Gezocht Massalah paarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rissa

Berichten: 1180
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 19:44

Ik meld me hier ook.

Ben in het bezit van 1 merrie, gefokt op deze stal. Ook heb ik, wat vroeger een van de dekhensten was (nu dus ruin) in mijn bezit.

Hier alvast wat gegevens, voor de foto's moet ik even uitzoeken hoe ik die hier op krijg.

Massalah Pharissa
Merrie
26-03-1999
V:Alexander
M: Prosnitsa (MV Amal)
Kleur: Vos

Baikal
Ruin sinds 2005
20-03-1997
V:Kais
M: Shimala (MV Amal)
Kleur: Vos

Baikal is niet van de Massalah fokkerij, maar er lopen wel een aantal massalah nakomelingen met zijn genen.
Ben heel benieuwd hoeveel mensen gaan reageren.

Te koop: AVS ruin [EA-TK-PP] AVS ruin

Goed plekje gezocht voor geblesseerde merrie [EA-GZ] goed plekje voor geblesseerde merrie gezocht


rissa

Berichten: 1180
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: NH

Re: Gezocht Massalah paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:24

Het paardje naast cantas is zeer waarschijnlijk Baikal. Helaas is ie niet te zien.

Te koop: AVS ruin [EA-TK-PP] AVS ruin

Goed plekje gezocht voor geblesseerde merrie [EA-GZ] goed plekje voor geblesseerde merrie gezocht


rissa

Berichten: 1180
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: NH

Re: Gezocht Massalah paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:53

7 jaar geleden was Pharissa 2 jaar oud, Heb je ook op haar gezeten? Pluto is enkele jaren terug geruint en heeft inmiddels een ander huisje gevonden.

Te koop: AVS ruin [EA-TK-PP] AVS ruin

Goed plekje gezocht voor geblesseerde merrie [EA-GZ] goed plekje voor geblesseerde merrie gezocht

rissa

Berichten: 1180
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: NH

Re: Gezocht Massalah paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 01:32

Ik denk dat ik weet welk paard jij bedoeld, vraag me alleen niet naar de naam.... Volgens mij heeft ze deze nog en loopt ze met de overgebleven paarden in Bergen op de wei.

Te koop: AVS ruin [EA-TK-PP] AVS ruin

Goed plekje gezocht voor geblesseerde merrie [EA-GZ] goed plekje voor geblesseerde merrie gezocht

rissa

Berichten: 1180
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: NH

Re: Gezocht Massalah paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 15:02

Klopt, daar hebben de paarden een aantal jaar gelopen. Maar daar gaat binnenkort gebouwd worden en daarom heeft ze nu de paarden in Bergen staan. Het laatste wat ik weet is dat Cantas volgens mij geruind is.

Te koop: AVS ruin [EA-TK-PP] AVS ruin

Goed plekje gezocht voor geblesseerde merrie [EA-GZ] goed plekje voor geblesseerde merrie gezocht

rissa

Berichten: 1180
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: NH

Re: Gezocht Massalah paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:19

@beautyke. Wat lijkt jouw paardje enorm op Baikal zeg. Ik herken ook wel veel van zijn karakter in jouw verhaal. Mag ik vragen wat zoal je probleempunten zijn geweest in de omgang en met het rijden en hoe je het hebt opgepakt?

Te koop: AVS ruin [EA-TK-PP] AVS ruin

Goed plekje gezocht voor geblesseerde merrie [EA-GZ] goed plekje voor geblesseerde merrie gezocht

rissa

Berichten: 1180
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 18:02

@ beautyke.

Hierbij een link naar meer foto's van Baikal.
http://www.mijnalbum.nl/Album=8FFW6SW3
Ik herken zoveel in jouw verhaal en ook bij Baikal heeft grondwerk veel verbeterd. Het grootste probleem van hem is het niet gescheiden willen worden van andere paarden. Dus of hij van de andere weg gaat of de andere van hem, dat geeft hem zo verschrikkelijk veel stress.
Rijden in de bak is niet echt zijn ding en hij kan dan ook echt vreselijk gaan spoken. Ik heb het werken met de lange teugel opgepakt en dat vind hij dan wel weer erg leuk om te doen.

Te koop: AVS ruin [EA-TK-PP] AVS ruin

Goed plekje gezocht voor geblesseerde merrie [EA-GZ] goed plekje voor geblesseerde merrie gezocht


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker