[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:21

Gefeliciteerd met je 'nieuwe' paard Yildiz :D Fijn voor je dat het zo kon, heb je toch je merrie uit deze combi! Hou je Jazzy nog een jaar aan als leasemerrie?

Wat een vervelend gedoe steeds, Marlijn. Geeft ook een bult stress lijkt mij voor Shym, maar ook voor jou. Hoe oud is hij nu?

Wat fijn dat je je arm al weer helemaal kunt gebruiken, Kesje! Is toch nog best snel gegaan of niet? :) Haha, dat van die grote KWPN'ers is herkenbaar. Doe mij maar Arabieren, veel handzamer _O-
Rayna ziet er goed uit uit, en dat halster staat haar goed!

Fijn dat jullie deze periode zo goed hebben afgesloten, Eline! Kan ze de komende zomer er mooi over nadenken :D

Bedankt Roma! Ik vind dat extreme rabicano wel gaaf. Zijn staart is op een paar rode plukken na ook weer hoogblond <3 Fijn dat Malik in de omgang wel goed te doen is, kleine boef!
De kleintjes ook weer veel geleerd met het wassen, daar is het weer nu ook wel lekker voor. Lazio kan daar ook zo van genieten.


Vorige week dinsdag naar het concert van Bryan Adams geweest. Niet in woorden uit te drukken hoe geweldig dat was, wauw! In 2012 heb ik hem ook live gezien. Wat een top-artiest, en live nog véél beter dan op CD. Ben al sinds de basisschool fan, haha! Gelukkig veel filmpjes gemaakt, dus kan nog een beetje na genieten.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




Verder gaat het zijn gangetje. Ik heb zaterdag nog foto's van Azi & co gemaakt op de wei. Stelletje blije guppies :D



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ze krijgt al een hele bos manen <3


Laasje:



En ik heb mijn haar weer in een ander kleurtje geverfd :D


Afbeelding


YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 12:33


YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 05:28

Nogmaals heel veel sterkte Y;(

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 17:04

Momenteel te druk om fanatiek mee te blijven reageren, maar ik wil je wel veel sterkte wensen met het verlies van Edje :(:)

Ik volg jullie nog wel op de achtergrond hoor! :)

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:14

Ik lees ook nog mee met jullie :) Met het viertal gaat het goed, heb zelf m'n voet/been in het gips momenteel :Y)

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 03:15

Nog steeds in de meeleesmodus, maar ik wil jullie en de paarden fijne feestdagen wensen! {:)


Afbeelding

Lazio was dit jaar de sjaak als kerstboom op pootjes. De kleintjes zijn in training :')


Afbeelding

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:58

Hier ook rustig, is ook geen weer om fanatiek wat met de paarden te doen :) Maar alles happy en gezond, dat is het voornaamste.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:53

Zo, even een paar minuutjes de tijd, eindelijk! :D

Yildiz; Ach, je dame verkocht! Blijft ze in de buurt, of gaat ze verder weg? Nog even aftellen tot het veulentje, ik ben benieuwd! En Zahra al zadelmak, je bent er vroeg bij. Je zoontje is ook echt fanatiek met de paarden aan al die leuke foto's te zien. Mooi dat je zo je hobby kunt delen :D
Nyhla is nog donker zeg. Ik dacht eerst dat zij en Azi een beetje gelijk op gingen qua kleur, maar ze zijn nu toch heel verschillend zo te zien.
En wat een lieve foto van jou en Nour samen!

Annika; Ely is ook al een eind op weg. Ben heel erg benieuwd naar haar veulentje <3 Dat paars staat Eufje goed zeg! Dat zijn die halsters van de Epplejeck toch? Hoe vallen die qua maat?

Doroata is ook al een heel paard geworden! Op de een of andere manier zie ik de guppies uit dit topic altijd nog voor me als jonkies, haha!

Eline; Echt prachtig je zadel! <3 Het staat haar ook goed hoor, die westernoutfit!

Wat een gedoe allemaal met Shym zeg. Het is wel een zorgenkindje zo te lezen :(:) Hoe oud is hij nu?

Ik moet bij de naam Brego direct aan LOTR denken :D Lekker rustig aan doen, Rome is immers ook niet in één dag gebouwd.

Wat een leuke foto van hun samen Canisia! Ik vind Raf zijn kleur echt supergaaf <3 Wat voor zadel heb jij? Ziet er comfortabel uit!

Wat gaaf van je sponsoren Nicky! Klinkt heel professioneel :D Dayem begint ook al licht te worden qua kleur. Ik vind schimmels juist niet zo veel aan zolang ze donker zijn, haha!

Ik vind dat op 1 hand moeten starten vanaf een bepaalde leeftijd ook maar een rare logica. Stel dat je je paard pas op 5 á 6 jaar gaat inrijden, kun je gelijk door op 1 hand :=


Bij gebrek aan recente foto's van het viertal.... wat winterse plaatjes :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:10

Jeetje, wat een klap zeg. Heel erg veel sterkte :(:)

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 22:39

Dankje Yildiz... Lazio is inderdaad 10 mei ingeslapen ;(

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:07

Jemig, wat een ellende..... ik hoop dat het 'meevalt', sterkte Y;(

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:21

Het is inderdaad behoorlijk uitgestorven hier.....

Fijn dat Dos haar kind zo lekker gaat! Time flies....

Kan mij voorstellen dat je Shym mist. Hoe gaat het met je nieuwe paard? :)

Echt sneu van Olina Eline.. Maar soms is de zwaarste keuze, wel het meest paardwaardig. Is Skye naar het Schotse eiland vernoemd? :)

Klinkt als een turbulente zomer! Wel een mooie foto van Rayna! Hopelijk bevalt het nieuwe zadel

Jammer dat het niet echt wat wil worden met Miranda. Wie weet komt er toch ooit (onverwacht) wat op je pad, leven kan soms gek lopen.


Hier gaat het zijn gangetje. Met de paarden rustig, staan lekker op de wei rond en blij te wezen. Munir is megagroot aan het worden, gaat een aantal van de volwassen paarden al flink voorbij. Maar nog wel slungelig en volop in de groei. En stront ondeugend :x ~~}>
Azi lijkt een vliegenschimmeltje te worden! Blij mee, vind dat altijd prachtig :D. En Yus gaat ook goed, je ziet de bijna-23 er niet aan af!


Afbeelding
Yusraa


Afbeelding
Azi


Afbeelding
Munir

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 17:45

No_No: Dank je wel! :D Wat vervelend dat je nieuwe paard ook niet helemaal fit is? Ze is een Draver toch, galoppeert ze makkelijk? :)

Miranda: Aye, part of the clan, haha! Historie en met name Ierland/Schotland (Keltisch) gericht is al jaren een interesse/hobby, maar sinds ik deze groep heb leren kennen, begint het Highland virus serieuze vormen aan te nemen :=
En thanks!

Wat gaaf dat je Working Equitation doet met Azharu!

Jeetje, Euforio is ook al een hele bink aan het worden zeg! Vervelend dat Ely teveel moest inleveren, dan is het beter dat ze ietsje eerder op kamers gaan :j
Emperia heeft wel een gaaf kleurtje!

Mooi dat paarse setje Canisia! Ik volg jullie updates ook op facebook, gaat lekker zo te lezen! Madame is ook goed bijgetrokken, top!
En thanks! :D Munir is inmiddels bijna 3,5 jaar.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:15

zoutenootjes schreef:
Joyce, mooie paarden op de foto. Rij je wel eens, of zijn ze allemaal te jong of te oud (met pensioen)?


Momenteel niet, omdat ik eerst nog flink wat kilo's kwijt wil (Wat overigens lekker gaat! :) ) Azi en Munir zijn nog te jong. Vorig jaar ergens heb ik voor het laatst gereden volgens mij, met Lazio.


Afbeelding

Afbeelding

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 02:05

Iedereen fijne feestdagen, ook van Yus, Muun en Azi! {:) Op naar een gezond en voorspoedig 2018!


Afbeelding


Afbeelding

(I know, moet hoognodig nieuwe foto's maken :Y) )

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 00:31

Wachten duurt altijd lang! :D

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 00:27

Ik lees vooral mee :)

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 07:51

Munir is ook heel makkelijk met wormspuiten of zooi wat in zijn smoeltje moet. Hij was als baby een periode nogal happerig, dus dankbaar misbruik van gemaakt, haha. Nu schuif je alles er zo in, ideaal.


YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 04:00

Gefeliciteerd met jullie jubileum! :)

Hier ook vanalles gaande omtrent de paarden.. druk druk!

Foto topic Muun:
[ITP] Kleine boefjes worden knappe kerels!

Afbeelding
Munir staat in training, gaat ontzettend goed!


Afbeelding

Afbeelding

En mijn mooie, lieve meisje staat wegens privé omstandigheden ter koop..


Afbeelding


Afbeelding

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:49

Gefeliciteerd! Wat een sprekend paard! :)

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 16:34

Ik zit ook nooit meer op bokt eigenlijk!

Helaas helemaal Arabierloos sinds het voorjaar.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 21:58

MirandaMalik schreef:
Golden Arrow ja op social media is het allemaal makkelijk om iemand zwart te maken..ik zie het wel vaker voorbij komen.
Wat een mooie dikkerd. :D

Bayesa en Bahir zijn mooi!
Hij heeft een grappige kleur nu.
Heerlijk hoor je nieuwe plek.

Barbara leuk, foto's! :))

Ymja owh jammer, nog wel een paard of plannen?

Hier niks bijzonders beleefd, ik heb Malikie tussen de middag even gekalmeerd want die kreeg het op zijn heupen en ging crazy rondrennen. :+
Maar gelukkig stopte hij wel toen ik er was want als hij eenmaal begint is dat wel eens lastig.
Hopelijk geen dikke pootjes morgen.


Nope, eerst even niet. Het verlies van Munir heeft er flink ingehakt. Even een tijdje niets en wie weet komt het ooit wel weer :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers