Welsh youngstock winter show 2010

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sasja10
Berichten: 39
Geregistreerd: 16-06-10
Woonplaats: Heikant

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:54

Ook wij zijn er zaterdag om te suporteren

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:59

Precies; veel leuker om niet in je uppie in de ring te hoeven verschijnen.
We doen ons best; het is een gloednieuwe combinatie, waarvan de handler pas voor de allereerste keer meedoet en de pony al enige ervaring heeft, maar nog vrij jong is. Geen doorgewinterde combinatie dus, maar meedoen is al leuk genoeg :D

Maak me alleen een beetje zorgen om het weer; schijnt het nu echt dat ze vanaf donderdag sneeuw opgeven???!!!

cindyxx
Berichten: 62
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:03

abba schreef:
Goed zo, dat is de goeie instelling, 3 pony's erbij!


zeker

patrick76
Berichten: 1366
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:22

het is binnen dus hoef je je geen zorgen te maken over het weer ;) :D

dion1anouk

Berichten: 239
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:01

Rosabel schreef:
Precies; veel leuker om niet in je uppie in de ring te hoeven verschijnen.
We doen ons best; het is een gloednieuwe combinatie, waarvan de handler pas voor de allereerste keer meedoet en de pony al enige ervaring heeft, maar nog vrij jong is. Geen doorgewinterde combinatie dus, maar meedoen is al leuk genoeg :D

Maak me alleen een beetje zorgen om het weer; schijnt het nu echt dat ze vanaf donderdag sneeuw opgeven???!!!


+:)+ Het is zo leuk altijd die kleine kinderen bezig te zien!! Ze doen zo hun best :D voor alles is eens een 1ste x komt goe je mag hier zelf nog in mee lopen om te begeleiden!(kun je in grijpen als het nodig is)
Moeten jullie van ver komen?
Zal misschien wel mee vallen wat natte sneeuw ofzo?
Weet nog van vorig jaar toen lag er zondag's na de show een dik pak sneeuw.

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:08

patrick76 schreef:
het is binnen dus hoef je je geen zorgen te maken over het weer ;) :D


LOL!! Ja, maar je moet eerst wel even naar buiten de weg op met je trailertje...glibber glibber... :+

Eilinora

Berichten: 11913
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:20

ik meende vandaag op de radio te horen dat ze het over 15 cm sneeuw hadden....beetje veel dacht ik zelf.
ach we zullen zien.

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:26

dion1anouk schreef:
Rosabel schreef:


+:)+ Het is zo leuk altijd die kleine kinderen bezig te zien!! Ze doen zo hun best :D voor alles is eens een 1ste x komt goe je mag hier zelf nog in mee lopen om te begeleiden!(kun je in grijpen als het nodig is)
Moeten jullie van ver komen?
Zal misschien wel mee vallen wat natte sneeuw ofzo?
Weet nog van vorig jaar toen lag er zondag's na de show een dik pak sneeuw.


Ja, vorig jaar was het net op het randje met het weer, toen hadden we geluk...weet nog dat het ineens berekoud werd, ik stond te bibberen bij het leven. (hoewel...konden ook zenuwen zijn omdat de pony de ring in moest).

Ja; ik heb de young handlers klasse idd vorig jaar gezien (en toen op Bokt de foto van Dion en Noukie geplaatst :D ) en vond het een erg leuke klasse en erg fijn dat je er als begeleider bij mag blijven. Helaas zijn mijn eigen kindjes nog iets te jong (2 en 3 jaar), maar gelukkig blijkt mijn achternichtje ponyminded te zijn, dus die gaan we met de pony de ring in sturen. Gewoon puur voor het plezier en om een grote glimlach op het kindje te zien.

Nee, wij (met pony) hoeven niet van erg ver te komen -omgeving Bergen op Zoom-, maar onze young handler komt vanuit Gouda.

...15cm???!!!!!

Eilinora

Berichten: 11913
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:34

ja dat dacht ik ook haha,vond het nogal veel...

dion1anouk

Berichten: 239
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:05

Rosabel schreef:




Ja, vorig jaar was het net op het randje met het weer, toen hadden we geluk...weet nog dat het ineens berekoud werd, ik stond te bibberen bij het leven. (hoewel...konden ook zenuwen zijn omdat de pony de ring in moest).

Ja; ik heb de young handlers klasse idd vorig jaar gezien (en toen op Bokt de foto van Dion en Noukie geplaatst :D ) en vond het een erg leuke klasse en erg fijn dat je er als begeleider bij mag blijven. Helaas zijn mijn eigen kindjes nog iets te jong (2 en 3 jaar), maar gelukkig blijkt mijn achternichtje ponyminded te zijn, dus die gaan we met de pony de ring in sturen. Gewoon puur voor het plezier en om een grote glimlach op het kindje te zien.

Nee, wij (met pony) hoeven niet van erg ver te komen -omgeving Bergen op Zoom-, maar onze young handler komt vanuit Gouda.

...15cm???!!!!![/quote]


Ja nu weet ik het weer!!! U heeft toen nog die foto's gemaild naar me!!
Stond Dion toen zo leuk op met Noukie! Ik zie wel aan de leeftijd van de oudste dat jullie volgend jaar mee kunnen doen met de Leading Rein!! Of zijn jullie dat niet van plan om te doen? Mocht U nog intresse hebben in een geel bloesje met broekje dat heb ik nog liggen.Hihi Dit is te klein voor Dion en is maar 1 seizoen gedragen. Bergen op Zoom dat is niet zo ver klein half uurtje??? Maarja als er dan 15cm sneeuw ligt?? Laten we hopen dat het allemaal mee valt!!

@ inowa toch leuk dat je komt naar de show +:)+

Eilinora

Berichten: 11913
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:32

dat stond al langer op de planning,pony blijft lekker thuis al zal ik wel in de ring verschijnen.
breng een pony van iemand anders voor

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:53

dion1anouk schreef:
Rosabel schreef:

Ja nu weet ik het weer!!! U heeft toen nog die foto's gemaild naar me!!
Stond Dion toen zo leuk op met Noukie! Ik zie wel aan de leeftijd van de oudste dat jullie volgend jaar mee kunnen doen met de Leading Rein!! Of zijn jullie dat niet van plan om te doen? Mocht U nog intresse hebben in een geel bloesje met broekje dat heb ik nog liggen.Hihi Dit is te klein voor Dion en is maar 1 seizoen gedragen. Bergen op Zoom dat is niet zo ver klein half uurtje??? Maarja als er dan 15cm sneeuw ligt?? Laten we hopen dat het allemaal mee valt!!

@ inowa toch leuk dat je komt naar de show +:)+


U?? Doe me een plezier, geen ge-U hoor, zoooo oud <:) ben ik niet, haha!
Ik ben nog lang geen ''U'' :D

Zal a.s. zaterdag je even aan je jas trekken en me netjes voorstellen *D

dion1anouk

Berichten: 239
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:24

[/quote]

U?? Doe me een plezier, geen ge-U hoor, zoooo oud <:) ben ik niet, haha!
Ik ben nog lang geen ''U'' :D

Zal a.s. zaterdag je even aan je jas trekken en me netjes voorstellen *D[/quote]

:o sorrie zal het niet meer zeggen :x :x
Dat is goed hoor trek me maar even aan mijn jas!! Die groene met je weet wel der op hihi :)) Zal ik mij ook even voorstellen dan!! +:)+

abba

Berichten: 611
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Ossenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 16:23

Beste mensen,

Even een UPDATE voor wat betreft de W.Y.W.S. 2010:

De sneeuw gaat meevallen *\o/* , de koffie staat warm :9k , de tent is opgezet 8)7 , de fotograve heeft haar lenzen gepoetst *-:) , de catalogus BIJNA klaar (er zijn nog plekjes dus.... wie snel mailt +:)+ , kan er nog NÉT in.... *D )

Helaas kan Martine Velle i.v.m. een sterfgeval NIET jureren, we wensen haar veel sterkte toe!

Gelukkig zijn wij dankzij onze lieve zuiderburen weer eens uit de brand geholpen en hebben we een TOPPER _/-\o_ in huis gehaald!

De heer Marc Aerts VOERMANHOF STUD is zo vriendelijk om weer bij ons te jureren. Hij kan dit zeer vakkundig en met kennis van zaken dus we hopen dat onze deelnemers hier zeker blij mee zullen zijn! We hopen jullie allemaal op zaterdag te kunnen verwelkomen. :)*

dion1anouk

Berichten: 239
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:31

Mijn dag kan al niet meer stuk zaterdag!! Want ik ben JARIG!!!!!!!! :j :D
Nou we hebben er zin in hoor!! Tot zaterdag!! *D

Eilinora

Berichten: 11913
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:03

ik heb der ook wel zin in,topprestatie zal het niet worden maar is wel leuk voor de oefening en gewoon om weer eens wat mensen te zien.

@abba; de koffie staat warm...thee niet dan?

T3mptati0n

Berichten: 2864
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Best place on earth :)

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:17

Had graag meegedaan met mijn dikke ponykont, helaas beschik ik niet over auto met genoeg gewicht voor een trailer :P en een chauffeur met de juiste papieren om er mee rond te kunnen sturen. Helaas helaas! Had er graag bij willen zijn en was ook een goede oefening geweest voor mijn pony!

PeeWij

Berichten: 3334
Geregistreerd: 21-06-06
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:57

Wij zijn er ook. Ben gevraagd om een pony te showen! Wie weet laatste keer was deze pony Youngstock Champion! ;)

dion1anouk

Berichten: 239
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:00

:j

rienne
Berichten: 1754
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Sint-Gillis-Waas

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:31

wij zijn er ook klaar voor en hebben er zin in en onze knollies ook die zijn al volop aan het oefenen haha

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:42

Ik heb vanmiddag de eerste 2 al gewassen en opgepoetst, morgen nog 1tje en dan zijn we er klaar voor :)
Verwacht er ook niet zo veel van (pony's zien er niet zo florisant uit, 2 van die slungels in winterhaar haha) maar t zal vooral gezellig worden hoop ik! Voor Melissa wordt het ook de eerste keer in de young handlers klasse dus je bent niet de enigste rosabel :) Echt ideaal dat de show deze keer zo dicht bij huis is, we rijden gewoon 2x met de trailer :D
jacqueline, heb jij je pony's al schoon, of zet je gewoon 'zwart' als kleur van chachacha? :+

rienne
Berichten: 1754
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Sint-Gillis-Waas

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:49

och die van mij nog niet gezien die zitten ook goed in het winterhaar

abba

Berichten: 611
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Ossenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 23:10

Mijn pony's blijven lekker thuis. Die staan op het natuurgebied lekker '' uit te buiken " en hopen dat ze volgend voorjaar weer mee kunnen in het 'show- en keuringswereldje'.

Ik heb het veel te druk om van een zwarte, nog een palomino te maken.... <3

Het kriebelt wel hoor, maar ja, ik heb geen tijd om hem voor te brengen dus..... vandaar. Een keer overslaan!

Jacqueline

Rosabel

Berichten: 231
Geregistreerd: 05-12-08
Woonplaats: Wouwse Plantage

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:37

@boeflover: Leuk, hoe meer jonge zielen hoe meer vreugd!

Heb net nog even het showhalster ingevet en gepoetst.. Morgen de pony wassen, auto inladen (niets vergeten!) en dan zijn we er helemaal klaar voor.

Lekker...warme thee!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Re: Welsh youngstock winter show 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:28

Ik heb in ieder geval genoten van een leuke show!