Welsh A veulens

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hapckson
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-08-20

Welsh A veulens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-20 10:42

Hoi! Zou iemand mij kunnen helpen waar ik op zou moeten letten in beweging en bouw als ik een Welsh A veulen koop? Vind het bij veulens altijd lastig te zien of ze later knap en een echte blikvanger worden.

Heb nu ook een Welsh A, maar ben er zo verliefd op geworden dat ik er nog eentje wil, wel een veulentje, dan heb je namelijk zelf alles in de hand en dat is natuurlijk stukken fijner.

Nu heb ik alleen geen ervaring met Welsh A veulens vandaar dat ik even hulp nodig heb.


Nynkster

Berichten: 5330
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Welsh A veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:37

Een blikvanger is misschien ook smaak. De een vindt dit mooi en de ander dat.
Wil je een hengst of juist graag merrie?

Soms zijn er ontzettend mooie veulens die heel saai uitgroeien, en mindere veulens die daarna helemaal opbloeien. Dus is altijd lastig te zeggen..

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies


Kimm4

Berichten: 790
Geregistreerd: 19-02-14

Re: Welsh A veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 22:20

Het is moeilijk te zeggen of een veulen een blikvanger wordt. Als je zeker wil weten dat je een blikvanger hebt, kun je beter een tweejarige of ouder kopen.

Let op de beweging, frontje, aansprekend hoofdje etc. Kijk naar wat je zelf mooi vindt in een pony. Er zijn veel verschillende type pony's.

http://www.stalscheerdonk.weebly.com
Welsh mountain pony's
Ter dekking: de super bewegende, zwarte welsh A hengst, Perlhof Gable! (V. Kampioenshengst Powys Shon)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 0 bezoekers