendelijk overkomen Skogan. Je bent in de eerste plaats al niet duidelijk geweest in je vraagstelling, dus dan krijg je andere antwoorden dan die je eigenlijk zocht.
Door je onvriendelijke toon heb ik eerlijk gezegd geen zin om dieper op je uiteindelijke vraag in te gaan. Succes met je antwoord elders te vinden.
Ineke2 schreef:Dorien66 schreef:Oef, Taruga is door DEquiC gemeten en 2x gewogen: 1.65 mtr en 559 kg schoon aan de haak. Ze is 2 jaar en 4 maanden oud![]()
[ [url=m/yfsJSJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo dan, dat wordt een hele grote!
Skogan schreef:Ik zeg niet dat kort paard kan je niet opbouwen, ik zeg alleen dat een kort paard rijd je niet op dezelfde manier als een langgelijnde. En met korte paarden, heb ik geen ervaring, daarom mijn vraag hier.
_Zsazsa_ schreef:_Bootsie schreef:Heeft er iemand hier wel een goede ervaring met stal Rokven? Kan niet echt positieve ervaringen vinden en hij heeft wel leuke paarden staan. Zeker met een eerste eigen paard wil ik geen grote risico’s nemen
Ik raad je het ook niet aan. Wil je het perse dan 100% keuren, dus RX incl hals rug etc. Bloed trekken en zeer streng klinisch onderzoek door eigen DA.
_Zsazsa_ schreef:Oakland1990: Het zijn handelaren… Zijn vast mensen die er een prima paard vandaan hebben, maar als je iets gaat kopen zou ik wel echt alles uit de kast trekken qua keuren.
Oakland1990 schreef:_Zsazsa_ schreef:Oakland1990: Het zijn handelaren… Zijn vast mensen die er een prima paard vandaan hebben, maar als je iets gaat kopen zou ik wel echt alles uit de kast trekken qua keuren.
Hoorde het nu van meerderen. Vooral qua keuren alles over nieuw doen met eigen dierenarts en niet op hun mooie ogen alles geloven.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 1 bezoeker