Arabisch Volbloedlijnen die niet puur zijn

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:00

Opzich verbaasd me dat niets.
Wie hield er in die tijd bij wat de afstamming was en waar die paarden echt vandaan kwamen?

Moet het nog even goed lezen hoor. Mijn kennis of de Arabische en TB fokkerij is nou niet zo groot omdat even vlug in het Engels weg te lezen.

Maar dank je intressant.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 29-06-19 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Re: Arabisch Volbloedlijnen die niet puur zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:03

Er zijn overigens ook genoeg warmbloedlijnen die wellicht ook niet zuivere koffie zijn hoor.

Ik heb ooit wel horen fluisteren dat Rommadour II niet echt van Romulus afstamt.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 14:25

Maar het is toch inmiddels algemeen officieus erkend dat waarschijnlijk 1 van de 3 stamvaders geen Arabier was maar mogelijk Achal Tekiner?
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 29-06-19 14:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie