Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 20:28

Hebben jullie PRE's al een deken op? Valoroso heeft nog niet echt een dikke vacht, en het word vannacht 5 graden. De nachten worden sowieso wat kouder dus zat eigenlijk te denken om hem alvast aan een deken te laten wennen. Kreeg van de fokker de tip om hem wel in de winter sowieso een deken op te doen want zijn volle broer had het ook zwaar in de winter :o

Bengalen Cattery Bad Ass Bengals
Volg ons op Instagram of Facebook: BadassbengalsNL

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 10:31

Ik leef nog hoor! *\o/*
Heb even de berichtjes terug gelezen. Mooie zadels zag ik voorbij komen <3

@ Castellon, wat supergaaf! Dat is toch een droom :oo

Met ukkie Valoroso gaat het goed, wij hebben op mijn werk een paar zieke veulens met koorts,snot en hoesten dus ik ben even een weekje niet bij Valoroso geweest uit voorzorg. Hij is zo'n teddybeer nu met zijn palomino wintervachtje :+: Hij wandelt al lief mee, geeft netjes voetjes, alleen de antibijt spray voor in zijn staart is nog een dingetje :+

Ook sinds 2 weken een supergave andalusiƫr te rijden, 7 jaar. Mooi barok type. Hij is zo gaaf!
Hele lieve eigenaresse ook en ik kan niet wachten om samen te groeien en van elkaar te leren :D

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 10:20

Voor het eerst met vies fluffy beertje gewandeld. Zo leuk om te zien dat hij zo gefocust is op alles wat ik doe :+:

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 07:30

@marion82 Welkom *\o/* Mooi pareltje heb je gekocht <3

@Castellon, jouw foto's zijn altijd zo jaloersmakend :') Krijg spontaan zin om te emigreren :D

Gisteren bij mijn puppy geweest, het is al echt een beertje en lekker vies :o Had cowboy magic gekocht maar hij vind de sprayflesjes nog niet echt een feest dus daar zijn we even mee gestopt :+
Zijn manen worden al best lang en zijn benen steeds donkerder. Hier een foto van september en van nu :)

Afbeelding

Afbeelding