Juravel ox

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sassielvr

Berichten: 412
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: A'dam

Juravel ox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 14:42


Ik zag op internet de hengst: Juravel ox( stal nieuwmoed) en vind hem erg mooi.

Heeft iemand misschien foto(s) van deze hengst?? Want ik kan er maar 1tje vinden.

en als je een afstammeling van hem hebt, zou je dan hier een foto + wat info willen plaatsen?

lijkt me leuk Lachen


Thanksss

-Kim-

Haha!

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:34

Ik heb wel foto's van hem, maar moet ze dan even laten scannen bij de buren. Ik heb vrij intensief op hem gereden, maar de laatste tijd is dat wat minder. Vorig jaar heeft mijn pony Lynn een veulentje van Juravel gekregen, Dorine, ze is nu een prachtig mooie jaarling en lijkt erg veel op haar papie. Ik werk elke zaterdag bij Stal Nieuwmoed en ken Jur nu zo'n 3,5 jaar.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:07

Je moet het even aan Joop00? vragen hier op bokt, zij heeft met een Juravel nakomeling het EK dressuur bij de pony's gereden.

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:12

inderdaad OK dan! Maar ik kan helaas geen foto's op mijn computer krijgen.... Maar ik had een super zoon van Juravel: JOOP OK dan! OK dan!

mevrouTj
Berichten: 1
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:22

Hoi!
Ik rijd een nakomeling van Juravel ox. Hieronder heb je wat informatie over hem.

Chico is een donkere vos (precies dezelfde kleur als zijn vader) van 1.45m. Hij houdt erg van springen en is hier ook erg goed in. Ik heb alleen nog nooit springwedstrijden met hem gereden omdat hij altijd veels te hard gaat, en pas sinds een paar maanden kan ik hem goed bij me houden. Binnenkort gaan we misschien onze eerste springwedstrijd starten. Ik rijd Chico nu 2 jaar ongeveer, en een jaar lang rijd ik nu wedstrijden met hem, we zijn nu denk ik 6 keer gestart. Ik heb 3 winstpunten met hem, mijn punten zijn meestal tussen de 153 en de 159, Chico is vroeger niet zo goed aangereden. Toen hij bij ons op stal kwam kon hij eerst alleen maar rennen, een meisje bij ons op stal heeft voordat ik erop kwam eerst nog 3 of 4 jaar op hem gereden. Het gaat nu de laatste tijd echt super met rijden, dus we gaan binnenkort weer wat wedstrijden doen. 23 Januari heb ik weer wedstrijd in Brummen. Helaas ben ik al een beetje te groot voor Chico, maar hij kan me nog hebben, en er is me nog niet gevraagd om op een andere pony te gaan.

Ik begrijp helemaal niks van dit alles, dus laat staan dat ik er foto's op kan zetten. Als je graag een foto wil wil ik die je graag sturen want ik heb er meer als 100 van Chico. Je kunt me een mailtje sturen als je een foto wilt hebben, of mij even toevoegen op MSN.

Succes met je zoektocht verder!

Liefs, Renee

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:19


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:44

Batje hierop bokt heeft een nakomeling van Juravel, klik hier voor haar profiel;

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... ile&u=1634

Je kunt haar een pb 'tje sturen voor meer info, mag ik vragen welke op welke site je Juravel hebt zien staan? Ben wel nieuwsgierig namelijk.
Gr. Melina