[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Calimero_

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:14

Past er toevallig nog iemand bij in dit topic? Ik kom het nu pas tegen!

'Change is never easy, you fight to hold on, and you fight to let go'

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:21

Leuk!

Ik denk dat het grootste deel mij wel eens tegen gekomen is.

Ik ben kim, ben 22 jaar en op dit moment in bezit van mijn tweede arabier genaamd Manolo. Helaas heb ik mijn eerste arabier Belarus in juli in moeten laten slapen.
Over een klein weekje mag ik mij (en mijn moeder maar die is bokt loos) eigenaar noemen van nog een arabier!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:30

Citaat:
Welkom Kim! Stond jou Manolo toevallig te koop? Of heb jij hem pas sinds kort? Ik was afgelopen zomer op zoek naar een nieuwe arab en ben toen 2 Manolo's tegen gekomen. 1tje in Duitsland (waar ik nog steeds verliefd op ben, uit dubbel Kubinec) en 1tje uit NL en deze kwam volgens mij uit EL Ninjo.
Jou kerel ziet er uit als een fijn paardje zeg! (even op je profiel gespiekt :Y) )

Mijn Manolo komt uit Duitsland en is wel van El Ninjo, ik heb hem ook nog maar kort inderdaad.
Hij heeft alleen naar mijn weten nog nooit te koop gestaan. Deze mensen hebben mij benaderd inplaats van ik hun.

Dit is onze volgende topper die als het goed is komende zaterdag komt:

Afbeelding

Ik moet nog wel even erin komen met het bijlezen en reageren hoor, sorry als dat misschien in het begin niet helemaal lukt.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:34

Hihi, ja inderdaad. Officieel wordt het mijn moeder haar nieuwe topper. Maar die heeft het altijd erg druk en moet er ook weer heel erg in komen dus ik denk dat ik ook wel veel met hem bezig zal zijn. En stiekem vond ik hem ook wel heel erg leuk!

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:47

Ja dat klopt inderdaad canisia, grappig! Wat was de reden dat jij hem toen niet genomen hebt?

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 10:42

canisia schreef:
Calimero_ schreef:
Ja dat klopt inderdaad canisia, grappig! Wat was de reden dat jij hem toen niet genomen hebt?

Ik heb met mijn overleden merrie en ons andere paard een hoop 'ellende' dingetjes gehad. Mentaal en lichamelijke. Bij Manolo werd aangegeven dat hij weefde, een succesvolle ocd operatie in zijn spronggewricht had gehad en hij was iets teruggevallen in spieren.
Bij elkaar geen enkel ding wat me echt zou moeten tegenhouden, Desh is bij ons het weven volledig afgeleerd, een operatie die geslaagd is lijkt me ook prima en spieren kan je opbouwen, maar toch wilde ik na maanden van een ziek paard even niet nadenken over operaties, spieropbouw of wat dan ook. Daarbij sprak hij me op de foto's niet meer aan dan het paard wat ik toen al op het oog had, Manolo uit Duitsland, 570km verder.. Uiteindelijk is Manolo uit Duitsland overruled door de clown die ik nu heb :=

Op de foto's op je profiel ziet hij er wel echt waanzinnig uit zeg! Groot verschil met hoe ik hem op de foto's toen heb gezien. Je hebt hem inmiddels ook ingereden, want hij was onbeleerd toch?
Het is dat ik zo verliefd ben op me eigen pown, maar anders :o

Ik begrijp je helemaal. Ik had met Belarus ook heel wat meegemaakt en heb ook goed over deze dingen nagedacht. Hier heeft hij nog geen enkele keer geweefd, hij staat lekker 24/7 buiten met schuilstal. OCD operatie was helemaal geslaagd en nadat hij klinisch goedgekeurd is en ook de foto's goedgekeurd waren durfde ik ook dat aan. Spieren waren gewoon een questie van lekker aan het werk. Hij is bij mij sinds eind augustus en het is al een heel ander paard. Eerlijk gezegd sprak hij me op de foto's ook nog niet aan :o Pas toen ik hem in het echt zag en hij begon te bewegen zag ik wat hij in zich had en wist ik zeker dat hij nog heel erg ging veranderen.

Maar jij hebt ook een erg leuk dier nu zie ik in je profiel! Dus eind goed al goed :)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:30

Ik bedoelde ook zeker niet te zeggen dat hij er slecht uit zag hoor! Alleen een paard wordt er wel veel mooier van met wat meer spier wat hij intussen al erg heeft gekregen :)

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:27

Fijn dat Majdiy een goed plekje heeft gevonden.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 11:38

Ik vind hem er netjes uit zien. Naar mijn weten is hij altijd al eerder te dun dan te dik geweest . Hier moesten wij in de winter wel echt extra voeren.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 11:51

Hij is zover ik weet altijd wel wat zo geweest hoor. Als hij verder vrolijk en energiek is zou ik me niet teveel zorgen maken. Jammer dat je hem zo mager bij de vorige eigenaar weg gehaald hebt, maar top dat hij er alweer zoveel beter uit ziet! Hier 2 foto's van toen hij van ons was, toen volgens mij 4 jaar oud.

Afbeelding

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie