Gezocht Massalah paarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evia01
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:19

radnah2 schreef:
wat leuk om foto's te zien. Ik heb enkele jaren geleden daar verzorgt. Ik heb vast nog wel ergens foto's maar weet niet of ik die op de pc kan zetten maar moet maar even zien.

Het is zo'n 7 jaar geleden. Ik heb Pharissa regelmatig verzorgt samen met nog een paardje maar daar weet ik de naam ff niet van. Ik heb er zelfs een keertje opgezeten :D
Ook heb ik Baikel en Cantas wel een gelongeerd.
En die shet verzorgt. bruin of vos hengstje. wat iets van Pluto ofzo.
Mijn favoriet was toen Saisha (weet niet of ik het zo goed schrijf). Was niet daar gefokt maar stond daar toen wel.


Hi, ken jij Rochaz, zoon van Baikal? hij is bijna 13 jaar. Wat is er gebeurd met de paarden toen de fokkerij failliet ging? Wanneer was dat?



Evia01
Berichten: 2
Geregistreerd: 17-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:33

Amirah schreef:
Shama heeft bij mij haar peesblessure gekregen, maar dit kwam niet door het (western) rijden. Het is aangeboren. Haar kogels treden heel ver door waardoor de pees overbelast wordt. Omdat Shama erg mooi is en goede papieren heeft wilde Isabel Groot (toen nog Massalah Arabians) haar graag overnemen en met haar fokken. Daar is Shamala ook geboren. De fokkerij van Isabel ging failliet, de paarden waren allemaal zwaar verwaarloosd.

Ik heb toen een oproep gedaan op het Arabische volbloed forum en zodoende is ze bij Gea terecht gekomen, die daarna ook Shamala daar gekocht heeft. Daar heeft ze een aantal jaar gestaan. Ik heb altijd contact gehad met Gea. Helaas heeft ze alle arabieren verkocht, maar heb geen idee waar Shama naar toe is gegaan. Dus net als jij zou ik dat ook graag willen weten.

Ik heb als het goed is nog ergens veulen foto's van Shamala. Is Shamala inmiddels al bereden? Heb je misschien foto's van haar, ben wel nieuwsgierig hoe ze er nu uitziet.


Amirah schreef:
Shama heeft bij mij haar peesblessure gekregen, maar dit kwam niet door het (western) rijden. Het is aangeboren. Haar kogels treden heel ver door waardoor de pees overbelast wordt. Omdat Shama erg mooi is en goede papieren heeft wilde Isabel Groot (toen nog Massalah Arabians) haar graag overnemen en met haar fokken. Daar is Shamala ook geboren. De fokkerij van Isabel ging failliet, de paarden waren allemaal zwaar verwaarloosd.

Ik heb toen een oproep gedaan op het Arabische volbloed forum en zodoende is ze bij Gea terecht gekomen, die daarna ook Shamala daar gekocht heeft. Daar heeft ze een aantal jaar gestaan. Ik heb altijd contact gehad met Gea. Helaas heeft ze alle arabieren verkocht, maar heb geen idee waar Shama naar toe is gegaan. Dus net als jij zou ik dat ook graag willen weten.

Ik heb als het goed is nog ergens veulen foto's van Shamala. Is Shamala inmiddels al bereden? Heb je misschien foto's van haar, ben wel nieuwsgierig hoe ze er nu uitziet.



@Amirah ken jij Rochaz, zoon van Baikal, hij wordt bijna 13 jaar en ook gefokt door Massalah. Wat is er met haar paarden gebeurd als ze failliet gegaan is???

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers