Nieuwe pony v. Boniface Llewelyn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bruceandnoon
Berichten: 907
Geregistreerd: 30-01-10
Woonplaats: Beemster

Nieuwe pony v. Boniface Llewelyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-19 10:51

Wij zijn sinds vorige week de trotse eigenaren van een prachtige Welsh pony. Zijn volledige naam is Blackvein Llew Calon . Hij is een ruin uit 2011 en zijn afstamming is Boniface Llewelyn x Blackvein Sabrina ( by Cotebrook Ianto ). Hij is nog maar 2 maanden in Nederland en is in Engeland voornamelijk gebruikt voor shows en leading reins rubrieken. Hier wordt ie momenteel omgeschoold tot Bixie pony Ik ben benieuwd of de afstamming hier iemand iets zegt. Daarnaast zijn alle tips waar ik goed passend hoofdstel kan vinden ook van harte welkom!

Afbeelding


ChristelJ
Berichten: 177
Geregistreerd: 08-12-17
Woonplaats: Heemskerk

Re: Nieuwe pony v. Boniface Llewelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 11:12

Ik wil even zeggen, gefeliciteerd met deze knappe heer! <3

B+2

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Nieuwe pony v. Boniface Llewelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 12:35

Wat een mooie pony!! Ik ga woensdag naar de hengstenshow bij de stoeterij waar llewelyn ook staat.

Mijn merrie is van gramblin echo, wiens opa ook boniface llewelyn is :) paar generaties verder dus.

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

Cemlys

Berichten: 14949
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 23:49

Llewelyn staat inderdaad nog in duitsland, gave pony, er loopt nu een door mij gefokte 4 jarige van echo (die uit llewelyn komt) in de bixie. Superfijne kinderpony

Je hebt een plaatje voor wat ik kan zien en zo te lezen ook showervaring, altijd fijn

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers