Gezocht Massalah paarden

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

beautyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 19:30

Ik ben de eigenares van Massalah Prosjah (Prosnitsa * Baikal). We hebben haar drie jaar geleden gekocht bij The Shah Arabians als onbeleerde vierjarige en hebben ondertussen al veel plezier aan ons draakje mogen beleven.

Ze is echt geen katje om zonder handschoenen aan te pakken en als ze je niet kent valt er niets mee aan te vangen. :Y)

Ze heeft vorig jaar in Wanroij nog 100 km Endurance uitgelopen, waar ze derde werd. Ondertussen staat ze door onze persoonlijk situatie alweer een klein jaar stil met haar vriendjes in de wei. We waren aan het twijfelen om haar eventueel te verkopen, maar ik krijg toch meer en meer het idee om het niet te doen.

Hier zijn wat foto's van haar:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook wij hebben de endurancemicrobe te pakken

beautyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 09:30

Dag Rissa

Ik had ook al opgemerkt dat ze als twee druppels water op haar papa lijkt. In het begin toen we haar pas hadden was ze bang van alles, je kon niet achter haar door lopen in de stal zonder dat ze uithaalde. Ook wandelen aan de hand buiten was een ramp, bij het minste zuchtje wind hing ze gewoon in je nek. Met veel geduld en grondwerk is dit langzaamaan verbeterd.

Het inrijden ging trouwens eveneens niet van een leien dakje, ze had echt schrik op het moment dat er iemand op haar rug zat en het heeft even geduurd vooraleer ze door had dat de ruiter in kwestie haar geen kwaad deed. Verder ziet ze nog steeds overal spoken, maar momenteel negeren we dat gewoon en ik moet zeggen dat ze hierdoor toch wat stabieler is geworden. Werken in de piste vindt ze trouwens ook niet zo geweldig, maar als je haar één keer aan het lopen krijgt, doet ze het echt niet slecht.

Zodra er een vreemde ruiter opzit die niet consequent genoeg is, weigert ze trouwens nog steeds om te vertrekken aan de wei. Alsof ze heel goed beseft wie dat er haar baas is :(:)

Hoe ligt het karakter van Baikal? Heb je misschien nog wat meer foto's van hem?

Ook wij hebben de endurancemicrobe te pakken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie