Western Arabieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-16 19:12

Tis floral tooling!


Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 19:15

Toch wel. :D Nee in Stuifzand, waar het NK ook was.

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 19:22

Zow even bijlezen haha.

Yildiz mooi zadeltjuh! Ben benieuwd hoe die ligt en staat!

Jeetje Raven heeeeel veel beterschap alvast en hopen dat het dan eindelijk helemaal goed komt!


Veel plezier morgen Marije! Maar dat zit vast wel goed als je met die leuke poownie van je bezig mag. ;)

Nou hier staat alles even op een laag pitje. Weer slaat om dus ja, lijf dan ook. Oh wat heb ik lopen vloeken op dat stomme lijf van me. Dus heel veel rusten en nu maar blij zijn als ik 2 keer in de week een paard van dichtbij zie...
Gisteren met Gucci maar naar buiten gegaan met een stalgenootje en mijn plezier daaruit gehaald. Al was dat niet lastig want hij liet eens zien hoe hard hij wel niet kon met een grote KWPNer naast hem. Racemobiel!

Max gaat ook echt top. Heeft sinds maandag zijn eerste sliding plates en dat is te merken! Vrijdag heeft hij gewoon al echt een spoot getrokken! We zijn zo trots.
Hij blijft op training tot de onderlinge wedstrijd in maart en dan mag die lekker weer in de wei spelen en gaan we echt zelf weer aan de slag.

Ik ga dus zelf wel met Gucci mee doen de 31ste maar meer omdat we het allebei leuk vinden. Niet omdat we zo denderend hebben kunnen trainen. Dus als iemand nog een leuke reining bijrijdpony zoekt.... :P hij is alleen voor een zeer select groepje beschikbaar haha :D

basarova

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 12:38


YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-16 13:17

Oooh Saar wat is hij knap geworden!!! <3 Dat is m toch? Het veulen dat ik ooit bij Sven heb zien staan en mee geknuffeld heb? Zo een knappe papa ook! Die gaat t heel gaaf onder t zadel doen!

Joyce, is de operatie goed gegaan?

Balen zeg Kim! Ook beterschap voor jou want dat koude weer vind ik ook niks. Hopelijk volgende week weer wat zachter.
Super dat Max het zo goed! Fotoooooos!!!! *\o/*

Zondag prachtige shoot met Reindert en Nour gehad (en ook met de dames en Yul maar dat komt nog wel). Topic staat op Bokt: [ITP] The Fairy TAIL stallion goes west...
Leuk als je een berichtje achterlaat :D

basarova

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-05-12

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:23

Ja hoor intussen een hele knaap . In april al weer 3 .

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:29

Ohhh wat een knapperd Basarova! Poehee.

Oh Yil die foto's! <3 echt heel gaaf. Ik kom echt van het voorjaar wel even met trailer die kant op haha!

Ik zal eens kijken of ik deze week weer foto's kan maken van Max en misschien zelfs vanmiddag nog van Gucci!

Gisteren weer even met heksje Heaven bezig geweest. Hengstig EN fris. Zo fijn haha. Oh en meer dan een maand stil gestaan. Maar ach opstappen en al springend wegrijden haha!

basarova

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-05-12

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:29


raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:44

Knappe stippel saar. Z'n pap is meer mijn smaak. Is die ook nog van jou?

Operatie is goed gegaan. Heb er wel meer last van dan de vorige keren maar dat kan komen van t littekenweefsel.

Kerihm<3, Eagels Lucky Raven<3
Forelocks Yacky Chan<3', Forelock's LaSilva<3', Forelock's Kasanova<3, Forelock's Liquid Spirit<3'
Tyrol Gede<3

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:08

Beterschap Joyce! Hopen dat meer last in dit geval betekend dat het nu echt goed gegaan is!

Vandaag eindelijk weer echt gereden met Gucci en dat was nodig. Meneer was wat stijf dus eerst maar eens een half uur lopen loswerken. Stelling, counter bending etc. We gaan het ooit nog echt kunnen ook haha. Daarna nog even de overgang naar galop geoefend. Niks weg crossen mooi netjes beheerst en dat ging weer lekkerrrr.
Heaven is leuk hoor, maar Gucci blijft altijd mijn soul mate! Echt thuiskomen op zijn rug!

basarova

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-05-12

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:04

Jack is inderdaad van mij. Ik rijd hem zelf wel niet .

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 11:13

Dank je wel Kim.
Saar heb je Jack in training staan?

Kerihm<3, Eagels Lucky Raven<3
Forelocks Yacky Chan<3', Forelock's LaSilva<3', Forelock's Kasanova<3, Forelock's Liquid Spirit<3'
Tyrol Gede<3

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-16 13:06

Balen Joyce. Beterschap en hopelijk heb je er niet zoveel pijn aan en ben je snel weer 'op de been'. :(:)

Altijd welkom Kim! Momenteel ben ik erg jaloers op alle mensen met een binnebak, grrr kan geen kant op. Rondje polder geprobeerd met Tie, stappen. Word ik erg sjacho van, grrrrr... >;)

Marije hoe was je clinic gegaan?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:17

Beterschap Joyce, hopelijk gaat het voorspoedig!

Hier hetzelfde. Gisteren in de bak nog een klein beetje sms gedaan, in stap. Bak was hard maar wel vlak. Maar meer zit er niet echt in nee...

Clinic was niet echt een succes... Daan liet zich erg opnaaien door een zeer nerveuze appie en was totaal niet meer bij de les. Hii is daar zooo gevoelig voor en ik kan hem daar dan niet uithalen. Kon wel redelijk afsluiten maar heb het oefenwedstrijdje maar afgeslagen en naar huis. Nieuwe auto is wel helemaal goedgekeurd als trekauto: een trailer van 1100 kilo plus bolle arab ging als een zonnetje <3

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

basarova

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-05-12

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:11


basarova

Berichten: 74
Geregistreerd: 31-05-12

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:15

Back wordt door mijn verzorgster gereden . In april eerste wedstrijdje spannend . Heeft ook net haar be rijbewijs gehaald , Geen gedoe meer om een chauffeur te zoeken op met de trailer te rijden

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 11:59

Dank je wel marije.
Jammer dat je clinic niet zo heel goed ging. En super dat je auto goedgekeurd is.

Spannend Saar. Haar eerste wedstrijd. Altijd handig dat iemand z'n be rijbewijs heeft. Ik zou hem niet meer kunnen en willen missen.

Yil leuke foto's mooie locatie ook.

Kerihm<3, Eagels Lucky Raven<3
Forelocks Yacky Chan<3', Forelock's LaSilva<3', Forelock's Kasanova<3, Forelock's Liquid Spirit<3'
Tyrol Gede<3

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-16 15:20

Hieperdepiep Joyce!!! *\o/* Proficiat!

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:22

Dank je wel

Kerihm<3, Eagels Lucky Raven<3
Forelocks Yacky Chan<3', Forelock's LaSilva<3', Forelock's Kasanova<3, Forelock's Liquid Spirit<3'
Tyrol Gede<3

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:05

Hoe gaat het hier inmiddels bij iedereen?

Vandaag les gehad van Jes en weer zo veel geleerd. Ga steeds bewuster rijden en dat is aan Gucci te merken. Die weer enorm zijn best gedaan heeft en me keer op keer blijft verbazen. Nog even lekker door trainen en dan zondag wedstrijd! Spannenddddd. Ook al is het enige doel lol maken hihi.

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-16 22:51

Succes Kim!!! *\o/* Verslag uitbrengen he!

Hier op western gebied vrij weinig te melden. Op dit moment vooral Tie aan het klaarstomen voor de Endurance en alweer voor eerste wedstrijd begin maart ingeschreven. Daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten om die kms te maken.
Met Nour lekker aan t lessen en t gaat ook echt super lekker. Hij gaat de maand april bij Irene in training. Dus bootcamp voor hem en ook voor mij. Ze zal m ook aantal keer gaan uitbrengen. We hebben er veel zin in! :D
Yazahra kan ik hopelijk ook over paar maandjes echt wat meer mee gaan doen. Het is er de laatste tijd behoorlijk bij ingeschoten. Er zit maar 24 uur in een dag... ;(

Kimvicious
Berichten: 1464
Geregistreerd: 03-02-11
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:01


raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:10

Wij hebben een nieuw huis gekocht. Heerlijk straks de paarden lekker aan (in) huis.
Kim leuke foto's

Kerihm<3, Eagels Lucky Raven<3
Forelocks Yacky Chan<3', Forelock's LaSilva<3', Forelock's Kasanova<3, Forelock's Liquid Spirit<3'
Tyrol Gede<3

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:15

Hallo, mag ik mee doen? Ik heb een anglo Arabier . Ben haar opnieuw aan het oppakken nadat ze bijna 5 jaar niet bereden is. Heb haar vanaf september en daarvoor stond ze bij de fokker.
Over 2 weken rijden we een pleasure clinic bij ons op stal en volgende maand clinic van Roy
Afbeelding

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:16

He Bianca welkom.

Kerihm<3, Eagels Lucky Raven<3
Forelocks Yacky Chan<3', Forelock's LaSilva<3', Forelock's Kasanova<3, Forelock's Liquid Spirit<3'
Tyrol Gede<3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers