Stal spoorzicht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SanneWibier
Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Lichtenvoorde

Stal spoorzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 22:31

Ik snap nog niet zo veel van bokt dus sorry als 't verkeerd staat

Ik had een vraagje. Wie weet er iets van stal spoorzicht?
Even iets achtergrond. Ik ben Sanne en heb een verzorgpony genaamd sorenta. Ze is gefokt bij stal spoorzicht en ik heb de vorige eigenaar kunnen contacteren. Ik wilde graag contact met stal spoorzicht over wat achtergrond over hoe en wat enzo. Met de stal van haar vader heb ik al contact gehad maar stal spoorzicht lijkt van de aardbodem verdwenen. Ik kan er niks meer over vinden behalve wat oude artikelen. Het telefoonnummer is buiten gebruik en ook het adres bestaat niet. Ik heb geprobeerd sloof spoorzicht via Facebook te contacteren maar ze heeft me geblokkeerd.
Ik vind het persoonlijk erg bijzonder en dan ga je dus al je vraagtekens zetten bij zo'n stal. Nu wil ik toch graag wat meer achtergrond van sorenta weten aangezien zij in het verleden niet goed is behandeld en het natuurlijk helemaal geweldig zou zijn als ik met (bijna) al haar eigenaren in contact kan komen. Maar met de handelaar die haar in 2010 heeft gehad wil niet in zijn archieven kijken. Vandaar dat ik het bij spoorzicht wilde proberen. En vandaar ook mijn vraag hier.

Wie weet wat meer van stal spoorzicht behalve de weinig informatie die op Facebook staat? En wie kent misschien een pony die dochter (of zoon) is van Sabine? Dit is namelijk sorenta haar moeder.

Hoor heel graag wat meer info!

If a string is in a knot patience will untie it, Patience can do lots of things have you ever tried it.


Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:32


petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Stal spoorzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:53

F-AM --> WPC. Aangezien het om stal van Welsch pony's gaat ga je op dit forum de beste antwoorden krijgen.

SanneWibier
Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 16:49

Peterina schreef:
Misschien helpt dit een beetje met opsporen ….

Cayenne @ [VN] De mooiste Welshpony van Nederland


Deze had ik al gezien ja. Helaas verder ook geen informatie of iets over spoorzicht en vooral waarom er niks meer over te vinden is

If a string is in a knot patience will untie it, Patience can do lots of things have you ever tried it.

regtur
Berichten: 888
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Noordeinde

Re: Stal spoorzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:17

Het is wel handig als je de afstamming van je pony er even bij zet. Ze fokken nl. zowel a als nwr ponies.

Karina

Berichten: 1430
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:50

Ja inderdaad, gaat het om een sectie A of NWR, en wat voor info wil je precies, wat voor vragen heb je? Dat de pony bij hen geboren is wil niet zeggen dat ze alles van de verdere levensloop weten.
Kan me voorstellen dat ze de eigenaar graag info geven over de bloedlijnen bijvoorbeeld, maar het contact wat jij op hebt genomen als verzorgster misschien wat te suggestief is geweest zoals ook dit bericht op mij overkomt, t.a.v. slecht gehad etc. Vraagtekens bij stal zijn m.i. echt niet nodig, zijn zover ik weet door ieder gerespecteerde fokkers. Misschien kun je de eigenaar van de pony vragen het contact op te nemen als het ook dingen zijn die hij/zij graag wil weten. Dan is het wat meer rechtstreeks.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Kabouterdans
Berichten: 5082
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:04


SanneWibier
Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-18 16:29

Kabouterdans schreef:
regtur schreef:
Het is wel handig als je de afstamming van je pony er even bij zet. Ze fokken nl. zowel a als nwr ponies.

Afstamming: https://www.allbreedpedigree.com/spoorzichts+sorenta


Haha tnks voor het antwoorden! Was een beetje off laatste dagen, indd dit is haar afstamming het is dan dus ook een nwr

If a string is in a knot patience will untie it, Patience can do lots of things have you ever tried it.

SanneWibier
Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Stal spoorzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 10:04

Niemand meer info?

If a string is in a knot patience will untie it, Patience can do lots of things have you ever tried it.

ijsselblik
Berichten: 69
Geregistreerd: 29-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 10:05

De gebroeders Sloof fokken nog steeds en zijn nog steeds erg actief in de Welsh Wereld. Vraagtekens zetten bij deze fokkerij is niet nodig, ze zijn gerenommeerde fokkers en hele aardige mensen. Op Facebook hebben ze een pagina, je moet dan zoeken op Sloof Spoorzicht.

SanneWibier
Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-18 20:54

ijsselblik schreef:
De gebroeders Sloof fokken nog steeds en zijn nog steeds erg actief in de Welsh Wereld. Vraagtekens zetten bij deze fokkerij is niet nodig, ze zijn gerenommeerde fokkers en hele aardige mensen. Op Facebook hebben ze een pagina, je moet dan zoeken op Sloof Spoorzicht.


Daar krijg ik nooit antwoord. En de info die ik kan vinden op internet klopt voor geen kant. Nummer buiten gebruik een adres wat niet bestaat en dus sloof spoorzicht die m'n berichten wel leest maar nooit reageert.vandaar

If a string is in a knot patience will untie it, Patience can do lots of things have you ever tried it.

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:26

Bedenk dat een beetje professioneel iemand geen gegevens van derden gaat doorspelen via internet, zeker niet als je komt met een verhaal dat je verzorgster bent, en je het verleden aan het uitzoeken bent van een niet goed behandelde pony. Dit heeft niets te maken met dat het een dubieuze stal zou zijn ;) Stal spoorzicht is dus nog gewoon actief en is niet mis mee, prima mensen met goede pony's!

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers