Gezocht Massalah paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marianvb
Berichten: 4
Geregistreerd: 03-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:59

Ze heet Ljekonia en is verkocht in 2005 naar iemand in Purmerend
rissa schreef:
Ik denk dat ik weet welk paard jij bedoeld, vraag me alleen niet naar de naam.... Volgens mij heeft ze deze nog en loopt ze met de overgebleven paarden in Bergen op de wei.



marianvb
Berichten: 4
Geregistreerd: 03-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:00

Prosjah is van Prosnitsa (net als Pharissa)
Risjah is van Ragonka
Chariklia schreef:
Bij mijn opstal stonden:

Massalahs Prosjah (Baikal x ?? )
en Massalahs Risjah (Cantas x ??)
Kan zo even niet meer op de moederlijn komen. Iig iets crabets geloof ik. Zijn beide verkocht. Eentje loopt in de endurance in Belgie. De ander is bij een recreatieruiter.

marianvb
Berichten: 4
Geregistreerd: 03-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:02

Ljekonia heet ze, haar vader is Naik
arabianwoman schreef:
hai ,ik was toen de arabje`s verkocht moesten worden.bezig met een vrij grote vos merrie die geloof ik toen in haar renperiode vast was komen te zitten in het starthek of zoiets,weet helaas haar naam niet meer maarwas geen fokproduct van haar,ze kwam bij christoffel arabians vandaan...was een heel angstig en vreselijk bang in een box...logish natuurlijk....maar heb haar toch uiteindelijk niet gekocht want er was toen geen stalling te vinden met een eventuele loop stal.......maar ik zou toch graag willen weten waar ze uiteindelijk belandt is en haar opzoeken als dat mogelijk is...oh ja ze had van die schattige kleine oortje`s.... groetje`s edith

marianvb
Berichten: 4
Geregistreerd: 03-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:03

Ze was niet bang in een box maar op de trailer maar dat viel uiteindelijk reuze mee, ze liet zich alleen niet dekken ookal was ze goed hengstig
marianvb schreef:
Ljekonia heet ze, haar vader is Naik
arabianwoman schreef:
hai ,ik was toen de arabje`s verkocht moesten worden.bezig met een vrij grote vos merrie die geloof ik toen in haar renperiode vast was komen te zitten in het starthek of zoiets,weet helaas haar naam niet meer maarwas geen fokproduct van haar,ze kwam bij christoffel arabians vandaan...was een heel angstig en vreselijk bang in een box...logish natuurlijk....maar heb haar toch uiteindelijk niet gekocht want er was toen geen stalling te vinden met een eventuele loop stal.......maar ik zou toch graag willen weten waar ze uiteindelijk belandt is en haar opzoeken als dat mogelijk is...oh ja ze had van die schattige kleine oortje`s.... groetje`s edith


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers