nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 23:48

heeey bokkers,

ik zocht bij zoekfunctie en zocht dit op ik kwam er wel op 1 uit maar die was gesloten omdat ie te oud was dus hierbij deze topic
ik was heel erg benieuwd wie er van jullie een nakomeling hebben van oosterveld marzas !
zelf heb ik er 1 haha hier een klein paspoortje:

naam : evita
kleur : schimmel
leeftijd : 16 jaartjes jong
schoft hoogte : 152
karakter : heel pittig , super lief , goud eerlijk , aandachtvrager , goeie leerling , super braaf alles eigenlijk haha

Afbeelding

zou jullie ook een paspoortje met foto willen maken lijkt me super leuk :)

xxx

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:52

Ik zal als ik op de laptop zit ook even een foto uploaden. Ik heb een 20 jarige nakomeling, vos, 1.56 hoog. Zo eigenwijs en eigenzinnig als ik weet niet wat maar goudeerlijk en een ongelofelijke schat. Welke discipline rijd je?

evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 00:24

Ik rij niet echt wedstrijden maar ik doe aan springen , dressuur , vrijheidsdressuur natural horsemanship en wil nog eventing doen heb 1 keer les gehad met eventing super leuk .

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 10:36

Ik zie nu dat je ook nog eens super dichtbij woont. Haha. Ik heb 20 jaar in E.nkhuizen gewoond. Studeer nu in brabant maarpaardjes staan bij mn ouders in M.iddenmeer.

evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 12:39

Jolienn schreef:
Ik zie nu dat je ook nog eens super dichtbij woont. Haha. Ik heb 20 jaar in E.nkhuizen gewoond. Studeer nu in brabant maarpaardjes staan bij mn ouders in M.iddenmeer.

Haha vette toeval !

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:52


suffie
Berichten: 5712
Geregistreerd: 06-04-06

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 14:03

Op Hippisch centrum de Achterhoek staan nog superveel nakomelingen van hem, of paarden met bloed van hem via de moederlijn. Ik geloof dat zo'n beetje alle manegepony's zijn bloed voeren. Marzas staat ook nog steeds in levende lijve bij hen op stal.

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 14:11

jaa inderdaad wat suffie zegt, bij manege de achterhoek zijn bijna alle manege pony's nakomelingen van Marsaz. en ik zag van de week nog op facebook dat hij ontsnapt was uit zijn stal en bij het paard er naast op onderzoek uit was haha

evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 14:44

oh oke maar ik bedoel eigenlijk van bokt haha :)

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coƶrdinator Veulenverkiezing

Berichten: 31296
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 16:52

F-AM -> AV

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:34

Zo, dan hier eindelijk mijn mooie topper:

Afbeelding

evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 20:37

Jolienn schreef:
Zo, dan hier eindelijk mijn mooie topper:

[ Afbeelding ]



wauwww prachtig paard !

SaraB

Berichten: 312
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:48

Jullie zijn bekent met Eenhoorn's Dahman, een zoon van Marsaz? Dahman is van Marly van Ditzhuizen, A Kader ruiter in de Nederlandse endurance team. Afgelopen zomer is hij Nederlands kampioen geworden over 160km in Ermelo. Heeft veel meer mooi prestaties, zoals 200km twee dagse wedstrijd goed uitgereden in de Franse Alpen.

Ik groom voor Marly, samen met haar nichtje op international wedstrijden en ken Dahman als een super lief, stoer en makkelijk hengst. En niet alleen makkelijk, maar ook een super sterke paard met waanzinig snelle hertel waardes tijdens een endurance wedstrijd.

Dahman is ook een goed gekeurde dekhengst vij de AVS. Zijn moeder is Nefisa des Camards, een Frans gefokt arabier (top endurance afstamming), die ook onder Marly het super heeft gedaan in de endurance.

Foto's te vinden op:

http://www.eenhoornendurance.com/eenhoo ... s%20Dahman

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:11

Dankje :-) Ik ben inderdaad een keer bij manege de achterhoek geweest. Toen zaten ze nog op de oude locatie. Ze zitten nu achter het bedrijf waar mn vader werkt in een super mooi pand. Frappant trouwens vond ik wel dat bijna alle nakomelingen D pony's waren die daar toen op stal stonden. Mijne is bijna paard, haha. Vond het wel leuk om te zien, er stonden ook een aantal volle broers/zussen van hem en dat waren hele andere pony's.

Elmi1996
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-12-13
Woonplaats: Dinxperlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 19:59

Ik heb die lieve marzas vandaag nog buiten en weer binnen gezet zoals nog elke dag hij is nu bijna 36 en is nog top fit! Als die een merrie ziet spitst die nog vrolijk en gelukkig z'n oortjes en begint luid te hinniken, eet braaf z'n slobber en kuil en geniet van de vele poetsbeurten onder een warm solarium deze meneer gaat t nog lang volhouden net als al al zijn nakomelingen

Elmi1996
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-12-13
Woonplaats: Dinxperlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:03

Jolienn schreef:
Dankje :-) Ik ben inderdaad een keer bij manege de achterhoek geweest. Toen zaten ze nog op de oude locatie. Ze zitten nu achter het bedrijf waar mn vader werkt in een super mooi pand. Frappant trouwens vond ik wel dat bijna alle nakomelingen D pony's waren die daar toen op stal stonden. Mijne is bijna paard, haha. Vond het wel leuk om te zien, er stonden ook een aantal volle broers/zussen van hem en dat waren hele andere pony's.

De manege staat nog steeds op de zelfde plek hoor! Hippisch centrum de achterhoek heet alleen nu .. Weer 5 sterren gekregen aantal weken geleden

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: nakomelingen OOSTERVELD MARZAS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:07

Mijn vorige pony was er een van Oosterveld Marzas! Heb toen ik haar nog had wel op bokt gekeken maar kon dit topic toen niet vinden. In mijn profiel staan nog foto's van haar, Daphne. Haar moeder was een Gelderse :) Ze is trouwens een grote E pony :j